Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 09.07.2010 in PPPP

Kai sitä vois hakata jotain peliä taas läpi yön. Säästelen nuo loput Top Gearit vklopulle.
teemu1337

teemu1337 08.07.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Siis mulla on nyt edelleen siis tämä Gripmast3r joka kaverilta lainassa...
Vähän aavistelinkin, että tämän on pakko olla se mudi-miäs, kun kaverikutsua tuli.
Mudinski

Mudinski 08.07.2010 in PPPP

teemu1337 wrote: Tee uus GT ni saat kuukauden trialin jos et oo jo 4 gamertagia tehny.
Siis mulla on nyt edelleen siis tämä Gripmast3r joka kaverilta lainassa...
teemu1337

Mudinski wrote: Kuukauden :) Ja jos tulee tarpeeksi valituksia 3kk sisään kun saan Muden taas haltuun niin tulee väh. 6kk bannit.
Tee uus GT ni saat kuukauden trialin jos et oo jo 4 gamertagia tehny.
Mudinski

teemu1337 wrote: :(( Mihis asti sulla riittää banaanit?
Kuukauden :) Ja jos tulee tarpeeksi valituksia 3kk sisään kun saan Muden taas haltuun niin tulee väh. 6kk bannit.
teemu1337

Mudinski wrote: Laita jo ! Pakko päästä testaan kun ei ole porukkaa ajelemassa Forzaakaan :( No joo... Enhän mä pysty pelaan Trialia tällä Live tunnuksella... helvetti !
:(( Mihis asti sulla riittää banaanit?
Mudinski

teemu1337 wrote: Pitänee vissiin laittaa Trialsiin rata jakoon. Eihän tätäkään viestiä tietenkään olisi voinut oikeaan topicciin laittaa.
Laita jo ! Pakko päästä testaan kun ei ole porukkaa ajelemassa Forzaakaan :( No joo... Enhän mä pysty pelaan Trialia tällä Live tunnuksella... helvetti !
tappi

tappi 08.07.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Btw. Voiko tylsyyteen kuolla ?
Ei voi ainakaan täällä:D
teemu1337

Pitänee vissiin laittaa Trialsiin rata jakoon. Eihän tätäkään viestiä tietenkään olisi voinut oikeaan topicciin laittaa.
Latetzki

Latetzki 08.07.2010 in PPPP

Mudinski

Pottae wrote: ..mut kyl se nurmi on yleensä vihreän värinen.
Äläs nyt yleistä !
Mudinski

teemu1337 wrote: Voi. On. PPPP nääs. Tai sitten teet topicin: Elämän perimmäisten kysymysten äärellä.
Mä olen sitten lähellä tuota tylsyyteen kuolemista kun en jaksa/keksi muuta kuin Tapin kehuminen. Turhaanhan tuota topikkia tekee... Eiköhän tämä ole hyvä topikki tuohonkin "Elämän perimmäisten kysymysten" pähkäilyyn :D
Pottae

Pottae 08.07.2010 in PPPP

..mut kyl se nurmi on yleensä vihreän värinen.
teemu1337

Mudinski wrote: Minähän sitten tarkoitin tässä itseäni tietenkin, en sinua Tappi. < Älä ota vakasti > Btw. Voiko tylsyyteen kuolla ? edit: Täällä ei varmaan ole tälläisille ^ kysymyksille osiota ?
Voi. On. PPPP nääs. Tai sitten teet topicin: Elämän perimmäisten kysymysten äärellä.
Mudinski

Mudinski wrote: Paraskin puhuja äänessä...
Minähän sitten tarkoitin tässä itseäni tietenkin, en sinua Tappi. < Älä ota vakasti > Btw. Voiko tylsyyteen kuolla ? edit: Täällä ei varmaan ole tälläisille ^ kysymyksille osiota ?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.07.2010 in PPPP

tappileipa wrote: E: nyt just ei tunnu siltä että jaksais väitellä..
Kovasti kuitenkin sitä yrität..
Mudinski

tappileipa wrote: No kerro vaan jos on asiaa?
Kerro vain mitä haluat tietää ? Älykkyysosamääräsi kenties ?
tappi

tappi 08.07.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Paraskin puhuja äänessä...
No kerro vaan jos on asiaa?
Mudinski

tappileipa wrote: Mutta miksi korjata kun voi olla tekemättä? (Paitsi sinä..) E: nyt just ei tunnu siltä että jaksais väitellä..
Paraskin puhuja äänessä...
tappi

tappi 08.07.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Ei ollukkaa eka eikä vika kerta kun korjaan virheeni juu... :D
Mutta miksi korjata kun voi olla tekemättä? (Paitsi sinä..) E: nyt just ei tunnu siltä että jaksais väitellä..