Forum - Recent Posts
Vieläkö tää on särki
Tuun kisaamaan. NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HAMSTEEERIT!!!!!!!!!
Tuun kisaamaan. NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HAMSTEEERIT!!!!!!!!!
.
Tuuun Kisaamaan!!! NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HANSTEERIT!!!!!!
Lääkitys Drifting jakaa Top 3 kuskeille seuraavanlaiset bonukset, jos kuskien käyttämistä autoista löytyy vähintään yksi vapaavalintainen Lääkitys-tarra (Myös Deaddy käy).
Lääkitys-tarroja löytyy ilmaiseksi ainakin mun storesta (Search: IL3).
Myös mahdollisesti Mudin, Pottaen ja Kirveksen storeista (Näitä en ole tarkastanut).
Tarran sijoituspaikka on vapaavalintainen, mutta se pitää pystyä näkemään kuvista, joita osallistuvien kannattaa kisoista napsia.
Bonukset Top 3:
1. 300k
2. 200k
3. 100k
Lääkitys Drifting jakaa Top 3 kuskeille seuraavanlaiset bonukset, jos kuskien käyttämistä autoista löytyy vähintään yksi vapaavalintainen Lääkitys-tarra (Myös Deaddy käy).
Myös mahdollisesti Mudin, Pottaen ja Kirveksen storeista (Näitä en ole tarkastanut).
Tarran sijoituspaikka on vapaavalintainen, mutta se pitää pystyä näkemään kuvista, joita osallistuvien kannattaa kisoista napsia.
Bonukset Top 3:
1. 300k
2. 200k
3. 100k
Bonukset Top 3:
1. 300k
2. 200k
3. 100k
.
Tuuun kilpailemaaan!!! NYLEN TEIJÄN KAIKKIEN HAMSTEEERRRIIIIT!!!!!
.
.
.
.
Tuuuuuuuuuun kisaamaan!!!!!! MIE NYLEN TEIJÄN HAMSTEEEERITT!!!!!!!!!!
Tuuuuuuuuuun kisaamaan!!!!!! MIE NYLEN TEIJÄN HAMSTEEEERITT!!!!!!!!!!
PPPP MÄN RIKKI !
Eeegac wrote: Ja kumpaakohan noista kahdesta?Ykköseen tuloo Zolvi, eli "Originalssiin" vaikka ei viimekaudella ajanutkaan meitin tiimissä.
Nyt tarvitaan yksi kuski, joka vie minut mahdollisimman kauaksi teistä kaikista..
Fatboy Slim-rockafeller skank mahtavuutta