Forum - Recent Posts
Aaa.Ilmankos.
LORD HOPO wrote: Mä löysin perunakellarin.Sä olet väärässä talossa Hopo ! Se on Bunnyn kellari perkele ja ne on porkkanoita !
Olenko wrote: Mielenkiinnosta kävin itekkin kattomassa, eksyin, missä se vessa muuten on?Se on taas kahden nurkan takana vasemmalla. Kylttejähän tänne tarvittaisiin.
Mä löysin perunakellarin.
Mudinski wrote: Oletko aivan varma ? Siinä vasemmalla puolella ?Mielenkiinnosta kävin itekkin kattomassa, eksyin, missä se vessa muuten on?
Pottae wrote: Ei ole nurkan takana! Hihi.Oletko aivan varma ? Siinä vasemmalla puolella ?
Mudinski wrote: Miksi sä sitten tänne tulit ? Vitutus topikki on tuossa nurkan takana. :DEi ole nurkan takana! Hihi.
Pottae wrote: VItuttaa.. Tietokone. Se vituttaa.. Pahasta ja salakavalasti vituttaa tietokone. Tietokonettaa kettu!Miksi sä sitten tänne tulit ? Vitutus topikki on tuossa nurkan takana. :D
VItuttaa.. Tietokone. Se vituttaa.. Pahasta ja salakavalasti vituttaa tietokone. Tietokonettaa kettu!
Just nyt katson YleTeemalta U2 - Rattle and hum elokuvaa
The Expendables on nyt takana päin. Yleisö eli mukana ja kaikilla oli kivaa... =) Menkää tekin kahtomaan!
Oliko toi jollain nokikoneella (savun väri viittaisi vähän siihen, mut kulkupuoli ei) :-)
jasamy wrote: Aika harvassa on noi kympin autot ja sit joku ajaa tollasella laivalla siihen.Ei tullut nähtyä kuin yksi kympin alitus tänään. Joulukuusessa ongelmia niin häivyttiin sitten paikalta.
Aika harvassa on noi kympin autot ja sit joku ajaa tollasella laivalla siihen.
"Tälläistä menoa Alastarossa tänään":http://www.youtube.com/watch?v=OXUyJ-2uJ4o
jasamy wrote: yksi aamu viimeviikolla heräsin käärityneenä peittoon ja ajattelin että hyi helvetti kun on kylmä. Katoin mittaria 24.3 sisälämpötila :-)Parhaat unet ikinä tulee paksun peiton alla 15 asteessa :P
yksi aamu viimeviikolla heräsin käärityneenä peittoon ja ajattelin että hyi helvetti kun on kylmä. Katoin mittaria 24.3 sisälämpötila :-)
El PiNk DeViL wrote: Mä voin antaa 10 astetta!Pistä tulemaan, mutta Skimmyn kautta, kun se niin tykkää tästä lämpimästä. Vähän kosteuttakin voit laittaa mukaan... ;)
Finski fani wrote: Täällähän on kylymä! Lämmöt takasi! Lämmöt katoo heti, kun niihin on tottunu, PRKL.Mä voin antaa 10 astetta!
Täällähän on kylymä! Lämmöt takasi! Lämmöt katoo heti, kun niihin on tottunu, PRKL.