Forum - Recent Posts
Storefront ei toimi silver jäsenyydellä, eikä auction house. Leaderbords taitaa olla ainoa toimiva asia. Silver on vissiin lähinnä muutenkin tarkoitettu vain leaderboards tapitteluun, arcade pelien ostoon ja rajoitettujen demojen latailuun.
El PiNk DeViL wrote: Vaatiiko tuo Rfactor kovat laitteistovaatimukset? Ajattelin ite ostaa kans..ISI on tekemässä rFactor 2:sta ja tossa ennen kesää sanottiin että tän vuoden lopussa julkaisisivat sen, mutta vähän alkaa epäilyttää, kun viime haastattelusta on 5kk aikaa ja sen jälkeen ei ole oikeen mitään kuulunut (tai no pari screenshottia on tullut). Aattelin meinaan ite odottaa tohon rF2:seen. Kuulemma pitäisi vanhat modit toimia taikka ovat ainakin helppo muokata rF2:seen Tästä voit kattoo miten rFactor pyörii koneellasi
Toisa päivänä tuli bongattua Oulun keskustassa Ferrari, mahtollisesti, California. Vaikia sanoa kun meni pikaiseen ohitte. Alppilassa muutamia kertoja tullut nyt kuukauden aikana oranssi Lambon Gallardo vastaan tai nököttänyt parkissa.
Latetzki wrote: On sulla varmaan nyt viisas olo :DEi! =D
Latetzki wrote: Johan tuo AJ vinkkas...Joo tosiaan :D Vois lukee tosiaan noita muitakin kommentteja :D
Auton säädöt tietty on yksi millä pystyy pelaamaan tuota jarruttamista paljonkin. Koska itse pelaan padilla, niin pyrin siihen että hitailla radoilla voin tehdä nopeitakin liikkeitä ilman että etupäänpito heikkenee dramaattisesti.
Otetaan esimerkiksi vaikka tämä tuleva SM-sarjan kisa Silverstonessa. Nopeita mutkia jotka pitäisi pystyä ajamaan jouhevilla, mutta jokseenkin painopisteeseen nopeasti vaikuttavilla linjoilla. Ja onhan tälläkin radalla niitä hitaita mutkia missä pitäisi kulkusuuntaa vaihtaa nopeasti. Juuri näiden mutkien takia rata on haastava, mutta tasapainon löytäminen on vaikeahkoa minulle. Sama pätee Mugelloon ja Sedonan "ulkoilma" pätkälle.
Finski fani wrote: Kyllä on ihmisillä P2P:n toiminta ihan hukassa. Ei voi kysyä mistä "warettaa", koska lataatte jokaiselta, joka sitä tiedostoa levittää. Lataatte ainoastaan torrentin sieltä mistä nyt lataattekaan. Hölömöt (Oli kiva taas vähän wilttuilla ja wiilailla pilkkuva... =D)On sulla varmaan nyt viisas olo :D
Kyllä on ihmisillä P2P:n toiminta ihan hukassa. Ei voi kysyä mistä "warettaa", koska lataatte jokaiselta, joka sitä tiedostoa levittää. Lataatte ainoastaan torrentin sieltä mistä nyt lataattekaan. Hölömöt
(Oli kiva taas vähän wilttuilla ja wiilailla pilkkuva... =D)
kirves wrote: Jos joskus taas palaan Windows-maailmaan, niin asennan kyllä Skypen. Vai lieneekö sitä Linuxiin...voin kyllä tarkistaa itse mutten nyt ehdi, eikä ole kyllä akuuttiakaan.Linuxilla on kyllä Skype, mutta tämä on beta... Ei tämäkään paha ole, ja tässä on se vanha clean lookki jäljellä vielä.
Capo26RS wrote: Myös mun vanha koulu! Siihen aikaan melkein kaikki siellä oli alkoholin ystäviä. Ei tarvinnu murehtia ja hölmöillä niinkuin nää nykylapset tuntuu tekevän ja sit menee ja räjäyttää/ampuu jotain muutakin kuin itsensä. Silloin kun kävin tuolla "opiskelemassa" tuli ensimmäiset Cossu-Sierrat SportsCarCenterin viereiseen Tuusulan Autoon. Muistan aina kun käytiin välitunneilla kuolaamassa isoja mainostauluja (204hv/ 242 km/h) ja ihmettelemässä ettei noin rajuja laitteita voi olla =)Hahah, joo kyllä siellä munkin aikana oli aika paljon rennompi meininki, kuin muissa lukioissa, esim. Jäken. Mitäs ikäluokkaa Capo onkaan? Jostain tulee mieleen 24 tai 25, mutten ole yhtään varma... Muistatko yhdenkään opettajan nimeä, esimerkiksi Jugen? ;)
prkl tuli tuplat*
El PiNk DeViL wrote: Voisinhan mä warettaakkin.. Mistähän? :DJohan tuo AJ vinkkas...
Latetzki wrote: BMW 320 e21 CUP + downshift backfire :P Sit jos waretus ei ole vaihtoehto niin » http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/67541Voisinhan mä warettaakkin.. Mistähän? :D
BMW 320 e21 CUP + downshift backfire :P
Sit jos waretus ei ole vaihtoehto niin » http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/67541
Passelilta vaikuttaa, mutta kaikkikön samat tutut ei käytä sitä niin pitänee säilyttää mese rinnalla :p
Eli sinne
LORD HOPO wrote: Tosi vaikee löytää tota rfactorya.pirateba... ja 15min tulee
Tosi vaikee löytää tota rfactorya.
Finski fani wrote: Miksi ihmeessä nää on pistäny Hyrylän-lukion(mun vanhan koulun) kuvan tohon uutiseen, kun se ei liity mitenkään mihinkään?Myös mun vanha koulu! Siihen aikaan melkein kaikki siellä oli alkoholin ystäviä. Ei tarvinnu murehtia ja hölmöillä niinkuin nää nykylapset tuntuu tekevän ja sit menee ja räjäyttää/ampuu jotain muutakin kuin itsensä. Silloin kun kävin tuolla "opiskelemassa" tuli ensimmäiset Cossu-Sierrat SportsCarCenterin viereiseen Tuusulan Autoon. Muistan aina kun käytiin välitunneilla kuolaamassa isoja mainostauluja (204hv/ 242 km/h) ja ihmettelemässä ettei noin rajuja laitteita voi olla =)
Latetzki wrote: Kaikki huomio menee varmasti tohon ylläolevaan mutta laitan kuiteski :D Fiat X1/9Vaatiiko tuo Rfactor kovat laitteistovaatimukset? Ajattelin ite ostaa kans..