Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Finski fani wrote: Noo emmänyttiiä, kun se on ilmanen netti alunperinkin. Eli kuuluu vuokraan, kun opiskelukämpässä asustelen...
Finski opiskelee kuulemma Salpausselän K-120-opistossa Jari Puikkoseksi.
Finski fani

Finski fani 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

DarkWarjo wrote: Jos ei toimi, on ehkä reklamaatio paikallaan?
Noo emmänyttiiä, kun se on ilmanen netti alunperinkin. Eli kuuluu vuokraan, kun opiskelukämpässä asustelen...
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010 in PPPP

Lämpötila 21,0 °C; kosteus 95 % TTU ...
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Finski fani wrote: Joo näinhän se on, mutta toivon että koko yhteys paranee, kun ne ottaa noi valokuidut kunnolla käyttöön... Menin sitten tekemään ittelleni auton. Verrarilla olen sitten lähdössä, kun se mukavasti löytyi tallista. =) Vietin jopa kaksi tuntia sen virittämiseen ja säätämiseen. Alkaa todella hatuttamaan, jos netti ei tuu toimimaan...
Jos ei toimi, on ehkä reklamaatio paikallaan? ja kyl mää ajan edelleenki ihan vaa sillä kybämegasella tota forzaa.. sillon ku se toimii, ei siihen tarvii rattia, tai ohjainta, netti hoitaa kaiken ;)
Pottae

Pottae 18.07.2010 in PPPP

Nonniih, kaikkea sitä tulee kokeiltua.. Tällä kertaa tuli kokeiltua zumbaa. Naikkoseni raahas mut hänen zumba -tunnille.. Aivan kujasella kokoajan, ei ollut mun bjuuströmmin pusipusinaminami -lantio vireessä. Pientä kankeutta havaittavassi ..juontaja palajo viive?
Olenko

Olenko 18.07.2010 in Ajovälineesi + tapasi

Semmosen huhun kuulin / luin jostain et MS lopettais tai ois jo lopettanut noitten rattisysteemien tekemisen ja korvaavaa settiä alkais tekeen MadCatz, joulumarkkinoille kaiketi pitäis tulla tuon uuden tuotoksen.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010 in Ajovälineesi + tapasi

Juu ne maksuthan menee siis toiseen suuntaan MS haluaa Logitechin mielestä aivan liikaa rahaa jotta saavat tehdä kunnon ratin.
joonas6

joonas6 18.07.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

musse lähtis mun messiin :)
joonas6

joonas6 18.07.2010 in Ajovälineesi + tapasi

Jipatsu wrote: Uskon et ei varmaan johdu siitä et paljo Sony on maksanu Logitechille vaan paljonko pitää MS:lle maksaa et se paljastaa ratin tekijälle lähdekoodin millä sen ratin saa toimimaan xboxilla. :(
Ainakin kuopiossa gigantti on myynyt monta vuotta Logitechin ratteja boxille
joonas6

joonas6 18.07.2010 in Ajovälineesi + tapasi

itelläni ollu logitech FX ratti 2,5 vuotta ja hyvin on pelittäny ei mikään mailman paras mutta tarpeeksi hyvä meikäläiselle kivasti rattia käännettäessä puskee ratti vastaan tuntuu vahän niinkuin ajaisi autolla jossa ei ole ohjaustehostinta
Finski fani

Finski fani 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

RaabForRehab wrote: Eipä se siitä liittymän nopeudesta ole kiinni.. Jos pingit on kohillaan, niin toimii vaikka 512kt liittymällä.
Joo näinhän se on, mutta toivon että koko yhteys paranee, kun ne ottaa noi valokuidut kunnolla käyttöön... Menin sitten tekemään ittelleni auton. Verrarilla olen sitten lähdössä, kun se mukavasti löytyi tallista. =) Vietin jopa kaksi tuntia sen virittämiseen ja säätämiseen. Alkaa todella hatuttamaan, jos netti ei tuu toimimaan...
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

TEAM ÄFFÄRCEE 313 Bunny T.B. PetuK
RaabForRehab

RaabForRehab 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

- Devil's Engineering - RaabForRehab #666 - Jupe San #86 - Mudinski #92 - 2008 Dodge #2 Viper Competition Coupe
RaabForRehab

RaabForRehab 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Eipä se siitä liittymän nopeudesta ole kiinni.. Jos pingit on kohillaan, niin toimii vaikka 512kt liittymällä.
hulluseon

hulluseon 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

-.
joonas6

joonas6 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Ilmottautuminen

-
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

DarkWarjo wrote: Luulis et toimivalla kybämegasel jo vähä forzaa ajaa... ainaki mä ajan :D
Mä ajan ratilla ... _*boom tishhh...*_
FINBULLET

FINBULLET 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Mut nyt et aja millään nopeudella Forzaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Finski fani wrote: Enää ei ole kuuma. Vähän jopa paleltaa... Mutta joo, mun osallistuminen riippuu pitkälti mun netistä. Saan 1.8 kymmenen megasen netin ja jos sen myötä lagittaminen loppuu, niin olen mukana, jos ei niin en jaksa osallistua ja aiheuttaa muille harmia. Sormet ristissä toivon, että netti rupeaa pelittämään.
Luulis et toimivalla kybämegasel jo vähä forzaa ajaa... ainaki mä ajan :D
TehBigBunny

TehBigBunny 18.07.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

IIPPONEN wrote: Mukana jos vain aikataulu (opiskelut) antavat myöten....
Se ajaa tai se saa letkusta ! _(lämmintä vettä, notta ei viilennä)_