Forum - Recent Posts
Tietääkö kukaan mistä löytäisi Stephen Kingin Tukikohdan? Oon etsinyt tätä kirjaa jo vaikka kuinka kauan! Onko kukaan ees kuullu tästä kirjasta? Broidilla oli Täydellinen Laitos (eli siis "leikkaamaton versio") Tukikohdasta joskus mutta ei ole enää. Vielä hienompaa olisi jos tämän löytäisi englanniksi (The Stand, alkuperäisnimeltään)... eBookkina tuli ladattua mutta eihän tuota koneen ruudusta jaksa hullukaan lukea.
vaiski75 wrote: Ja se on muuten paskapuhetta, jos Schimmy sanoo minun olleen katkolla.. ;)Väiski on tehnyt kampäkin! Mahtavaa! Nyt mie laulan Väiskille sen J.Karjalaisen väiski-renkutuksen,notta saadaan naapurit hereille! Toimiko se Teh FRC:n myllykivikaulaan-hoito vai mikä se oli?Pitää hakeutua sinne itsekin heti fudiksen MM-kisojen jälkeen.Ruuhkaa voi olla,Bunny ja Ace3mies vieneet jo parhaat paikat.
Komppaan teemumiästä :)
Ja se on muuten paskapuhetta, jos Schimmy sanoo minun olleen katkolla.. ;)
vaiski75 wrote: Tottahan toki me vedetään suviveisu.. Onkos täällä tapahtunut mitään ihmeellistä, kun kerkesin hetken olemaan poissa?Käy kattomassa tuosta Kuvakisa: Exotics tms. sen pinkin kuvan kommentit ja pari sivua pppp:tä niin siinä on kaikki oleellinen.
Kato Väiskimiestä näkee.
vaiski75 wrote: Tottahan toki me vedetään suviveisu.. Onkos täällä tapahtunut mitään ihmeellistä, kun kerkesin hetken olemaan poissa?Väiski on selkä! K-kaupan väiskiä ei oo näkyny kyllä hetkeen.. :(
Tottahan toki me vedetään suviveisu..
Onkos täällä tapahtunut mitään ihmeellistä, kun kerkesin hetken olemaan poissa?
Schimanski76 wrote: Joko aletaan laulamaan?Totta helvetissä! Hey there, people, I'm bobby brown They say Im the cutest boy in town My car is fast, my teeth is shiney I tell all the girls they can kiss my heinie Here I am at a famous school Im dressin' sharp n' I'm Actin' cool I got a cheerleader here wants to help with my paper Let her do all the work n' maybe later I'll rape her
Joko aletaan laulamaan?
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/rage_ffffuuuuuu.gif!
Krapulassa/kännissä inttiin !
Sitä ei kadu kuin viikon/kaksi :D
Schimanski76 wrote: Postiluukusta tipahti pitsa ilman täytteitä ja huuliharppu. Syön taikinan ja puhallan harppuun Lahden kansallishymnin.Eivät käy yhtään järkeen nämä Schimanski-miähen kryptiset kirjoitukset. Aivan pihalla olemme me kuolevaiset. Asiaan: Täällä mussutellaan: Spaghetti Bolognese. Pitäisikö tänään maistella viimeisen oikeastaan vapaan illan kunniaksi hieman " jellonaa ":http://j.imagehost.org/0182/jellona.jpg, kun huomenna se ei enää kannata?
Schimanski76 wrote: Postiluukusta tipahti pitsa ilman täytteitä ja huuliharppu. Syön huuliharpun ja puhallan taikinaan Lahden kansallishymnin.
Postiluukusta tipahti pitsa ilman täytteitä ja huuliharppu.
Syön taikinan ja puhallan harppuun Lahden kansallishymnin.
Ja Miliisejä
!http://s.nauris.fi/l/10101.jpg!
Kytät on Poliiseja!
poliisi on kaveri!
FRC special pizza.
Schimanski76 wrote: Miulle Liipola-special parilla Finskin haccaamalla mummolla.Lisätäytteeksi Puikkosen Jarin telemark ja Litmasen Citikan C-kasettikokoelma.Ei orekaaaanoa.Syön täällä,ei tule mukaan.Minä jaksa Liipolaan saakka fillaroida, enkä minä lyö ikinä ketään. En ole eläissäni lyönyt ketään tosissani. Lisätäytteet on aina loppu. Tuon sulle jauhelihapitsan ilman sitä lihaa ja huuliharpun. Jos syöt täällä, niin älä sotke koko FRC:tä!