Forum - Recent Posts

Mace

Mace 27.07.2010 in miten kuvat?

TehBigBunny wrote: "CLICK":http://forzamotorsport.net/en-us/forzamotorsport2/default.htm Alhaalta My Stats and Photos Ei taida toimia oekeen kunnolla.
Koitin, mutta kuinka tota sivua ajetaan ku tos my photos alla on vaa mustaa? Koitin myös Firefoxin sijasta Exploreria ja Chromea eli selaimestakaan ei johdu.
TehBigBunny

TehBigBunny 27.07.2010 in miten kuvat?

EAT MOR CHIK'N
Finski fani

Finski fani 27.07.2010 in miten kuvat?

Samalla tavalla ko kolmosessakin, mutta määt kakkosen sivuilta hakemaan sen kuvan... =P // Huomenna jänispaistia prkl //// Missä Myyris?
TehBigBunny

TehBigBunny 27.07.2010 in miten kuvat?

"CLICK":http://forzamotorsport.net/en-us/forzamotorsport2/default.htm Alhaalta My Stats and Photos Ei taida toimia oekeen kunnolla.
Mace

Mace 27.07.2010 in miten kuvat?

En alottanu uutta ku löysin tän, niin ongelma on sama. Eli otan *Forza 2* kuvan ja uploadaan sen niin mistä sen kuvan sitte löytää?
Finski fani

Finski fani 27.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Kahtosin After life-nimisen leffan. Christina Ricci, Liam Neeson ja Justin Long pääosissa. Pidin kovasti ja suosittelen. Ei varmastikkaan sovi kaikille, mutta kannattaa ainakin kokeilla katsoa.
Pure Black40

Pure Black40 27.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

MULLA ON EKA BEMARI!!!
Pure Black40

Pure Black40 27.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

Blackjack BMW #56 Pure Black40 #92 BMW M3 GT2
Ac3Way

Ac3Way 27.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

hulluseon wrote: Villen storesta ainakin minä sen löysin. Niin pitähän tänne muutakin molottaa. Tällä hetkellä siis 20 kuskia ilmoittautunut sarjaan. Tosin vielä on ainakin kolme viikkoa ennen ensimmäistä virallista kisaa joten kai niitä muitakin vielä tulee. Porche siis on tällä hetkellä se suosituin, mutta muuten näkyy merkki jako menevän tasaisemmin. Ei yhtään Chevyä, Bemaria tai Fordia? Onko ne oikeasti niin herseestä? Itse olisin valinnut jonkun näistä Aussie sarjan päryyttimistä jos olisi saanut ottaa. Vaikka hankalia ne on säätää (minun mielestä) verrattuna vaikka Porscheen.
Kiitosta tiedosta, pääse lätkimään.
hulluseon

hulluseon 27.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Villen storesta ainakin minä sen löysin. Niin pitähän tänne muutakin molottaa. Tällä hetkellä siis 20 kuskia ilmoittautunut sarjaan. Tosin vielä on ainakin kolme viikkoa ennen ensimmäistä virallista kisaa joten kai niitä muitakin vielä tulee. Porche siis on tällä hetkellä se suosituin, mutta muuten näkyy merkki jako menevän tasaisemmin. Ei yhtään Chevyä, Bemaria tai Fordia? Onko ne oikeasti niin herseestä? Itse olisin valinnut jonkun näistä Aussie sarjan päryyttimistä jos olisi saanut ottaa. Vaikka hankalia ne on säätää (minun mielestä) verrattuna vaikka Porscheen.
Ac3Way

Ac3Way 27.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Numerolätkää hei! Missä se on, keneltä saa? Ville ja Eegac eivät vastaa kyselyihin?
IIPPONEN

IIPPONEN 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

Mudinski wrote: Remedyn hyvinkin.
" ralli ":http://www.remedygames.com/games/deathrally näköjään uusinta julkaisu ja ilmanen kokopeli :P e: oli pakko ladata ja nyt pelataan ja kovasti :D
Mudinski

Mudinski 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

jasamy wrote: eikö death rally ollut myös remedyn peli, kuten alan wake
Remedyn hyvinkin.
jasamy

jasamy 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

eikö death rally ollut myös remedyn peli, kuten alan wake
I bQ I

I bQ I 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

Mudinski wrote: Eikun Civilization II ! Tätä on tullut pelattua PALJON ! Paras Civilization ehdottamasti ! Muut Civilit ovat vain niin kuraa... Nyt sekoitin Civilization IV:n ja III keskenään... Kolmonen oli viellä pelattava.
Kyllä se vaan ykönen on paras :). Sitä tuli pienempänä pelattua paljon Amigalla ja nykyään aina silloin tällöin PC:llä. Mahtava peli.
Aliboz

Aliboz 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

Ainiin! Ja tietenkin Megagame 1, yleisti "Ostoskärrypeli". Legendaarinen suomenkielinen peli jota jaettiin Tuplabonuspäivillä joskus 2000-luvun käänteessä.
Aliboz

Mudinski wrote: Tätä on tullut pelattua PALJON ! Paras Civilization ehdottamasti ! Muut Civilit ovat vain niin kuraa... Legendaarinen PS1 peli... Todella hauska peli jota on ikävä :) Mutta yksi suomalainen "legenda" myös on Death Rally ? Muistuuko muille mieleen kyseinen peli ? Ja unohtamatta tietenkään Settleriä !
Death Rally.... Muutaman kerran olen pelannut, onhan se hieno peli juu.
Mudinski

Mudinski 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

TehBigBunny wrote: Civilization III (PC)
Eikun Civilization II ! Tätä on tullut pelattua PALJON ! Paras Civilization ehdottamasti ! Muut Civilit ovat vain niin kuraa... Nyt sekoitin Civilization IV:n ja III keskenään... Kolmonen oli viellä pelattava.
djrunkkari wrote: Crash team racing
Legendaarinen PS1 peli... Todella hauska peli jota on ikävä :) Mutta yksi suomalainen "legenda" myös on Death Rally ? Muistuuko muille mieleen kyseinen peli ? Ja unohtamatta tietenkään Settleriä ! Edit: Death Rallya, Settlersiä, ja Civilization II:sta tuli pelattua n.8v sitten ihan kokoajan.. Mahtavia pelejä ! Muistuu viellä mieleen että tuli ostettua Death Rally kirpputorilta varmaan 5 markalla :D Civilization ja Settler tulivat tietokoneen mukana... Pentium 1 !
Aliboz

No listataan vähän: Vuosittain) Fallout 2 (1998) (PC) System Shock 2 (1999) (PC) Deus Ex (2000) (PC) Startopia (2001) (PC) Mafia (2002) (PC) GTA Vice City (2002) (PS2/PC) Hitman 2 (2002) (PC) Rainbow Six 3 (2003) (PC) Hitman 3 (2004) (PC) Splinter Cell: Chaos Theory (2005) (PC) 2006 - Pelirintamalla niin paska vuosi että ei mitään Forza 2 (2007) (360) Assassin's Creed (2007) (360) GTA IV (2008) (360) Fallout 3 (2008) (360) Forza 3 (2009) (360) The Ballad Of Gay Tony (2009) (360) Trials HD (2009) (XBLA) Red Dead Redemption (2010) (360) Genreittäin: FPS: Deus Ex (2000) RPG: Fallout 2 (1998) Sandbox: RDR/IV (08-10) Urheilu: FIFA 10 (2009)
RealBlocker

RealBlocker 27.07.2010 in Mielestäsi paras peli ikinä??

WRC rally evolved Forzat GTA vice city ja san andreas NFSU 2 Gran turismo 2 Colin McRae Rally 2005 Driv3r Siinä muutama.