Pottae
13.08.2010 in
PPPP
DarkWarjo wrote:
Niin, tai sit käydää vähä motarilla.
Mut vähän vaan!
!http://img541.imageshack.us/img541/3636/32896.gif!
FINBULLET
13.08.2010 in
PPPP
:D
DarkWarjo
13.08.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
No sitten ajellaan kivasti Forzaa kotona..
Niin, tai sit käydää vähä motarilla.
Pottae
13.08.2010 in
PPPP
DarkWarjo wrote:
sinnekkin. lähin rata yli 200km päässä ja noi rahastus.com paskatki tuntuu olevan vähän ylibuukattuja... nooh 22. päivä ois vissii dnsf:n omat päivät, mahtuu jopa radallekkin.
No sitten ajellaan kivasti Forzaa kotona..
DarkWarjo
13.08.2010 in
PPPP
Pottae wrote:
Menkää ratapäiville ajamaan TUN lujaa!
sinnekkin. lähin rata yli 200km päässä ja noi rahastus.com paskatki tuntuu olevan vähän ylibuukattuja... nooh 22. päivä ois vissii dnsf:n omat päivät, mahtuu jopa radallekkin.
DarkWarjo
13.08.2010 in
Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?
Ac3Way wrote:
Shot Em Up tuli äsken katsottua. Asiallinen elokuva, vaikka ennen katsomista oli ajatuksissa elokuvan olevan ihan paska.
!http://images.eonline.com/eol_images/Articles/20070904/425.shoot.em.up.090407.jpg!
Kick Start My Hart, Overkill!!!
Aivan parhainta kyllä joo :D old school tyylin toimintaa, ei hillitöntä tehostemättöö vaa just kunnon meininkiÄ :D
Pottae
13.08.2010 in
PPPP
Menkää ratapäiville ajamaan TUN lujaa!
DarkWarjo
13.08.2010 in
PPPP
Hirvee itku heti pienestä kisasta... kyl sitä vähä voi motarilla/maantiellä, kunhan pitää kuitenki järjen mukana kisaamisessaki, eikä ota hillittömiä riskejä.
Ac3Way
13.08.2010 in
RaabForRehab wrote:
Käytiin kattomassa Expändeplöös med kaikki testo-masat. Paska juoni, mutta uskomattoman viihdyttävä elokuva! :D
Onhan se trailereiden perusteella vaikuttanut ihan paskalta, mutta jos jaksaisi edes naurattaa tai sitten kassit laajenisi.
Nipsuhuuli
13.08.2010 in
PPPP
RaabForRehab wrote:
Vitun CP. Just tollasista saapi sitten aina kivasti lukea iltapäivälehdistä, kun napsahtaa.
Näitä pitäisi kyllä välttää. Enitenhän näissä tilanteissa pelottaa juurikin muiden hengen vaarantaminen.
FINBULLET
13.08.2010 in
PPPP
Yllättävän hyvin kesti hermot noin puolentoista tunnin Blur multiplayeriä pelatessa.
FINBULLET
13.08.2010 in
PPPP
EI leikitä liikenteessä.
RaabForRehab
13.08.2010 in
Käytiin kattomassa Expändeplöös med kaikki testo-masat. Paska juoni, mutta uskomattoman viihdyttävä elokuva! :D
TehBigBunny
13.08.2010 in
PPPP
GINESTÄ PAUKKUU !
RaabForRehab
13.08.2010 in
PPPP
Nipsuhuuli wrote:
Tätä en olisi uskonut itsestäni, mutta tänään kilpailuvietti vei mut mukanaan liikenteessä. Olin jo valmiiksi pitänyt motarilla aika kovaa vauhtia kiireen vuoksi, mutta sitten rinnalle puskee Citroen C3 ja siitä se lähti. Parhaimmillaan ajettiin niin lujaa kuin autoista lähti eli jotain 170-180km/h ja yllättävintähän tilanteessa oli se että Citikan kuski sattui olemaan nuori, ehkä mun ikäinen nainen. Oltiin molemmat tulossa Vekaranjärveltä ja tällä naisella oli muita inttimiehiä kyydissä ryyppäämässä. Normaalistihan vältän isoja riskejä liikenteessä mutta tänään kävi näin :D Varmaan jotain yli 50km pituisen matkan ajettiin kisaa, kunnes Kehä III tuli vastaan. (vältettiin kyllä vaaratilanteet muun liikenteen kanssa)
Vitun CP. Just tollasista saapi sitten aina kivasti lukea iltapäivälehdistä, kun napsahtaa.
Nipsuhuuli
13.08.2010 in
PPPP
Tätä en olisi uskonut itsestäni, mutta tänään kilpailuvietti vei mut mukanaan liikenteessä. Olin jo valmiiksi pitänyt motarilla aika kovaa vauhtia kiireen vuoksi, mutta sitten rinnalle puskee Citroen C3 ja siitä se lähti. Parhaimmillaan ajettiin niin lujaa kuin autoista lähti eli jotain 170-180km/h ja yllättävintähän tilanteessa oli se että Citikan kuski sattui olemaan nuori, ehkä mun ikäinen nainen. Oltiin molemmat tulossa Vekaranjärveltä ja tällä naisella oli muita inttimiehiä kyydissä ryyppäämässä. Normaalistihan vältän isoja riskejä liikenteessä mutta tänään kävi näin :D Varmaan jotain yli 50km pituisen matkan ajettiin kisaa, kunnes Kehä III tuli vastaan. (vältettiin kyllä vaaratilanteet muun liikenteen kanssa)
DarkWarjo
13.08.2010 in
PPPP
Mafia II demo... MAHTAVUUTTA!
Finski fani
13.08.2010 in
Pottae wrote:
ÄLÄ TEE SITÄ!!! NOUUUUUU!!
Tämä elokuva raiskasi minun mieleni ja pahasti.. Pettymys oli suuri minulle Tekken-fanina/pelaajana.
(Tämä on silti "IMO" en spoilannut mitään :))
Joo, et spoilannu mitään. Samanlaista palautetta olen netistä lukenut. =)
Pottae
13.08.2010 in
Finski fani wrote:
Nyt pyörähtää käyntiin Tekken-leffa. Odotukset ei ole kovin korkealla... =P
ÄLÄ TEE SITÄ!!! NOUUUUUU!!
Tämä elokuva raiskasi minun mieleni ja pahasti.. Pettymys oli suuri minulle Tekken-fanina/pelaajana.
(Tämä on silti "IMO" en spoilannut mitään :))
Finski fani
13.08.2010 in
Nyt pyörähtää käyntiin Tekken-leffa. Odotukset ei ole kovin korkealla... =P