Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 04.07.2010 in Autojenbongausketju

tappileipa wrote: "Muut nimet Toyota Celica Supra, Toyota Celica XX" mutta kumminki tuol lukee että Ensimmäisen sukupolven Supra tuli myyntiin vuonna 1979. Muotoilu muistutti hyvin paljon Toyota Celican liftback-versiota, mutta Supra oli sekä pidempi että leveämpi, myös moottori oli isompi kuin Celicassa.
Niinpä, hyvin ristiriitaista :D
TehBigBunny

TehBigBunny 04.07.2010 in Autojenbongausketju

!http://www.tekniikkatalous.fi/multimedia/archive/00078/hello-kitty_78508a.jpg! Eikä ole edes phötöshöp vaan ih(q)an oikea tuote :o
tappi

tappi 04.07.2010 in Autojenbongausketju

DarkWarjo wrote: hauskasti wiki väittää tuota autoa sekä surpaksi että celicaksi :D ilmeisesti siis toi on celica, mutta sen samannäköinen isoveli on supra :D eli se vähän saattas ollakki vaa ns. se varustelutaso
"Muut nimet Toyota Celica Supra, Toyota Celica XX" mutta kumminki tuol lukee että Ensimmäisen sukupolven Supra tuli myyntiin vuonna 1979. Muotoilu muistutti hyvin paljon Toyota Celican liftback-versiota, mutta Supra oli sekä pidempi että leveämpi, myös moottori oli isompi kuin Celicassa.
DarkWarjo

tappileipa wrote: Kyllä se ihan celica taitaa sitte olla.. tuskin noita ekoja supria edes on suomes. E: kai se Supra on ollu aikanaan joku varustetaso vaan!?
hauskasti wiki väittää tuota autoa sekä surpaksi että celicaksi :D ilmeisesti siis toi on celica, mutta sen samannäköinen isoveli on supra :D eli se vähän saattas ollakki vaa ns. se varustelutaso
tappi

DarkWarjo wrote: No mun mielestä se oli nimenomaan pelkkä Celica, mut kuvaa etties jossai tuli väitöstä et toi ois celicasupra.. En hoksannu edes kattoo mallimerkintää autosta :D Yhen tutun toyoharrastajan peli kuitenki. ja toi Harvinaisempi versio 120Y Coupesta on täysin läpikäyty pienintä nippeliä myöten, se kyl kieltämättä on aika makia peli just sen takia että se näyttää ihan pakasta vedetyltä vaik o 70luvulta :)
Kyllä se ihan celica taitaa sitte olla.. tuskin noita ekoja supria edes on suomes. E: kai se Supra on ollu aikanaan joku varustetaso vaan!?
FINBULLET

FINBULLET 04.07.2010 in Autojenbongausketju

Warjo ollut kiusaamassa taas vähän autoja :D
DarkWarjo

tappileipa wrote: "Mitään todella leuat loksauttavaa ei kyl tullu bongattua." kyl mulle olis rittäny jo nuo mistä on kuvat tos!! ookko varma että se oli celica SUPRA eikä celica?
No mun mielestä se oli nimenomaan pelkkä Celica, mut kuvaa etties jossai tuli väitöstä et toi ois celicasupra.. En hoksannu edes kattoo mallimerkintää autosta :D Yhen tutun toyoharrastajan peli kuitenki. ja toi Harvinaisempi versio 120Y Coupesta on täysin läpikäyty pienintä nippeliä myöten, se kyl kieltämättä on aika makia peli just sen takia että se näyttää ihan pakasta vedetyltä vaik o 70luvulta :)
Ac3Way

Ac3Way 04.07.2010 in PPPP

Schimanskin yölliset laulut kuulostivat hyvin hempeiltä ja värikkäiltä, tosin pientä mongerrusta oli kuitenkin havaittavissa. Jatkossa toivoisin hieman maan läheisempää tapaa laulaa, joten Drop Dead Diva!
Aliboz

Aliboz 04.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Ei vattu kun on hieno! Haastava on kyllä.
teemu1337

teemu1337 04.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Laittakaas vähän haastetta tulemaan siellä lentomäen puolella ;D
Latetzki

Latetzki 04.07.2010 in Trials HD Ennätykset

kurppak wrote: Laittaa friend requestia, niin käväsen hakemassa. Edit: Sainpas laitettua myös itte. Ja näköjään se hyväksyttiin jo. Hidas olen ma. Ja käy toki kokeilemassa myös omia ratojani.
Oiskohan sulla suunnitteluvirhe tossa Luola kentässä. Toisessa checkpointissa tulee heti "Crash!".
kurppak

kurppak 04.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Olipas vekkuli, mutta melkosen haastava.
tappi

"Mitään todella leuat loksauttavaa ei kyl tullu bongattua." kyl mulle olis rittäny jo nuo mistä on kuvat tos!! ookko varma että se oli celica SUPRA eikä celica?
kurppak

kurppak 04.07.2010 in Trials HD Ennätykset

Laittaa friend requestia, niin käväsen hakemassa. Edit: Sainpas laitettua myös itte. Ja näköjään se hyväksyttiin jo. Hidas olen ma. Ja käy toki kokeilemassa myös omia ratojani.
Latetzki

teemu1337 wrote: 59 kaatumista ja 9.49 ajalla... Ei ainakaan liian helppo ollut...tai sitten se on kuskista kiinni. Siihen ensimmäiselle esteelle voisi laittaa nuolen osoittamaan, että rata jatkuu taakseppäin kun itse sahasin sitä ensimmäistä hyppyä niin kauan, että pääsin sen aidan tms yli, kunnes huomasin että perkele, eihän tänne ollut tarkotuskaan päästä. Checkpointteja voisi laittaa ainakin yhden lisää ennen sitä kohtaa, missä pitää nylkyttää sitä ''lauttaa'' niiden tukkien päällä, kun ne tynnyrit tuppasi kusemaan sen homman kun ne vieri niskaan. Yhteenvetona voisi sanoa, että haastellinen ja hyvin toteutettu rata :)
Miten en huomannu että oisit ees onlinessa ollu boxilla :O Se on totta, vois laittaa jonkun nuolen siihen. En kyllä siihen toiseen kohtaan laittais checkpointia, harvoin ne minulla haittas siihen laudan päälle menoa, hidasti korkeintaan.
teemu1337

teemu1337 04.07.2010 in PPPP

kurppak wrote: Mutta on siihen vielä onneksi päälle viikko aikaa, siihen armeijjaan lähtoon siis. Täytyy vain ruveta henkisesti valmistautumaan jo.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.07.2010 in PPPP

kurppak wrote: Mutta on siihen vielä onneksi päälle viikko aikaa, siihen armeijjaan lähtoon siis. Täytyy vain ruveta henkisesti valmistautumaan jo.
Wiikon Cännit !
teemu1337

59 kaatumista ja 9.49 ajalla... Ei ainakaan liian helppo ollut...tai sitten se on kuskista kiinni. Siihen ensimmäiselle esteelle voisi laittaa nuolen osoittamaan, että rata jatkuu taakseppäin kun itse sahasin sitä ensimmäistä hyppyä niin kauan, että pääsin sen aidan tms yli, kunnes huomasin että perkele, eihän tänne ollut tarkotuskaan päästä. Checkpointteja voisi laittaa ainakin yhden lisää ennen sitä kohtaa, missä pitää nylkyttää sitä ''lauttaa'' niiden tukkien päällä, kun ne tynnyrit tuppasi kusemaan sen homman kun ne vieri niskaan. Yhteenvetona voisi sanoa, että haastellinen ja hyvin toteutettu rata :)
teemu1337

^Voisi käydä lataamassa.
Latetzki

Koittakaas ny joku...