Forum - Recent Posts

IIPPONEN

IIPPONEN 17.07.2010 in PPPP

voi mustekala parkoi ku niitte lonkerot aina viiää :(
Ac3Way

Ac3Way 17.07.2010 in PPPP

HUPS, eiku KUPS nousi liigassa kako seksi.
hulluseon

hulluseon 17.07.2010 in Oma kulkineesi

^ Otat sen alkuperäisen motorin ja viskaat sen hevonkuuseen ja vaihdat sinne tilalle jonkun tuoreemman VAGgilaisen. Tietty jos mielenkiinto riittää niin sitten availet vanhan ja laittelet sen läjään. Itse en viitsisi enää. Liian paljon koneremppoja takana erilaisten väkkäröiden takia. Ja kansi pistä tulemaan tänne meille päin Kosuselle, voi olla että virtaa sen jälkeen urakalla.
FINBULLET

FINBULLET 17.07.2010 in Nyt soi?

Mudinski

Mudinski 17.07.2010 in Oma kulkineesi

Mudinski wrote: Tuomoinen puutarhajyrsin tuli hommattua tänään ! http://www.aijaa.com/v.php?i=6377671.jpg
Joo... Öljynsyönti ei oikein tykkää loppua joten ei auta kuin rakennella konetta uusiksi ! Alakertaa uudet laakerit, männänrenkaat, lohkon puhdistus/hoonaus, kannen tarkistus/huolto... Kaikki työt olisi tarkoitus tehdä itse mutta silti kunnostukselle tulee hintaa ainakin +350€ Kun kuitenkin tarkoitus olisi ottaa tuosta 1.6TD:stä irti se +150hv jossakin vaiheessa niin kai se täytyy vaihdella enemmän osia nytten, kuin sitten kirota että paska hajosi jonkun 10€ osan takia...
villek00

villek00 17.07.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Itse asiassa se tuttuakin tutumpi HIIIIHIHIIHIHIHIIHIHIHI kuului jääkaapin kulmilta? Tunnusta !!
En tunnusta -hik- mitään!!
hulluseon

hulluseon 17.07.2010 in PPPP

Ja lonkero on muuten sitä parempaa mitä enemmän on voltteja
hulluseon

Itse asiassa se tuttuakin tutumpi HIIIIHIHIIHIHIHIIHIHIHI kuului jääkaapin kulmilta? Tunnusta !!
villek00

villek00 17.07.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Minun lonkerot on kyllä kadonneet eilen illalla jännästi?
Se en ollut minä, ellei se ollu hyvää lonkeroo! :D
hulluseon

Minun lonkerot on kyllä kadonneet eilen illalla jännästi?
Schimanski76

Schimanski76 17.07.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: SKIMANSKI VIE TEIJJÄN -NAISET- BISSET !
VALEHTELLOO!!!!!!!!!!
FINBULLET

FINBULLET 17.07.2010 in PPPP

Hyvä meininki siellä päin.Sait jopa ilmasta kaljaa.
Finski fani

Finski fani 17.07.2010 in PPPP

Jumalauta! Naapurissa soitetaan varmaan kymmenettä kertaa peräkkäin "Mullon bemmiin uuet gummit". Kyrpiinnyin sitten niin, että huusin parvekkeelta niiden parvekkeelle, että mulla on Saabiin uus takalasi, mutten mä sitä kaikille kuuluta, eli nyt vittu se musa vaihtoon. Ne anto mulle kaks olutta. Pistin parvekkeen oven kiinni ja soimaan Cannibal Corpsea mankasta.... =P Mun ainoa niiden levy, jonka vielä löysin. Sen verran naarmunen, että pätkii välillä vähäsen. Millonkohan ne vaatii niitä oluita takasin...?
Finski fani

Finski fani 17.07.2010 in PPPP

TeroKortelainen wrote: Ahhh tätä ihanaa jälkihikeä reilun 4 tunnin metsäpyöräilyn jälkeen!!! Taaskin ajon aikana olo mitä mukavin ja nyt sitten valuu hikeä tahtiin n. 1 l/min. Ainakin nesteytys kunnossa, kun vielä jostain riittää hikoiltavaksi asti :) Nyt vaan saunaa lämmittämään, niin alkaa ehkä elimistö tasaantumaan.
Joo tuttu tunne. Pitää aina reissujen jälkeen käyä pariin otteesee suihkussa, ko hiki valuu suihkussa käynnin jälkeenkin...
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.07.2010 in PPPP

Ahhh tätä ihanaa jälkihikeä reilun 4 tunnin metsäpyöräilyn jälkeen!!! Taaskin ajon aikana olo mitä mukavin ja nyt sitten valuu hikeä tahtiin n. 1 l/min. Ainakin nesteytys kunnossa, kun vielä jostain riittää hikoiltavaksi asti :) Nyt vaan saunaa lämmittämään, niin alkaa ehkä elimistö tasaantumaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.07.2010 in PPPP

SKIMANSKI VIE TEIJJÄN -NAISET- BISSET !
TehBigBunny

TehBigBunny 17.07.2010 in Nyt soi?

Yngvie Malmsteen - Magnum Opus. OHI ON !
Ac3Way

Ac3Way 17.07.2010 in PPPP

Anteeksi. Lopetan Matlockin katsomisen ja pistän Schimanskit tulille..
Schimanski76

Schimanski76 17.07.2010 in PPPP

Eihän tääl FRC:ssä pysty nykyään edes ryyppäämään rauhassa,kun joku viltun Hunaja-Acemies haukkuu sivariks keskellä aamua. Futisreenit jatkuu kohta,hiki pintaan,uimaan ja ehtoolla Tamperfestiin Pakkahuoneelle runkkaamaan.
Jupe San

Jupe San 17.07.2010 in PPPP

Ex. työkaveri on kans Möttönen, varmaankin nytten intissä kun on '91 syntyny..