Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Meni joo överiksi niissä muissa.Silti ihan hauskoja.
TehBigBunny

TehBigBunny 05.07.2010 in PPPP

Skimmy on vaan unhotanna ajaa aamulla parran. ( Perus neliveto kunnossa ) Sekottaa helposti pienempään nalleen.
m00se79

m00se79 05.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

sekä mm. Fifth Element, misu nimeltä Nikita... Taxeista eka oli aivan loistava, seuraavissa pääs jo taso putoomaan..
FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010 in PPPP

Liikkunut aika ahkerasti noita karhuja tuolla Tampereen suunnalla.
ariko

ariko 05.07.2010 in PPPP

Onko Shimmy ampunu ohi ja nyt kaikkia pyydetään olemaan sisällä. "klikkaa tästä":http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/tampereen-koivistonkylassa-on-nahty-karhu/183577
FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

On varmaan.Sama kaveri ohjannut transporterit ja taxit ainakin.Mitä mieleen tuli ensimmäiseksi.
Aliboz

Aliboz 05.07.2010 in PPPP

Indiana Hopo wrote: Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.
BSplayer on helkutin hyvä, mutta itte kattelen VLC ohjelmalla, simppeli ohjelma, ei mitään turhia toimintoja, mutta suosittelen kumpaakin. Ja suosittelen Transmisson ohjelmaa torrentien latauksiin... Toimii ainakin Ubuntulla täydellisesti.
RaabForRehab

RaabForRehab 05.07.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Luc Bessonin ohjaamaa Ranskalaista äksöniä, Banlieue 13(Poliisipiiri 13). ON hyvä.
FINBULLET

Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010 in PPPP

Olenko wrote: Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita. Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla
Kiitos näistä. Nyt vaan Top Gearin pariin :D
Olenko

Olenko 05.07.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)
Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita. Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 05.07.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin! Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)
Mitä ohjelmia siihe lataamiseen pitää olla, ku yritin eilen ladata, ni en saanu pyörii.. :( // Tai siis millä ohjelmalla katot.
pokalemestari

pokalemestari 05.07.2010 in PPPP

http://www.youtube.com/watch?v=QACSo5xk3dE& Kuole nauruun tai älä ymmärrä.
RaabForRehab

RaabForRehab 05.07.2010 in PPPP

Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.
Mä oon se kenellä on pinkit legginsit, turkoosi toppi ja punaset 8cm piikkarit. Eiku...Ihan sama, sama viikonloppu!
FINBULLET

FINBULLET 05.07.2010 in Gran turismo 5

Tossa kohdassa 4:25 näkyy toi Slr Mclarenin nouseva siipi kun se jarruttaa.Forzassa sitä ei ole. http://www.youtube.com/watch?v=53fHoq1zKqQ&feature=player_embedded#!
teemu1337

teemu1337 05.07.2010 in PPPP

Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia." Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.
Ja mä oon se kenellä on maastohousut, pitkät hiukset ja musta bändipaita.
RaabForRehab

RaabForRehab 05.07.2010 in Nyt soi?

Northg7 wrote: Kesämusiikkia lomalaiselle 8) Jukka Poika - Mielihyvää
Tässä on sitten AINOA vähänkään hyvä reggae-biisi.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.07.2010 in Nyt soi?

Northg7 wrote: Kesämusiikkia lomalaiselle 8) Jukka Poika - Mielihyvää
Loma? mikä? täh? Sons of Butcher - Fuck the Shit
Northg7

Northg7 05.07.2010 in Nyt soi?

Kesämusiikkia lomalaiselle 8) Jukka Poika - Mielihyvää
FINBULLET

Eli helposti tunnistaa väkijoukosta.