Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010 in Nyt soi?

hulluseon

hulluseon 28.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

zattwy wrote: 1;56.457 säätöö pojat
Ime nakkia...
Aliboz

Aliboz 28.08.2010 in URL - Kausi 2

Pure Black40 wrote: Yhellä autolla koko kauden?
Jep, tai koitetaan ainakin pysyä yhdessä... Tehoa voidaan toki rajoittaa, ja painoa... Forza osat jokatapauksessa kielletyt.
pokalemestari

pokalemestari 28.08.2010 in URL - Kausi 2

Pure Black40 wrote: Yhellä autolla koko kauden?
KYLLÄ
Pure Black40

Pure Black40 28.08.2010 in URL - Kausi 2

Yhellä autolla koko kauden?
zattwy

zattwy 28.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

1;56.457 säätöö pojat
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010 in Nyt soi?

Aliboz wrote: "Queens Of The Stone Age - 3's & 7's":http://www.youtube.com/watch?v=BgVfjXA_QY0 Ja voi jumalauta tuon kakaran kuva tuossa vasemmalla häiritsee...
Siisti video ja biisihän on mainio myös toki.
Aliboz

Aliboz 28.08.2010 in Nyt soi?

"Queens Of The Stone Age - 3's & 7's":http://www.youtube.com/watch?v=BgVfjXA_QY0 Ja voi jumalauta tuon kakaran kuva tuossa vasemmalla häiritsee...
Capo26RS

Capo26RS 28.08.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

2:00.300-400 aikoja oon saanut muutamia ajettua. Yks kiekka oli menossa vikalla väliaikapisteellä just alle 2 min mutta töpeksin vikan pimeen vasurin sisäänmenossa ja oli pakko ottaa vauhtia pois. Mut on se näköjään jopa mulla mahdollista päästä alle 2 min!
Latetzki

Latetzki 28.08.2010 in PPPP

DarkWarjo wrote: niiiii, itekki hetken taistelin siin, kualee ni vituttaa ku joutuu alottaa iha alust.
Siis jos siinä kuolee niin sehän alkaa siitä kun poistutaan pihalle siitä varastorakennuksesta? Ei paha siis. Kerran ite kuolin siinä tehtävässä eikä tarvinnu edes niitä portaita nousta ylös, Derekin pää pilkottaa puulaatikon takaa riittävästi. Vaikkapa Thompson 1928:lla vaan ammut ne kaverit ulkona ja sit sisällä, kun olet suojassa tietysti, käytät jotain tarkempaa asetta.
vaiski75

vaiski75 28.08.2010 in URL - Kausi 2

Eikös olisi järkevää rajoittaa seuraavia asioita: - moottorin sijainti - vetotapa - Max teho - Minimipaino - Forza osat En mää mitään mistään tiedä, mutta kumminkin..
DarkWarjo

DarkWarjo 28.08.2010 in PPPP

Latetzki wrote: Ööh...Ai se kun Derek tarttee apua niiden lakkoilijoiden kanssa?
niiiii, itekki hetken taistelin siin, kualee ni vituttaa ku joutuu alottaa iha alust.
Latetzki

DarkWarjo wrote: ja mä sanoinki että ME ;) se on hopo siin kun ne oikeasti lakkoilee.
Ööh...Ai se kun Derek tarttee apua niiden lakkoilijoiden kanssa?
DarkWarjo

Latetzki wrote: Kysyinkin LORD HOPO:lta.
ja mä sanoinki että ME ;) se on hopo siin kun ne oikeasti lakkoilee.
Latetzki

DarkWarjo wrote: HA! me nuin alussa olla. ei siltä mustalta mieheltä saa turpaan.. toi tappelu tos o melkee laittoman helppoa (tasolla normaali)
Kysyinkin LORD HOPO:lta.
Aliboz

Aliboz 28.08.2010 in URL - Kausi 2

Otetaanpas tähän väliin "äänestys". Mitä mieltä porukka on, ajetaanko B-luokassa vai siirrytäänkö A-luokkalaisiin? Tähän mennessä B-luokka on kyllä toiminut erittäin hyvin mielestäni, mutta nyt halutaan kuulla muittenkin ääntä. Ja ilmoittautukaa nyt perkele tähän sarjaan, eiks je? :D
DarkWarjo

DarkWarjo

Latetzki wrote: Arvelinkii että sitä hän tarkoittaa mutta sehän nyt on niin helppo kuin olla ja voi. Saat turpaan siltä mustalta mieheltä?
HA! me nuin alussa olla. ei siltä mustalta mieheltä saa turpaan.. toi tappelu tos o melkee laittoman helppoa (tasolla normaali)
hulluseon

hulluseon 28.08.2010 in PPPP

On jo, mutta halvatun siisti pätkä
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2010 in PPPP

En mä viitsi spoilailla.Semmonen toinen satama tehtävä.