Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Mitään testirajotus shaibaa.
Mudinski

Mudinski 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei... Testirajoituksia ? Nyt alkaa mennä totiseksi. Ei mikään ole koskaan reilua jollei pärjää, aina on valitettavaa. Warjo laitellut hyvän viestin tuossa vähän ylempänä ! Runkkarin viestiin yläpeukun samantien laitoin. Edit: Esim itsekin saan Viperiä kokoajan nopeammaksi, paremmaksi ohjattavaksi ja muutenkin opin ajamaan paremmin sillä. Kieroksia on varmaan n.150 yhteensä takana. Ei ne mistään taivaasta putoile säädöt tai edes ajotaito. Harjoittelua harjoittelua... Edit2: Mie ainakin nostan Greylle hattua meinaan kun pystyy noin perkeleen lujaa ajeleen !
djrunkkari

djrunkkari 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

AJfin wrote: Ei oo reilua... VAADIN että Greylle asetetaan testikielto jolloin hän saa ajaa vain max. 50kierrosta testiä/osakilpailu rata nykyisen 100-300kierroksen sijaan. Kivasti testirajoitukset ois paikkallaa. Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia.... so sick
päivän paskin viesti.
DarkWarjo

DarkWarjo 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Capo26RS wrote: Eikös toi ole ihan jokaisen oma asia miten paljon ajaa? Suurin osa täällä varmaan käy töissä tai koulussa ja harrastaa vähän muutakin elämää. Mä oon itse ajanu vaikka kuinka paljon mut en mä tuu yhtään nopeemmaks, toisin kuin harmaat ukot.
Muistaakseni myös Grey kävi töissä jne. sehän on tosiaan aivan oma valinta mihin elämässään panostaa. Jos haluaa Greyn voittaa niin sehän tarkottaa vain sitä että pitää ajaa enemmän ja tosissaan ja vielä ois hyväksi myös se että jotenkuten osaa :D
Capo26RS

Capo26RS 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

AJfin wrote: Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia.... so sick
Eikös toi ole ihan jokaisen oma asia miten paljon ajaa? Suurin osa täällä varmaan käy töissä tai koulussa ja harrastaa vähän muutakin elämää. Mä oon itse ajanu vaikka kuinka paljon mut en mä tuu yhtään nopeemmaks, toisin kuin harmaat ukot.
Finski fani

Finski fani 10.09.2010 in PPPP

!http://www.petrabbitworld.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/rooscratching.jpg!
Ac3Way

Ac3Way 10.09.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Mun hiuksia särkee.
Joko jänöllä on karvanlähtöaika? Vaihtuuko turkin väri nyt sitten taas valkoiseksi? Vai kasvaako enää noin vanhalla pupujussilla karvat takaisin? :D
Tuomo33

Tuomo33 10.09.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Mun hiuksia särkee.
No se onki normaalia, ja etenki nousu humalassa silmää paleltaa
TehBigBunny

TehBigBunny 10.09.2010 in PPPP

Mun hiuksia särkee.
Tuomo33

Tuomo33 10.09.2010 in PPPP

Jos joku ihailee fmässä näit' 400km/h autoja niin tuli taas yksi (uusi?) keskittyä ja rakennettul nimittäin gta alfa :p omasta mielestä vielä ohjautuukin kiitettävän hyvin. 1/8 mile drag ensi ajo 5,999 Tuloo mukavia aikoja
TehBigBunny

TehBigBunny 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Greille laitetaan kirves selkään, tasoituspainoksi.
Nikde

Nikde 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Itellä vauhti tyssäs kyllä tuohon 1:50 tasan kieppeille. Nappikierroksella pääsis lähelle 1:49 tasaa, mutta ei semmosta haamukierrosta pysty loihtimaan :D
AJfin

AJfin 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

TRD xMR GREYx wrote: Totuus vauhdista esiin PB 1:48.4
Ei oo reilua... VAADIN että Greylle asetetaan testikielto jolloin hän saa ajaa vain max. 50kierrosta testiä/osakilpailu rata nykyisen 100-300kierroksen sijaan. Kivasti testirajoitukset ois paikkallaa. Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia.... so sick
Vally85

Vally85 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

1.51.004 kivasti, kiitos ;)
Aliboz

Aliboz 10.09.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

SOA IS BACK BITCHES!!!! Vittu mikä jakso, täyttä kultaa...
TehBigBunny

TehBigBunny 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Mie meinasin vähän niinkuin sellaista että jos sieltä joku lopettaa niin huutoäänestyksellä uusi kaveri eikä niin että managementti ihte ottaa jonkun. Lisäksi aina kauden lopulla (ainaki) kauiten mukana ollut voitaisiin vaihtaa uuteen. (DNA on väärässä)
Aliboz

Aliboz 10.09.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Ac3Way wrote: Ei saatana mikä aloitus SONS OF ANARCHYN 3. tuotantokaudelle!! Näin sitä pitää, HAKATAAN NIITÄ AIVOJA ASFALTTIIN SAATANA!!! That's gonna kill me!!
Thanks for the remainder, mate! Melkein unohdin kokonaan tämän, yksi parhaista sarjoista kyllä!
Ac3Way

Ac3Way 10.09.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Ei saatana mikä aloitus SONS OF ANARCHYN 3. tuotantokaudelle!! Näin sitä pitää, HAKATAAN NIITÄ AIVOJA ASFALTTIIN SAATANA!!! That's gonna kill me!!
zattwy

zattwy 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

kirves wrote: Kävin nopeasti testaamassa, eli tarkalleen viisi nopeaa = 1:52.xxx. Miksi Grey ei johda minua yhdeksällä sekunnilla?
se testas nyrree
zattwy

zattwy 10.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

TehBigBunny wrote: TAEM ÄFFÄRCEE - Nopein ! - Kaunein ! - Vanhin ? ( Setien yhteisikä 93 vuotta )
______VANHIN sanoo vahnus jota nimetty on. Nopeutta ei oo Komeutta ei oo Vanhuutta riittää Senkin teini