Forum - Recent Posts
'Etusiipi waurio' Pattonilla.
Eli talli antoi sille ohjeen hijastella ?
Kokeilin ensin Cherryllä kinnata pari kierrosta. Nopein aika ilman toblea 2.05 ja jotain. Kokeilin Bmw:llä vakio säädöillä ja sain ajaks 2.02. Eli taidan laittaa Cherryyn hätävilkut päälle ja vilkkuvalon katolle, ettei kukaan aja vahingossa perään. Kokeilla vielä vähä säädellä jos vaikka sais pari sekuntia pois, että voi jättää edes ton kattovilkun pois.
voisimpa tulla mukaan
en tiedä vaan autoo vielä
varmaan joku dyning
Tämä nyt on vaan ehdotus, mutta jos:
Grade 1: Teho ja Paino pienemmät.
Grade 2: Teho ja Paino suuremmat.
Tai no äh, unohtakaa...
Noniin, hiljaa.
Aliboz wrote: Täällä melskaat ja sitten vielä petät meitä jollain teletubbiesforever foorumilla... Ei tämmönen peli vetele!:D semmosta se on!
tappileipa wrote: ja mitähän kummaa tuolla yrität sanoa?Täällä melskaat ja sitten vielä petät meitä jollain teletubbiesforever foorumilla... Ei tämmönen peli vetele!
Aliboz wrote: käytkö sä joillain muilla sivuilla kuin FRC?!?!?!?!ja mitähän kummaa tuolla yrität sanoa?
tappileipa wrote: kumma kun ei muilla sivuilla mulle tällästä ihme valitusta pidetä! : okäytkö sä joillain muilla sivuilla kuin FRC?!?!?!?!
Pure Black40 wrote: Kukapa ei Tapista pitäisi?kumma kun ei muilla sivuilla mulle tällästä ihme valitusta pidetä! : o
mitää en juonnut.
Tuli saatua 1:59.727 aika. Nyt sitten tuunaileen.
No LOL joku karaoke, se on NIIIN 2010 !
KARAOKE ON TULLUT SUOMEEN !!!
Väistäkää ku mie laulan ketsuppi-laulun!!!
Huutomerkki on huono!!! Miten tehrään Laulumerkki???????
Kukapa ei Tapista pitäisi?
Kootut teokset...
"ei vaan ihan munmielipide tosta, ei sen kummempaa."
Ymmärrä myös että muillakin on mielipiteensä.
"ei ei ei.. kai nyt prkl saa mielipiteensä sanoa sentään!!!"
Anna myös muiden sanoa omansa ettet itse ala valittaa heti että he ovat väärässä.
"En sentään, vaan sellasille jotka on vääräs.."
Niin niin... Tässä se taas huomattiin: Tapin mielipide on aina oikea.
"en minäkään tullu huutaan että hirvee kuva, kaikki huonosti ym.."
Mutta eikö ole hyvä että asia sanotaan suoraan jos kuvassasi on oikeasti kaikki pielessä ? Etkö kestä/halua kritiikkiä ?
"sinä et tunnu tajuavan että minä en ehkä ihan tosissani oo aina? "
Tuotahan edes sinä et voi uskoa "TURPA KII!!12&%" yms. kommenttien jälkeen...
"suna en tosiaan puhuis mitään.. :)"
Legendaarista.
"sinähän sen varmaan tiedätkin joo paremmin ku minä!"
Kyllä asia on nyt vain näin.
Jep jep...
Kohta taas Audia iskeen kasaan. Uutta osaa vaihdettu ja jos tänään saisin tuon motin kiinni niin huomenna savut sitten koneesta !
Jere Karalahti sanoi yli sata kertaa "En kommentoi"
Apulanta - Hiekka ♥
LORD HOPO wrote: Eeegac on kännissä.Tässä vaiheessa voisin todeta, että sisäpiirin tietojen mukaan se on ihan Lärvätsalos.