Forum - Recent Posts

Tuomo33

Tuomo33 09.09.2010 in GTA IV nettipeli keskustelut

tulon vaa jos joku teköö löbyn
Mace

Mace 09.09.2010 in GTA IV nettipeli keskustelut

Elikkä mulla ainakin on kaikki lisä osat ja normikin löytyy. Ja voisin vaikka heti tulla pelaan jos vaan tulee paljo muitakin. Ketkä kaikki tulee riippuen määrästä?
Tuomo33

ehodtuksethan on aina hyväksyttävää (kai?)
Aliboz

Aliboz 09.09.2010 in GTA IV nettipeli keskustelut

Tuomo33 wrote: ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vain
Laskuvarjot on vitun jees, mutta jos kaikilta ei BOGT:tä löydy niin vedellään sitten vaikka normiaa... Tai siis mitäs mä nyt tässä huutelen, kun en tule IV:tä pelaamaan kumminkaan jos ei ole yli 4 tyyppiä.
Tuomo33

ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vain
Aliboz

Aliboz 09.09.2010 in GTA IV nettipeli keskustelut

Tuleeko paljonkin porukkaa? Tää on alle viidellä tyypillä aika saatanan tylsää hommaa...
Tuomo33

sanoppa kellon aikaa nii vois tulla pelaamaan itselle sopi vaikka modefree
FINBULLET

FINBULLET 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Tykkäsin Bunnyn ehdotuksista.Myöskin,että managementti äänestetään.Ja kautta vois lyhentää johonkin 5 tai 6 kisaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Tulevat kauvvet: Olisiko hyvä jos jatkossa saisi hounoimmasta kisasta puolet pisteet sen sijaan että ne dissataan kokonaa ( lobbystä lentämisen takia puolitettuja pisteitä ei enää puolitettaisi ). Managementtiin uutta verta ennen kun uutta kautta aletaan suunnitella, kansa valitsee managementin ei niin että managementti vaan itse ottaa jonkun mukaan. Kauden autot/säännöt valmiiksi hyvissä ajoin jotta voidaan testata ja sitten tarvittaessa muokata autoja/sääntöjä. Mie ainakin näkisin mielellänin uutta formattia kisoissa esim. sprinttikisa ja sen perään pidempi kisa reverse gridillä jts. Aika-ajoja voisi järjestää ennakkoon, ainakin koeluontoisesti. Joku lyhyt ja tiivis kausi voisi olla kanssa vaihteeksi hauska. esim. 6 kisaa 7 viikkoon. Lepo ! / Saisiko tuonne pizteisiin kuskien autot ja tallisivulle tallissa ajavat kuskit. ( Insert Comment niin tulee kivasti näkyviin kun laettaa hiirulaisen nimen/tallin piälle )
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Alkaa vähän löytyy säädöt ja ajolinjat kohdilleen. 1:50.415. /Parannusta
Mace

Painoimpa vahingos replyy ku piti painaa edittiä
hulluseon

hulluseon 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Mitä tää niin kun meinaa? Onko Motegi sittenkin se minun uusi suosikki ratani?
djrunkkari

djrunkkari 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

AJfin wrote: 35 kiekkaa testiä ja 1:48,7xx
Tällä hetkellä näyttää siltä että teen warcryit kyseisessä kisassa. Aika-ajon jälkeen huomaan joutuvani B-Finaaliin lähden suu mutrulla kebabille enkä aja kisaa.
AJfin

AJfin 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

35 kiekkaa testiä ja 1:48,7xx
Nikde

Nikde 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Täähän vaikuttaa mielenkiintoselta, hullukin kärkikahinoissa tolla ajalla toistaseks :D
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 09.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

1:50.988 Buu-Huu
Mace

E: Jos vaan porukkaa tulee niin tuun muuten väännä Dirt 2:ta
Mace

Mulle on ihan sama, se mihin tulee eniten porukkaa :)
Tuomo33

Tuomo33 09.09.2010 in PPPP

Nyt meni hermot tohon rfactoriin stana!!! Ainako asennan siihen modin ja menen testamaan koko paska kaatuu! Mukavasti aina poistan ja asennan uudelleen mutta ei prkele toimi! Pakko sanoa että lfs:ää on PALJON helpompi asentaa modit.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2010 in PPPP

Kahella markalla merkkareita, kiitos.