Forum - Recent Posts
Onko rikki tämä? :)
Mä vedän btw. GTR R32:lla (tietenki!) en ny peeiitä muista tarkallee mut jotai kuussataa + se o.
Mä vedän btw. GTR R32:lla (tietenki!) en ny peeiitä muista tarkallee mut jotai kuussataa + se o.
Väiski rikkoi FRC:n taas ? Ainakin minulla PPPP tulee tälläinen ilmoitus.
Error in database query: NO: 1194 ERROR: Table 'text' is marked as crashed and should be repaired QUERY: SELECT posts.*, text.post_text, users.user_username FROM forza_forum_posts AS posts, forza_forum_posts_text AS text, forza_users AS users WHERE posts.post_id = text.post_id AND posts.user_id = users.user_id AND posts.topic_id = '629' AND posts.post_status = 'published' ORDER BY posts.post_id ASC LIMIT 2640,20 FILE: /forum/posts.php?group_id=11&topic_id=629&page=133
iiik! Mä rikoin PPPP-ketjun. Tollasta ilmotusta pukkaa, kun yritän siihen ketjuun mennä: Error in database query: NO: 1194 ERROR: Table 'text' is marked as crashed and should be repaired QUERY: SELECT posts.*, text.post_text, users.user_username FROM forza_forum_posts AS posts, forza_forum_posts_text AS text, forza_users AS users WHERE posts.post_id = text.post_id AND posts.user_id = users.user_id AND posts.topic_id = '629' AND posts.post_status = 'published' ORDER BY posts.post_id ASC LIMIT 2640,20 FILE: /forum/posts.php?group_id=11&topic_id=629&page=133
iiik! Mä rikoin PPPP-ketjun. Tollasta ilmotusta pukkaa, kun yritän siihen ketjuun mennä: Error in database query: NO: 1194 ERROR: Table 'text' is marked as crashed and should be repaired QUERY: SELECT posts.*, text.post_text, users.user_username FROM forza_forum_posts AS posts, forza_forum_posts_text AS text, forza_users AS users WHERE posts.post_id = text.post_id AND posts.user_id = users.user_id AND posts.topic_id = '629' AND posts.post_status = 'published' ORDER BY posts.post_id ASC LIMIT 2640,20 FILE: /forum/posts.php?group_id=11&topic_id=629&page=133
Väiski rikkoi FRC:n !
vaiski75 wrote: Ei enempää yksityiskohtia kiitoksia, tuo riitti jo vallan mainiosti! Pitääkö minun nyt aloittaa nuuskan käyttö, sitten lopettaa se jossain vaiheessa ja sitten poimia parhaat päältä kotiin vientiä varten? Vai olisiko niin, että: Kahdessa vuodessa ainakin minun rimani laskee todella alas, ei haeta enään missiä ja melkein kaikki kelpaa paitsi Tukiainen..Näin pitää varmaan munkin tehdä. FRC:ssä alkaa nuuskaajien aika, paitsi Potalla, jolla on kuuma naisystävä, jonka kanssa se menee lintsille, ja Seqa/Artikainen, jonka vaimoke voittaa sen TrialsHD:ssa+muut FRC:n ukkomiehet, joita ei varmaankaan ole kovin montaa... =P
Zolvi wrote: Team Optimuksen päälle saa vetää viivan. Vaihdan Toy Boy Racingin riveihin.Ja kumpaakohan noista kahdesta?
RaabForRehab wrote: Ei kun etupiiska hikari. Jo se loppu ja heti natsas, eli asia on todistettu. En edes saanut orgasmia :DEi enempää yksityiskohtia kiitoksia, tuo riitti jo vallan mainiosti! Pitääkö minun nyt aloittaa nuuskan käyttö, sitten lopettaa se jossain vaiheessa ja sitten poimia parhaat päältä kotiin vientiä varten? Vai olisiko niin, että: Kahdessa vuodessa ainakin minun rimani laskee todella alas, ei haeta enään missiä ja melkein kaikki kelpaa paitsi Tukiainen..
Olenko wrote: Tulee varmaan kisa kerrallaan eventteihin sitten ku aikataulu selviää.Juurikin näin. Aikataulu ilmoitellaan suurella todennäköisyydella viikonlopun aikana.
Seik DadAaas Racing
#72 Tepilobium
Lentävä sisilisko # 45 porsche
Tulee varmaan kisa kerrallaan eventteihin sitten ku aikataulu selviää.
onks tää kisa tulos näkyviin Events puolelle. vai pysyykö tää foorumin puolel?
:)
Eiköhän täs lähipäivinä tulloo. Ville virittelee pohjan eka niille, ni koht sit paukkuu pam pam.
Laitateko muutaman kisan kalenteriin.
Edit. Mun numberi on 669
Minä number: 300
Rayha300 wrote: oon messis! #300 Auto: Top Secret S15 PI: ? Voi vaihtua tuo auto RX7:aan. jos saan valmiiks auton.Laita "tänne":http://forzaracingclub.com/forum/12/690/ ilmoitus että otat tuon #300 käyttöön niin asia on OK...