Forum - Recent Posts
Semmonen tulisuus on jees ettei tarvi paskoa liekkejä.
chilinutsit o kyl jees. Kyl mä siis vedän tollasta perus "tulinenkastike" tms. kebabin kera, nehän siis on tottumattomille tulisia, mut aika peruskauraa jollekki naga morichin popsijoille.
mua voi kysellä driftailee joskus. oon melkein joka päivä illal ajelemas forzaa.
DarkWarjo wrote: Liika o liikaa, perus pikkutulisuus o jees.. ikävä jos safkas ei maistu ku chili.. pilaa hyvän safkan.Samoilla linjoilla. Omaa herkkua chilipähkinät ja vastaavat, mutta eihän niillä oikeastaan mitään tekemistä näiden oikeiden chilien kanssa ole.
chaoskaze wrote: Chilit on nam nam. Yksi kokeilu Habanero kasvamassa, ei vielä sanot tehnyt, mutta toivottavasti vielä joskus :) Naga morichia on tullut hiutaleena kokeiltua ja on muutes aika tulista tavaraa!siltä tosiaan vähän vaikuttaisi, mitä nyt luin nagan syöntikilpailun tunnelmista ja mitä nyt youtuubista löytyy pätkiä... Noihin lajeihin ois vaan hyvä saada kunnon selko, että ei nyt ns. sama lajike oo 5 eri nimellä
Liika o liikaa, perus pikkutulisuus o jees.. ikävä jos safkas ei maistu ku chili.. pilaa hyvän safkan.
Finski fani wrote: Joo ei ole mitään päiväystä paketissa. Sitähän mainostetaankin niin, että kestää koko loppuiän, joten ei se kai voi vanhaks mennä kovin nopiasti. ;) Söin muuten tortilloja tossa tänään, ja ostin niiden kanssa jotain perus chili soosia, niin sitä piti lappaa lusikkakaupalla siihen, että se maistu miltään. "Tulinen". Just.Juu, niitä saa laitta reilusti.. kyllä jotenkin tuntuu siltä, että pitää tuota reserve-kastiketta silti sekoittaa johonkin, että sitä pystyy käyttämään, tai hankkia pipetti sen annosteluun:) On meinaan toi 1 000 000 scovilleä aikasta paljon. No maanantaina pääsee sen hakee postista ja kokkailla tulista safkaa. Mut suosittelen tosiaan tuota chilikauppa.fi:n löyly-kastiketta (täysin ilman uutetta), kyllä silläkin hien saa:) E: mites se linkittäminen taas tapahtuikaan, kun vanha pää ei muista?
Paleface - The Ultimate Jedi Mind Trick ;)
JA NYT: DragonForce - Through The Fire And Flames , , /
paskan vitut. tääl ei osata pelata ku kiekkoa ja sitäki huonosti.
jupe wrote: Nyt het doria ajamaan!?!?Jos mahtuu voisin änkeäkkin mukaan
Nyt het doria ajamaan!?!?
djrunkkari wrote: kuka noin sanoo :D"Esim Livegamers":http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=5063
Finski fani wrote: Duke Nukem Forever tulee ensi vuonna. Ketä kiinnostaa? Mua ei ainaskaan... =Pkuka noin sanoo :D
Jänispallo parempi laji meille? Kyllä se 4 sija lohkossa on ihan mahdollista, uskoisin näin.
1. Hollanti
2. Ruotsi
3. Unkari
4. Suomi
5. Moldova
6. San Marino
Ei meinaan vaan kun dowload on nopeampi miamiin kuin britteihin vaikka britit on lähempänä.
Tuo Ping on ihan kakka joka paikkaan.
Se että vähän vauhti hitastunnaa ei ole niin ihmeellistä.
Bunny on jänis. Jalkapallo on pyöreä. Suomi ei tule ikuna pärjäämään potkupallossa.
Eli aihe jalakapallo karsoinnoista.
Baxterille jatkosoppari niin ei pääsen sinne Celticiin.
Kostoksi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/09/1180702
Öö mitä helvettiä. FIA kusee