Forum - Recent Posts

HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Vierailijaks... luulisin... Toisaalta ku oon tämmönen karvaturri ni saattavat luulla et karhu on päässy karkuteille...
Rusty McSteele

Rusty McSteele 23.08.2013 in Ei mulla muuta

HLR Juggernaut wrote: Huomenna mennään korkeasaareen... TÄH??!!
Vierailijaks vai asukkaaks? :P
PetuK

PetuK 23.08.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: just tulimme takaisin yli 3 tunnin mittaiselta sightseengin ajelulta.. huh huh mitä kaikkea kerkesi nähdä.. nyt kohta lähdetään syömään Maroush nimiseen paikkaan jonka totesimme hyväksi toissapäivänä :) EMM
Ei reissussa mennä kahta kertaa samaan paikkaan! EMM :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Huomenna mennään korkeasaareen... TÄH??!!
villek00

villek00 23.08.2013 in Ei mulla muuta

just tulimme takaisin yli 3 tunnin mittaiselta sightseengin ajelulta.. huh huh mitä kaikkea kerkesi nähdä.. nyt kohta lähdetään syömään Maroush nimiseen paikkaan jonka totesimme hyväksi toissapäivänä :) EMM
savulohi

savulohi 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

En tiiä mutta notta vähän on tyyristä rimpulaa, vielä ilman kytkinpedaalia. Huhhuijjakkaa. Nooh, persaukiset itkee. :) Ostetaan pelit ja vehkeet kunhan joskus ilmestyvät ja niihin on varaa. !http://farm8.staticflickr.com/7427/9578740548_127dd89aa9_o.jpg!
DonRandom

DonRandom 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

savulohi wrote: Thrustmaster Racing Wheel Ferrari 458 Italia Xbox One Edition. *$399* ei ristus.
_Pre-order low price guarantee._ Ristus notta mikä se "normal price" sitten on...
savulohi

savulohi 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

Thrustmaster Racing Wheel Ferrari 458 Italia Xbox One Edition. _Designed for true racers, it features metal *gas and brake pedals*, and gear sequential paddle shifters._ *$399* ei ristus.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Ilmoittautuminen

*Team Kamikaze Racing & Drifting - TKRD* #959 DarkWarjo Autona Lancer, ei noi takavedot pysy räpyläs ja etuvetoset oksettaa, volvot o ruottalaisille homoille ja Ford on Ford. Ajaa ehkä yhen kisan ja unohtuu pelaamaan gta:ta... we'll see. (jos väkisin haluaa ryhmään ni voi kokeilla yv:llä tavottaa..)
Nikde

Nikde 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

Spa mukana, joutuu ostaa :(
sfnoplex

sfnoplex 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Laivalle hakemaan tärinät maanantaille duuniin.
KKNGS

KKNGS 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Lauantaina ja Sunnuntaina kattoon syysrylläystä, me liek.
MehuSukka

MehuSukka 23.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Indianapolishan on kivasti tuossa keskellä tauoksi, vaihatta vielä Indyn ja Mugellon paikkaa nii hyvä tulee, pasca maa tuo. Ei sillä että pitäs pitää taukoja, mutmut..
savulohi

savulohi 23.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Nikde wrote: Ilman taukoja koko kausi, huhhuh! Voitas toi Mugellon viikonloppu mun puolesta skippaa ku oon silloin Malagassa, ja se ei oo lähelläkään Mugelloa! ;)
Mie voin lähtee siun puolesta ni pääset ajamaan.
Nikde

Nikde 23.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Ilman taukoja koko kausi, huhhuh! Voitas toi Mugellon viikonloppu mun puolesta skippaa ku oon silloin Malagassa, ja se ei oo lähelläkään Mugelloa! ;)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 23.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Nikde wrote: Mitä ne jo treenaa täällä? Törkeetä!
Sori mä taisin vähän lipsauttaa jonkun huonon kierrosajan. ~Banin vika tämäkin~ Pakko lisätä vielä että Sedona tuntuu vaikeemmalta radalta kuin itse vihreä helvetti. / 02:26.910 meni Bemmi. Kovempaa ei vaan pääse ja todennäköisesti kisassa joutuu ajeleen parissa mutkassa vähän riskittömämmin.
Nikde

Nikde 23.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Mitä ne jo treenaa täällä? Törkeetä!
DiddFIN

DiddFIN 23.08.2013 in XBOX ONE

djrunkkari wrote: "Microsoft: Xbox One Will Never Come Without Kinect ":http://www.ign.com/articles/2013/08/22/microsoft-xbox-one-will-never-come-without-kinect
Niiiiin varmaan. Jos sitä ei tarvitse kytkeä, ei sitä silloin tarvitse ollenkaan. Ne ei vaan viitti nyt ottaa ihan kaikessa takapakkia ja yrittävät epätoivoisesti perustella Kinectiä mm. sillä, että on "tosi siistiä kun voi laittaa Xboxin päälle puhumalla". On tooooosi siistiä, hohhoi. PS4 tulee tähän talouteen marraskuun 29. päivänä, tai sen jälkeen. Kattellaan josko sitten Xbox One vai ei. Todennäköisesti ehkä.
Tuomo33

Tuomo33 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Kuukauden sairastamisloman kirjoitti. Saapi korjata itteään, ja syyskuussa kattella mitä lähtee seuraavamaksi kokeilemaan. EMM
TTJK107

TTJK107 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Naapurin Natikka ja jatkuva sähköpalon vaara... EMM