Forum - Recent Posts
Kai sitä vois hakata jotain peliä taas läpi yön. Säästelen nuo loput Top Gearit vklopulle.
Mudinski wrote: Siis mulla on nyt edelleen siis tämä Gripmast3r joka kaverilta lainassa...Vähän aavistelinkin, että tämän on pakko olla se mudi-miäs, kun kaverikutsua tuli.
teemu1337 wrote: Tee uus GT ni saat kuukauden trialin jos et oo jo 4 gamertagia tehny.Siis mulla on nyt edelleen siis tämä Gripmast3r joka kaverilta lainassa...
Mudinski wrote: Kuukauden :) Ja jos tulee tarpeeksi valituksia 3kk sisään kun saan Muden taas haltuun niin tulee väh. 6kk bannit.Tee uus GT ni saat kuukauden trialin jos et oo jo 4 gamertagia tehny.
teemu1337 wrote: :(( Mihis asti sulla riittää banaanit?Kuukauden :) Ja jos tulee tarpeeksi valituksia 3kk sisään kun saan Muden taas haltuun niin tulee väh. 6kk bannit.
Mudinski wrote: Laita jo ! Pakko päästä testaan kun ei ole porukkaa ajelemassa Forzaakaan :( No joo... Enhän mä pysty pelaan Trialia tällä Live tunnuksella... helvetti !:(( Mihis asti sulla riittää banaanit?
teemu1337 wrote: Pitänee vissiin laittaa Trialsiin rata jakoon. Eihän tätäkään viestiä tietenkään olisi voinut oikeaan topicciin laittaa.Laita jo ! Pakko päästä testaan kun ei ole porukkaa ajelemassa Forzaakaan :( No joo... Enhän mä pysty pelaan Trialia tällä Live tunnuksella... helvetti !
Mudinski wrote: Btw. Voiko tylsyyteen kuolla ?Ei voi ainakaan täällä:D
Pitänee vissiin laittaa Trialsiin rata jakoon.
Eihän tätäkään viestiä tietenkään olisi voinut oikeaan topicciin laittaa.
Pottae wrote: ..mut kyl se nurmi on yleensä vihreän värinen.Äläs nyt yleistä !
teemu1337 wrote: Voi. On. PPPP nääs. Tai sitten teet topicin: Elämän perimmäisten kysymysten äärellä.Mä olen sitten lähellä tuota tylsyyteen kuolemista kun en jaksa/keksi muuta kuin Tapin kehuminen. Turhaanhan tuota topikkia tekee... Eiköhän tämä ole hyvä topikki tuohonkin "Elämän perimmäisten kysymysten" pähkäilyyn :D
..mut kyl se nurmi on yleensä vihreän värinen.
Mudinski wrote: Minähän sitten tarkoitin tässä itseäni tietenkin, en sinua Tappi. < Älä ota vakasti > Btw. Voiko tylsyyteen kuolla ? edit: Täällä ei varmaan ole tälläisille ^ kysymyksille osiota ?Voi. On. PPPP nääs. Tai sitten teet topicin: Elämän perimmäisten kysymysten äärellä.
Mudinski wrote: Paraskin puhuja äänessä...Minähän sitten tarkoitin tässä itseäni tietenkin, en sinua Tappi. < Älä ota vakasti > Btw. Voiko tylsyyteen kuolla ? edit: Täällä ei varmaan ole tälläisille ^ kysymyksille osiota ?
tappileipa wrote: E: nyt just ei tunnu siltä että jaksais väitellä..Kovasti kuitenkin sitä yrität..
tappileipa wrote: No kerro vaan jos on asiaa?Kerro vain mitä haluat tietää ? Älykkyysosamääräsi kenties ?
Mudinski wrote: Paraskin puhuja äänessä...No kerro vaan jos on asiaa?
tappileipa wrote: Mutta miksi korjata kun voi olla tekemättä? (Paitsi sinä..) E: nyt just ei tunnu siltä että jaksais väitellä..Paraskin puhuja äänessä...
El PiNk DeViL wrote: Ei ollukkaa eka eikä vika kerta kun korjaan virheeni juu... :DMutta miksi korjata kun voi olla tekemättä? (Paitsi sinä..) E: nyt just ei tunnu siltä että jaksais väitellä..