Forum - Recent Posts

bizarretrip

bizarretrip 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Kysyn nyt tähän samaan syssyyn, että pitääkö kaaret olla race, vaiko saapiko käyttää kevyempää putkistoa?
DarkWarjo

DarkWarjo 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

mie oon kyl ihan saatanan hidas...
TTJK107

TTJK107 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Eiku vihtu.
jimmykojootti

jimmykojootti 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Huomaa kyl et on Pikkasen taidot ruosteessa vuoden forssatauon jälkeen. Ajoin tos kymmene ekaa kierrosta tuota Sedonaa, ja nopeimmaksi ajaksi jäi 2.35.XXX. Toki parantamisen varaa jäi vielä huomattavasti, ja säätöjä pitää vielä tehdä. Paljonkos porukka saa huippuja siinä maalisuoralla?
Finski fani

Finski fani 24.08.2013 in Hattrick

Ketään ensi kaudella sarjatasolla VI? Vois vaikka yrittää samaan sarjaan päätyä...
PetuK

PetuK 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Hyvin ootte jätkät kartalla :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Ai niitä on sportti osiakin. No ei noissa takapotkuissa ole kuin street osia joten ei ole mennyt vikaan. /Lohekselle: Junit näyttäis olevan street joten ei paniikkia :)
savulohi

savulohi 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Ai, sori. En o edes huomannu että aeroissa on street- ja sport-osia erikseen, ne on ollu vaan Forza-aerot ja muut. Olikohan miun Skylle laiton aikanaan, Junin korisarja siinä oli ympäriinsä? :D
PetuK

PetuK 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Ei saa myöskään olla sport-osia. Näin on tässä edellisilläkin kausilla ollut, jos vastaavia sääntöjä on ollut. MITKÄÄN DOWNFORCEA LISÄÄVÄT OSAT EIVÄT OLE SALLITTUJA (rwd ja awd) Eli ainoastaan vakio ja street sallittuja. Sekä mahd. perälaudan poisto.
savulohi

savulohi 24.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Säännöt

Eiköhän niitä muita saa vaihdella kunhan ei vorssasiipiä ole, niin se ainakin ennen on ollu.
MrD St Jimmy

Milläs tästä nyt tuplat tuli
MrD St Jimmy

Niin pitikin kysästä että onko Df-osat vain Forza siivet eli ne ainoat säädettävät vai sisältyykö siihen muutkin korimuutokset?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Vierailijaks... luulisin... Toisaalta ku oon tämmönen karvaturri ni saattavat luulla et karhu on päässy karkuteille...
Rusty McSteele

Rusty McSteele 23.08.2013 in Ei mulla muuta

HLR Juggernaut wrote: Huomenna mennään korkeasaareen... TÄH??!!
Vierailijaks vai asukkaaks? :P
PetuK

PetuK 23.08.2013 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: just tulimme takaisin yli 3 tunnin mittaiselta sightseengin ajelulta.. huh huh mitä kaikkea kerkesi nähdä.. nyt kohta lähdetään syömään Maroush nimiseen paikkaan jonka totesimme hyväksi toissapäivänä :) EMM
Ei reissussa mennä kahta kertaa samaan paikkaan! EMM :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.08.2013 in Ei mulla muuta

Huomenna mennään korkeasaareen... TÄH??!!
villek00

villek00 23.08.2013 in Ei mulla muuta

just tulimme takaisin yli 3 tunnin mittaiselta sightseengin ajelulta.. huh huh mitä kaikkea kerkesi nähdä.. nyt kohta lähdetään syömään Maroush nimiseen paikkaan jonka totesimme hyväksi toissapäivänä :) EMM
savulohi

savulohi 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

En tiiä mutta notta vähän on tyyristä rimpulaa, vielä ilman kytkinpedaalia. Huhhuijjakkaa. Nooh, persaukiset itkee. :) Ostetaan pelit ja vehkeet kunhan joskus ilmestyvät ja niihin on varaa. !http://farm8.staticflickr.com/7427/9578740548_127dd89aa9_o.jpg!
DonRandom

DonRandom 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

savulohi wrote: Thrustmaster Racing Wheel Ferrari 458 Italia Xbox One Edition. *$399* ei ristus.
_Pre-order low price guarantee._ Ristus notta mikä se "normal price" sitten on...
savulohi

savulohi 23.08.2013 in Forza Motorsport 5

Thrustmaster Racing Wheel Ferrari 458 Italia Xbox One Edition. _Designed for true racers, it features metal *gas and brake pedals*, and gear sequential paddle shifters._ *$399* ei ristus.