Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Pure Black40 wrote: Nyrre: 1:53.755, ekat mutkat on ....tanan vaikeita bemulle. Jää melkein sekunnin possuille
Katot sen apulinjan kanssa miten se ehottaa, että ne mutkat ajetaan, ja ajat sitten päin vastoin. Näin ite sain ainakin ne paremmin ajettua. Tervettä järkeä saa tietysti käyttää... =)
Pure Black40

Pure Black40 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Nyrre: 1:53.755, ekat mutkat on ....tanan vaikeita bemulle. Jää melkein sekunnin possuille (mutkat 1-4)
TehBigBunny

TehBigBunny 28.07.2010 in Autojenbongausketju

Ruoholahden parkkihallissa näin GTRrr'n nurkassa häpeämässä.
hulluseon

hulluseon 28.07.2010 in Autojenbongausketju

MITÄ??!!??!?!?!? 300C Rysleri meidän kylillä? Nätisti murahteli Hemi...
hulluseon

hulluseon 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Viddy, Eeegac menee lujaa verrattuna minun aikoihin Maplessa ja Suzukassa.
RaabForRehab

RaabForRehab 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Matala 1:52 on nyrre GP:lle mun haamuaika.. Näissä autoissa huomaa kyllä hyvin, miten pienetkin ajovirheet rokottaa heti muutaman kymmenyksen.
pokalemestari

pokalemestari 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

djrunkkari wrote: voi jessus. pakko kokeella possua.
Moottori takarenkaiden päälle niin soppa on selvä.
djrunkkari

djrunkkari 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

voi jessus. pakko kokeella possua.
pokalemestari

pokalemestari 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Nürre GP #45 possulla aikaan 1:52.3xx. Menisi nopeempaa jos pää kestäisi.
Mudinski

Mudinski 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Säännöt

IL3 wrote: Väärä? Ajattelin siks tänne sen kirjoittaa että jos ton mun kysymän kysymyksen päätöksen lisää sitten sääntöihin, niin muutkin näkee sen sit..
AJ varmaan laittoi oman kysymyksen tänne mutta huomasi että HÄN laittoi sen väärään alueeseen...
IL3

IL3 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Säännöt

Väärä? Ajattelin siks tänne sen kirjoittaa että jos ton mun kysymän kysymyksen päätöksen lisää sitten sääntöihin, niin muutkin näkee sen sit..
RaabForRehab

RaabForRehab 28.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Nyt on kaikki radat ajettu platinalle.. Skill Gameseja ei, koska en niistä tykkää. Tournamentitkin saa olla kultasella. Pikkasen meinas alkaa kiristämään jossain kohtaa :D
tappi

tappi 28.07.2010 in PPPP

Noni, uus ohjain! ei ainakaa voi enää syyttää ohjainta ajovirheistä;) musta ohjain 47.95€
Eeegac

Eeegac 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Harmittaa myös Porssen ylivoimainen suosio. Onneksi rohkeimmat myös lähtevät kokeilemaan muilla autoilla.
Eeegac

Eeegac 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Ei taidettu laittaa ylös minnekkään, mutta olisihan se kiva, että kaikki halukkaan olisivat ilmottautuneet päivää kahta ennen ensimmäistä kilpailua. Lobbyt tulee kisana päivänä esille.
AJfin

AJfin 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Millon ilmottautuminen sarjaan päättyy? Varmaan löytyy jostain mutta ei nyt sattunut silmään..
AJfin

AJfin 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Säännöt

Väärä topic.
Eeegac

Eeegac 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Säännöt

EIköhän tuo onnistu!
IL3

IL3 28.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Säännöt

Saako auton maaleja vaihtaa kesken kisan? Kyselen lähinnä siksi, että tarjoutuisin (ja haluisin) mieluusti maalaamaan jollekkin kuskille/tallille, mutta ehtisin saada lomamatkan takia auton maalit valmiiksi vasta toiseen tai kolmanteen kisaan. Eli, jos joku on ilman maaleja ja ajaa pelkällä numerolätkällä (mahdollisesti jollain väliaikaisilla maaleilla) ja saisi sitten valmiit maalit siihen toiseen tai viimeistään kolmanteen osakilpailuun? Kun eikös ainakin viimekaudella useampikin päivittänyt maalejaan? Jos tämä onnistuu, niin ilmoitelkaa kiinnostuneet privana ;) Mun säännöt auton maalaamista koskien: -Nopeat syö hitaat, eli ekana maaleja kyselleet ne saavat. (Poikkeuksena kuitenkin ÄFFÄRCEE, jolle olen jo "hovimaalarina" toiminut, eli jos he maalit haluavat, niin haluamansa saavat) Ja ÄFFÄRCEELLE on kyllä väliaikaiset maalitkin tarvittaessa tarjolla niitä ekoja kisoja varten. -En tee replikoita -Pidätän oikeudet muutella sääntöjäni tai lisätä niitä niin halutessani :D
RealBlocker

RealBlocker 28.07.2010 in PPPP

Varjossaki on 34 °C. Onneks ens viikolla on kylmempää.