Forum - Recent Posts
tulon vaa jos joku teköö löbyn
Elikkä mulla ainakin on kaikki lisä osat ja normikin löytyy. Ja voisin vaikka heti tulla pelaan jos vaan tulee paljo muitakin. Ketkä kaikki tulee riippuen määrästä?
ehodtuksethan on aina hyväksyttävää (kai?)
Tuomo33 wrote: ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vainLaskuvarjot on vitun jees, mutta jos kaikilta ei BOGT:tä löydy niin vedellään sitten vaikka normiaa... Tai siis mitäs mä nyt tässä huutelen, kun en tule IV:tä pelaamaan kumminkaan jos ei ole yli 4 tyyppiä.
ihan tällänen uotside kysymys että oisko ihan normi, tlad vai bogt itselle käy mikä vain
Tuleeko paljonkin porukkaa? Tää on alle viidellä tyypillä aika saatanan tylsää hommaa...
sanoppa kellon aikaa nii vois tulla pelaamaan itselle sopi vaikka modefree
Tykkäsin Bunnyn ehdotuksista.Myöskin,että managementti äänestetään.Ja kautta vois lyhentää johonkin 5 tai 6 kisaan.
Tulevat kauvvet:
Olisiko hyvä jos jatkossa saisi hounoimmasta kisasta puolet pisteet sen sijaan että ne dissataan kokonaa ( lobbystä lentämisen takia puolitettuja pisteitä ei enää puolitettaisi ).
Managementtiin uutta verta ennen kun uutta kautta aletaan suunnitella, kansa valitsee managementin ei niin että managementti vaan itse ottaa jonkun mukaan.
Kauden autot/säännöt valmiiksi hyvissä ajoin jotta voidaan testata ja sitten tarvittaessa muokata autoja/sääntöjä.
Mie ainakin näkisin mielellänin uutta formattia kisoissa esim. sprinttikisa ja sen perään pidempi kisa reverse gridillä jts.
Aika-ajoja voisi järjestää ennakkoon, ainakin koeluontoisesti.
Joku lyhyt ja tiivis kausi voisi olla kanssa vaihteeksi hauska. esim. 6 kisaa 7 viikkoon.
Lepo !
/ Saisiko tuonne pizteisiin kuskien autot ja tallisivulle tallissa ajavat kuskit. ( Insert Comment niin tulee kivasti näkyviin kun laettaa hiirulaisen nimen/tallin piälle )
Alkaa vähän löytyy säädöt ja ajolinjat kohdilleen. 1:50.415.
/Parannusta
Painoimpa vahingos replyy ku piti painaa edittiä
Mitä tää niin kun meinaa? Onko Motegi sittenkin se minun uusi suosikki ratani?
AJfin wrote: 35 kiekkaa testiä ja 1:48,7xxTällä hetkellä näyttää siltä että teen warcryit kyseisessä kisassa. Aika-ajon jälkeen huomaan joutuvani B-Finaaliin lähden suu mutrulla kebabille enkä aja kisaa.
35 kiekkaa testiä ja 1:48,7xx
Täähän vaikuttaa mielenkiintoselta, hullukin kärkikahinoissa tolla ajalla toistaseks :D
1:50.988 Buu-Huu
E: Jos vaan porukkaa tulee niin tuun muuten väännä Dirt 2:ta
Mulle on ihan sama, se mihin tulee eniten porukkaa :)
Nyt meni hermot tohon rfactoriin stana!!!
Ainako asennan siihen modin ja menen testamaan koko paska kaatuu!
Mukavasti aina poistan ja asennan uudelleen mutta ei prkele toimi! Pakko sanoa että lfs:ää on PALJON helpompi asentaa modit.
Kahella markalla merkkareita, kiitos.