Forum - Recent Posts

tepilobium

tepilobium 02.09.2010 in URL - Kausi 2

Tepilobium Acura NSX 97 Hamsteri turkkia valmistelemaan.
Tuomo33

Tuomo33 02.09.2010 in FRC Drifting Championship 2010

#531 Nissan silvia s13 PI:663 Pottiin voin sponsata 500k
AJfin

AJfin 01.09.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote:

VOI VITUN PASKA

menin suihkuun, niin ei siinä mitään.. Sit laitoin shampoot päähän ja saippuat ympäriinsä, niin eiköhän lämmin vesi lakkaa tulemasta.. Siinä on kiva pestä sitten pallinsa kylmällä vedellä saatana!

Mikä ei tapa niin se vahvistaa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 01.09.2010 in PPPP

Olipas helppo waretus rF:lle. Ei edes tarvinnu kuin ware .exe tiedosto ladata ja heittää se demon .exen tilalle. Ei tarvinnu mitään cräkkäillä.
FINBULLET

FINBULLET 01.09.2010 in PPPP

Noi on niin kuumaa tavaraa,että syttyy jo palamaan.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.09.2010 in PPPP

VOI VITUN PASKA

menin suihkuun, niin ei siinä mitään.. Sit laitoin shampoot päähän ja saippuat ympäriinsä, niin eiköhän lämmin vesi lakkaa tulemasta.. Siinä on kiva pestä sitten pallinsa kylmällä vedellä saatana!

FINBULLET

Ei mitää enää.Mikään tyhmä oo perkelee!!
Finski fani

Finski fani 01.09.2010 in PPPP

LORD HOPO wrote: Mä latasin jonkin ihme tiedoston.
Vooiii hitsin hitsi...
Pottae

Pottae 01.09.2010 in PPPP

Huomenna huppu päähän
FINBULLET

Mä latasin jonkin ihme tiedoston.
Pure Black40

Pure Black40 01.09.2010 in PPPP

"Taattua laatua vain Maranellosta!":http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/ferrari-458-italia-on-polttavan-kuuma Tämä pitää mallintaa Forzaan, tulisi jännitystä kisoihin!
Finski fani

Finski fani 01.09.2010 in Chili syömärit

TJP27 wrote: en sentäs hamppua omaan asuntoon pistäisi kasvamaan(enkä varsinkaan muiden nurkkiin), vaikka se rikkaruoho on helppoa kasvattaa.. mausteenakin clili parempi.. just muuten svinksi tilasin putelin tuota reserviä varastoon odottamaan, että uskalla sitä joskus käyttää...Sitä ennen menee muutamat tuliset hetket kera Löylyn ( on muuten makosaa ainetta sekin(vaikka potku ei kestä koko iltaa :) ), suosittelen, jos chilikauppa.fi:n tuotteita saatavilla) mitäään säilyvyysaikaa ei ilmeisesti tuolla reservillä ole, jos pari vuottakin pulloa tyhjentänyt joku? ? P.S. "Enhan minä viinaa juo, muuta kuin krapulaan pieniä ryyppyjä" ei oma sanonta
Joo ei ole mitään päiväystä paketissa. Sitähän mainostetaankin niin, että kestää koko loppuiän, joten ei se kai voi vanhaks mennä kovin nopiasti. ;) Söin muuten tortilloja tossa tänään, ja ostin niiden kanssa jotain perus chili soosia, niin sitä piti lappaa lusikkakaupalla siihen, että se maistu miltään. "Tulinen". Just.
El PiNk DeViL

Latetzki wrote: Mitään lisäosaa tartte Pirate Bay:hyn. Lataukseen tarvitset kuitenki tuon: http://www.utorrent.com/
Mulla on jo utorrentti.
Latetzki

Latetzki 01.09.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Se pyytää allowaamaan (sallimaan) sen paikan, ja sit asennan sen lisäosan, ja käynnistän tuliketun uurelleen, niin sama uudestaan.. // Pistin ainakin jonkun ärfaktorin latautuun tuolta naamapalmusta :D
Firefoxiko pyytää lupaa? Mitään lisäosaa kyllä tartte Pirate Bay:hyn. Lataukseen tarvitset kuitenki esim. tuon: http://www.utorrent.com/ EDIT: Nii tosiaan pitää valita "Lataa tämä torrentti" eikä Download nappia.
chaoskaze

chaoskaze 01.09.2010 in Chili syömärit

Chilit on nam nam. Yksi kokeilu Habanero kasvamassa, ei vielä sanot tehnyt, mutta toivottavasti vielä joskus :) Naga morichia on tullut hiutaleena kokeiltua ja on muutes aika tulista tavaraa!
El PiNk DeViL

Latetzki wrote: Ei toimi? Kerroppa tarkemmin, jotain varmaan näkyy..
Se pyytää allowaamaan (sallimaan) sen paikan, ja sit asennan sen lisäosan, ja käynnistän tuliketun uurelleen, niin sama uudestaan.. // Pistin ainakin jonkun ärfaktorin latautuun tuolta naamapalmusta :D
Latetzki

Pottae wrote: Naamapalmu :p "Krhmm.":http://www.imagespaceinc.com/
Ihan naamapalmut takas :D
Latetzki

El PiNk DeViL wrote: Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(
Ei toimi? Kerroppa tarkemmin, jotain varmaan näkyy..
Pottae

Pottae 01.09.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(
Naamapalmu :p "Krhmm.":http://www.imagespaceinc.com/
El PiNk DeViL

MrD St Jimmy wrote: ISI on tekemässä rfactor 2:sta ja tossa ennen kesää sanottiin että tän vuoden lopussa julkaisisivat sen, mutta vähän alkaa epäilyttää, kun viime haastattelusta on 5kk aikaa ja sen jälkeen ei ole oikeen mitään kuulunut (tai no pari screenshottia on tullut). Aattelin meinaan ite odottaa tohon rF2:seen. Kuulemma pitäisi vanhat modit toimia taikka ovat ainakin helppo muokata rF2:seen Tästä voit kattoo miten rFactor pyörii koneellasi
Sun isä vois sitte antaa mulle sellasen pelin ;) No ei.. Tuo piratebay ei vaan toimi mun koneella, vaikka sallin sen :(