Nipsuhuuli
03.09.2010 in
PPPP
RaabForRehab wrote:
Aika gay :D Ei vaan, hyvä nakki jos halajaa päästä mahtollisimman pienellä duunilla ja vaivalla.
Tää on just sellanen nakki, joka jakaa mielipiteitä. Osa tykkää ja osa haluaa enemmän tekemistä. :D Mun puolesta tekemistä voisi olla kirjureilla enemmänkin, mutta vältän myös monet hajoamiset. Mulla oli muuten kakkosvaihtoehtona panssarijääkäri, joka on yksi raskaimpia miehistötehtäviä puolustusvoimissa ja pidin panssarijääkärin nakkia monta kertaa todennäkösempänä kuin kirjuria. :D Huomenna pitäis vetää 25km pituinen marssi paskasäässä (oon ginekses :S) ja maanantaina aloitan kirjurin hommat.
RaabForRehab
03.09.2010 in
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Ekat kokeilut tuotti ajan 1:46.826. Ei ole hyvä tämä.
RauhaMees
03.09.2010 in
Historic car Cup
cupin ilmoittautumiset tähä topiciin
RauhaMees
03.09.2010 in
Historic car Cup
Ajattelin tällast cuppia järjestää. Säännöt: autojen vuosimalli max. 1980(1980 sallitaan viel mut ei 1981) PI:500, ainoastaan takaveto sallittu, auton oma moottori(ei moottorin vaihtoja), Turvakaaret pakolliset, kisa väritys, ei aerodynamiikkaa muuttavia koriosia, Ahtimet sallittu (remmit, turbot ja muut)
PAKOLLINEN VARIKKO KÄYNTI
AUTOA EI SAA VAIHTAA
osia saa vaihtaa
kisat tulevat olemaan 30min-1h pituisia.
Palkintoina (koko Cupista):
1. Mun oma keltsu possu (nordschleife säädöillä) arvo: 500k
2. piristetty ferrari dino 246 GT arvo: 250k
3. perus Corvette ZR-1 (1970) arvo: 110k
Jos joku haluaa sponssata palkintoihi jotai niin laittaa kommenttia tänne.
Autoihin tulee laittaa tarra takapuskuriin TAI rekisteri kilven paikalle, jonka löydät storefrontista.
etsintä sana: HCC season 1 (jos ette saa sitä sieltä tai ette löydä ilmoittakaa nii mä lähetän sen giftinä)
radat:
Mazda Laguna Sega (25laps) 17.9.2010
Old lemans (11laps)24.9.2010
New York(40laps)1.10.2010
Camino Viejo Extreme Circuit (15laps)15.10.2010
Silverstone grand prix (20laps)?
Fujimi Kaido (5laps) ?
Nordschleife (5laps) ?
pisteytyksessä kauden lopussa miinustetaan huonoin kisa.
joten jos et ole kauden jossain kisassa ollut tai joku kisa menny päin puita nii sitä ei lasketa
Kisaajat:
Tuomo33
Tappileipa
mcmaysa
Joonas6
I JMM94 I
TUNING MAN 95
TRD xMR GREYx
Pure Black40
superiorjerde
IIPPONEN
JOS tulee enemmän porukkaa ku toi 7+mie pyytäisin jota kuta hostaamaan toista lobbyä.
Päivä jolloin ajetaan:Perjantai ja Klo. 19.00
More info coming later!!!!
DarkWarjo
03.09.2010 in
PPPP
No ni, tää vaikuttaa siltä et tänää juhlitaan ja loppu vuosi eletään sit sukkahousuista suodatetulla kissanruoalla.
RealBlocker
03.09.2010 in
PPPP
Hmm. Waretin ton rFactorin tuolta isohuntista. Aattelin heti mennä kokeilee. Kun valitsee jonkun kisan, sitten painaa "load circuit" nii se heittää mut kokonaa pelistä pois. Jos joku vaikka osais neuvoa.
E: Ei mitään enää, rupes jotenki ihmeellisesti toimimaa.
x Mr Grey x fin
03.09.2010 in
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
djrunkkari wrote:
sain hyvän kierroksen =) toivottavasti aika-ajois menee alle 43 niin on bueno.
Ite koitan tähtää korkeintaan 1:43.1-3 aikoihin,mut katotaan ny :)
hulluseon
03.09.2010 in
PPPP
Ei tartte vaiski soittaa, kerroot vaan tässä osotteen niin mä lähren. Ja ajan pualeen hintaan
TehBigBunny
03.09.2010 in
PPPP
Tehtii sulle caccu, mutta Miqqe söi sen.
// Tolle porukalle on on fiksumpaa ottaa kuvaaja Alibista :(
vaiski75
03.09.2010 in
PPPP
DarkWarjo wrote:
Joko FRC:n poijjaat kohta tuo mulle synttärilahjan? saatte vastalahjaksi kakkukahvit
Loistava ajatus!
Eissi menee nyt kaappaamaan sen Tuksun messiin ja soittaa taksin pikaisesti, siis ihan nyt heti.
Sitten haet minut, Bunnyn, Sckimmyn ja Kirveksen kyytiin, sitten kivasti suuntaamme Warjon osoitteeseen juhlimaan..
Jonkun pitää myös soittaa Seiskan kuvaaja paikalle, että näkee muutkin mitä tehtiin illalla ja miten Warjon synttärit meni oikeasti..
Synttärilahjaksi haetaan Salesta sukkahousut ja kissanruokaa..
DarkWarjo
03.09.2010 in
PPPP
Joko FRC:n poijjaat kohta tuo mulle synttärilahjan? saatte vastalahjaksi kakkukahvit
Pottae
03.09.2010 in
PPPP
Jollain Cod WAW:ia myynnissä? YV:tä jos löytyy.
RaabForRehab
03.09.2010 in
PPPP
LORD HOPO wrote:
Tuksu lähtee linnaan
Ehdollista, eli ei lähäre mihinkään. Samaa paskaa jatkaa.
FINBULLET
03.09.2010 in
PPPP
Ac3Way
03.09.2010 in
PPPP
Jaaha, tänään tulisi Tuksu Uuteenkaupunkiin. Tuksu on Guest DJ Hotelli Lännentien yökerhon avajaisissa. Vois mennä vähän tarjoamaan GLAMOURIA sinne!!
Tuomo33
03.09.2010 in
PPPP
"Wanha ja ehkäpä nähty mutta pirun taitava":http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg
El PiNk DeViL
03.09.2010 in
Autojenbongausketju
Aikalailla vakio S2000 Parkanossa.
Pottae
03.09.2010 in
PPPP
Beer helmet, w00p w00p!
DarkWarjo
03.09.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Deed Raising 2: Keis Zirou. Muhahahaa, räyyyyyh, murrrrrr..!
...mutinaa.....typerä..aikaraja....mutinaa...prkle...
TehBigBunny
03.09.2010 in
PPPP
Ajattelin hommata itselleni sellaisen lemmikkipossun, mutta DJ sanoi että se ei ehdi.