Forum - Recent Posts

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.07.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Tyä ette tiiä ryyppäämisestä mitään.Paitsi Kaijanen,mei ukko ja Galatin Michael vähän tiätää!!!! Hesburger! Turku! Lola! Bocart CO!
Mä tiedän! Kaks päivää inttiin joten pitää ottaa kaikki irti. tosin tänään en oo voinu juoda hirbveesti ku huomenna illalla pitäis olla uudessa iskussa ja valmiina uuteen nousuun. Tänään on menny vaan 6-pack lonkeroo ja about 1dl viinaa :( Huomenna korjataan asia ja aion ottaa ihan kunnolla! Ei pitäis tulla pahaa darraa aamulla kun oon näin vähän ottanut
Schimanski76

Schimanski76 10.07.2010 in PPPP

"Kiitti viltusti":http://www.youtube.com/watch?v=cXOjur5G1A4
Schimanski76

Schimanski76 10.07.2010 in PPPP

Tyä ette tiiä ryyppäämisestä mitään.Paitsi Kaijanen,mei ukko ja Galatin Michael vähän tiätää!!!! Hesburger! Turku! Lola! Bocart CO!
Schimanski76

Schimanski76 10.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Teemu on perkele
Aliboz

Aliboz 09.07.2010 in PPPP

"Miun tuuletin ei puhaltanutkaan niin siististi kuin odotin":http://www.youtube.com/watch?v=ERgA2hDpTw0
Mudinski

Mudinski 09.07.2010 in Trials HD Ennätykset

kirves wrote: Se voi vaan olla, että toisille menee oikeasti tuo muutamalla virheellä. Mä oon sellanen pelaaja, että painan sitä B:tä heti jos menee vituiksi, vaikka ei edes olisi tarvetta. Ei jaksa odotella, kun on vain tarkoituksena päästä läpi ja usein nopein tapa on palata heti checkpointille.
+1
teemu1337

teemu1337 09.07.2010 in Trials HD Ennätykset

kirves wrote: Mulle on vaan ihan liian vaikea. Luokittelisin extreme-kentäksi, eli juuri sellaisiksi joita en pääse never läpi. Nyt yli 100 yritystä ja olen siellä heiluvilla kivillä...aina vituiksi ja yhden kerran kun meni yli, niin POMMIIII :-) Yhden extreme-kentän olen päässyt läpi oikeassa pelissä.
Voisin tässä illan aikana laittaa siitä semmosen käyttäjäystävällisemmän version jakoon. Eli madaltaa vähän niitä laatikkoja ja värkätä jotain siihen kiville.
teemu1337

kirves wrote: Kai siinä pitäs ottaa ihan kevyt vauhti -> tikulla eteen, taakse, eteen, taakse ja kaasua niin vitusti. Paitsi mulla loppui aina tila ja lähellä oli, ei vaan mennyt. Vai pomppaisiko päälle jo yhdellä eteen, taakse notkautuksella? En saa siihen ilmaa silleen riittävästi.
Kyllä siihen riittää se eteen --> taakse ---> eteen-liike. Takarengas vaan pitää saada tarpeeksi korkealle.
teemu1337

Mudinski wrote: Millähän tyylillä siitä sitten pitäisi mennä yli ? Itse keulin siihen ja yritin vasemmalla tatilla sitten äijää ohjata eteenpäin kyykkyyn... Ei onnistunut ?
Pirun hankala selittää :S Siis jotakuinkin niin, että pysähtyy vähän ennen sitä laatikkoa ja peruuttaa sen verran (vähän) että saa semmosen kunnon bunny hopin tehtyä. Ihan samalla periaatteella kun niiden radan alussa olevien laatikoiden päälle.
Mudinski

teemu1337 wrote: Se on kyllä kieltämättä radan vaikein kohta. Ei oikeen iteltäkään suju sen laatikon päälle menemimen ihan ongelmitta. Kyllä se aina sen 5-15 yritystä ottaa, mutta kyllä se on täysin mahdollinen. Mietin aluksi sen madaltamista hieman, mutta ajattelin että kaikki saa sen muuten 0 faultilla läpi.
Millähän tyylillä siitä sitten pitäisi mennä yli ? Itse keulin siihen ja yritin vasemmalla tatilla sitten äijää ohjata eteenpäin kyykkyyn... Ei onnistunut ?
teemu1337

kirves wrote: Mulla jäi kesken, kun en päässyt noin 30-40 yrityksen jälkeen sen yhden puulaatikon päälle. Sen jonka jälkeen tulee ne räjähteet. Siihen jäi. Mä en taida oikein hallita tuota paikaltaan hyppäämistä kunnolla?
Se on kyllä kieltämättä radan vaikein kohta. Ei oikeen iteltäkään suju sen laatikon päälle menemimen ihan ongelmitta. Kyllä se aina sen 5-15 yritystä ottaa, mutta kyllä se on täysin mahdollinen. Mietin aluksi sen madaltamista hieman, mutta ajattelin että kaikki saa sen muuten 0 faultilla läpi. e/ Laitanko semmosen version kehiin, missä sitä laatikkoa on madallettu parikymmentä senttiä?
Mudinski

kirves wrote: Mulla jäi kesken, kun en päässyt noin 30-40 yrityksen jälkeen sen yhden puulaatikon päälle. Sen jonka jälkeen tulee ne räjähteet. Siihen jäi. Mä en taida oikein hallita tuota paikaltaan hyppäämistä kunnolla?
Sama ongelma Rahikaisella.
teemu1337

teemu1337 09.07.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Makasin takapihan nurtsilla ja join -9- 4 keskaria.Kuulokkeissa pauhasi hipit.En edes kysy,koska tiedän jo olevani rascaana.
Friday -night- evening randomness, brought to you by Schimanski.
Schimanski76

Schimanski76 09.07.2010 in PPPP

Makasin takapihan nurtsilla ja join -9- 4 keskaria.Kuulokkeissa pauhasi hipit.En edes kysy,koska tiedän jo olevani rascaana.
Mudinski

Schimanski76 wrote: Vähille on jäänyt tämä peli viime aikoina,jotain uutta kaipaisi tämä peli.
Tehkää ratoja ! :D
teemu1337

Schimanski76 wrote: Vähille on jäänyt tämä peli viime aikoina,jotain uutta kaipaisi tämä peli.
Asia on juurikin näin.
Schimanski76

Schimanski76 09.07.2010 in Trials HD Ennätykset

teemu1337 wrote: Juu eilen illalla pukkasin kehiin random track-nimisen radan.
Joo,mie kävin goglaas,oli hjyva. :) Vähille on jäänyt tämä peli viime aikoina,jotain uutta kaipaisi tämä peli.
DarkWarjo

DarkWarjo 09.07.2010 in PPPP

teemu1337

Schimanski76 wrote: Laitoin Latelle kaveripyyntöä,niin pääsisi koklaamaan uusia ratoja.Joko Teemu laittoi uutta rataa kehiin?
Juu eilen illalla pukkasin kehiin random track-nimisen radan.
Schimanski76

Schimanski76 09.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Laitoin Latelle kaveripyyntöä,niin pääsisi koklaamaan uusia ratoja.Joko Teemu laittoi uutta rataa kehiin?