Forum - Recent Posts
Uskon että ajotuntumaa on paranneltu parempaan suuntaan. Ratilla paras ajaa. Tai sit joutuu hommaan adapterin jolla saa xboxin ohjaimen ps3:een.
Mudinski wrote: Vaikka olisi millainen editori tai vaikka kuinka paljon autoja ( 200sx, Chaser, soarer yms... ) niin jollei ajamisessa ole mitään järkeä niin paskaahan se on minun mielestäni :) Jollei prologuesta ole ajaminen parantunut niin tulette pettymään uskoisin :)Totta, mutta se näyttää niin realistiselta... (grafiikat, yksityiskohdat, autot, talot, ihmiset, radat, tallit ... jne.)
Zolvi wrote: Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!Vaikka olisi millainen editori tai vaikka kuinka paljon autoja ( 200sx, Chaser, soarer yms... ) niin jollei ajamisessa ole mitään järkeä niin paskaahan se on minun mielestäni :) Jollei prologuesta ole ajaminen parantunut niin tulette pettymään uskoisin :)
Zolvi wrote: Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!^ Tämä! +miljuuna
Toivottavasti toi rataeditori tulee siihen. Sais tehtyä vaikka minkälaisia driftipätkiä!!
PS3 + HD-TV + GT5 + Logitech G25 + Vapaa-aikaa = Niimpä :D
Mie olen tässä monen kanssa samoilla linjoilla. Jos se peli on +hyvä ajaa+ niin tulee taloon.
Tässähän olisi se että monet 'PC-ratit' toimii Sönyn kanssa.
Fanatekki kanssa :)
Taitaa kikkisoftan laatikon viekkuun tulla toinen mustalaatikko ..melkeinpä tämän pelin takia (..ja tekkenin.)
Jasso nieli kiltisti kiukkunsa ja pysyy edelleen mikkisoftan liekassa. Toivottavasti toi GT5 on edes puoliksi niin hyvä kuin odotukset ovat
Olis Forza 3:kin samat grafiikat autoissa :P
Mitä videoita oon katellu niin ei hyvältä näytä..
Jos tekoäly ei aja raiteilla ja ajettavuus on huomattavasti parempi niin tosta tulee simohyvä.
E: Sitä vielä että onkohan ne saanu renkaan jäljet tehtyä jos ei 10 vuodessa se onnistu nii morjes. Ja vielä äänet, GT4:ssa kun auton virittää niin tyyliin joka autossa samat äänet, Sama täs? :D.
"Kartinki ja rataeditorista piäntä juttua.":http://www.v2.fi/uutiset/pelit/12094/GT5n-huhutut-ominaisuudet-kuvina-ja-videona
Onko jasamylla nyt myynnissä pelejä? =P
Heh, mukava lueskella että muillakin auton kanssa IRL ongelmia. Itse just lopettelen tältä päivältä hommia. Työn alla 98 Almeran ruosteiden fixaus. Hiekkapuhallutin ongelmakohdat aiemmin ja tänään hioin kertaalleen aiemmin pohjamaalatut kohdat ja iskin kitit pintaan. Huomenna pitäis hioa kaikki uudestaan huolella sit pohjamaalaus, vesihionta ja sit viikon sisällä pintamaalaus ja lakkaa päälle.
Sit ku valmis niin auton pesu ja puhdistus (sisältä ja ulkoa). Sit pakoputken korjaus, tuulilasin vaihto, katsastus ja valokuvien otto ja myyntiin :)
Meinasin just tehdä aiheen TDU2:lle, mutta tuli kuin tilauksesta tämä eteen. Itse ostin TDU1 ja oon vääntäny sitä enemmän kuin mitää Forzaa. Tosin jos ajofysiikat ei TDU1:tä parane niin sitte en varmasti osta. Forza 3 + TDU = ostaisin varmasti.
DarkWarjo wrote: Ja kuten tuo viimeinenkin lause sanoo, hommassa hyvä olla apumies (starttaaminen ja tulpan pitäminen kiinni rungossa voi olla haastavaa samaan aikaan, tosin onnistuu sekin.)Pensapumppu takapenkin alla varmastikkin vikana.
Mudinski wrote: Se kipinä on helppo tarkistaa ! Tulpanhattu pois tulpasta sitten otat tulpan irti kannesta, kytket tulpanhatun takaisin siihen ja sitten tulppa runkoon ja starttaat. Pitäisi lyödä kipinää tuolloin jos on kunnossa. Jos ei lyö kipinää niin mitatkaa yleismittarilla tulpanjohto.Ja kuten tuo viimeinenkin lause sanoo, hommassa hyvä olla apumies (starttaaminen ja tulpan pitäminen kiinni rungossa voi olla haastavaa samaan aikaan, tosin onnistuu sekin.)
kirves wrote: Minähän en osaa tehdä autolle mitään muuta, kuin ajaa. Kai niissä tulpissa joku hattu on, mistä voi kaveri katsoa tuleeko kipua jos starttaan..?Se kipinä on helppo tarkistaa ! Tulpanhattu pois tulpasta sitten otat tulpan irti kannesta, kytket tulpanhatun takaisin siihen ja sitten tulppa runkoon ja starttaat. Pitäisi lyödä kipinää tuolloin jos on kunnossa. Jos ei lyö kipinää niin mitatkaa yleismittarilla tulpanjohto.
kirves wrote: Minähän en osaa tehdä autolle mitään muuta, kuin ajaa. Kai niissä tulpissa joku hattu on, mistä voi kaveri katsoa tuleeko kipua jos starttaan..?Hullut pitää hattua, kesällä.