Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

savulohi wrote: Et vois oikeammassa olla. Arvelinkin että noita luokkia tulee olemaan vikkelät ja varmat takavetomiähet, näin pitkällä pätkällä tulee eroa väkisinkin.
Sanoppa sitten tuo toiseen kertaan kun ajetaan Road Americalla.
savulohi

savulohi 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

bizarretrip wrote: Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
Et vois oikeammassa olla. Arvelinkin että noita luokkia tulee olemaan vikkelät ja varmat takavetomiähet, näin pitkällä pätkällä tulee eroa väkisinkin.
TTJK107

TTJK107 21.08.2013 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Kutsunnat nomskis // E-paperit. Täytyy mennä vuoden 2015 kutsuntoihin sitte katsomaan onko terveydentila parempi.
Vutufug rayhamees?
TTJK107

TTJK107 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

bizarretrip wrote: Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
Onnea voittajalle!
bizarretrip

bizarretrip 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Ilmoittautuminen

Team Racing International #58 bizarretrip #666 Koolon Descendens # Cadillac
bizarretrip

bizarretrip 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Dragseillä kannattaa pitää hyvin smoothit linjat! Cadillacilla ensitestit Sedonassa 2:25.xxx.
TTJK107

TTJK107 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Kivasti koitin Lanceria, 1.32 ja parantamisen varaa on aika palijo, lähinnä linjat kusee ku Kronoksen letkut. Eli vähä kokoajan jostaki hitusen pirraa tai sitte räjähtää kerrasta. Eli mahiksia on autonpuolesta alle 1.30, se vain että saavutetaanko se, on eri asia.
hulluseon

hulluseon 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

!http://1.bp.blogspot.com/-87IeBZaMZMI/UGsTTKl9TiI/AAAAAAAAB2E/mCtm4XRXM9M/s200/monkey-tongue+out.JPG!
savulohi

Jep näinhän se oli, muistinkin just että niin sie kommentoit jo sillon. ^ps.^ !http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2008/12/topperitwrong_01.jpg! :)
hulluseon

savulohi wrote: Eli siis et saanu niitä minun säätöjä toimimaan omaan käbälään vai mitenkä päin? Ujosti hämmentävä on tuo sinun lause tuossa. "Parin kauden takainen Skyline ei toiminut sinne päinkään minun ajamana, mitä niillä sinun säädöillä."
En saanut toimimaan niitä säätöjä kivasti. Omat räpläykset oli sekunnin, jopa puolitoista nopeammat kuin.
savulohi wrote: Ite yritän pitää ajon mahdollisimman “pyöreänä” ja äkkiliikkeet minimissä, jarrutan esim. paljon aikaisemmin ja rauhallisemmin kuin moni(mitä kisoissa oon seurannu), tavoitteena notta kaasulla ollaan jo hyvissä ajoin ennen apexia. :)
No, tämäpä sitten onkin se suurin ero, joka voi eroa selittää. Itse jätin jarrutuksen mahdollisimman myöhäiseksi ja käänsin jopa liiankin jyrkkään mutkiin sisään (Dragseillä sulaa etuset tämän takia).
savulohi

Eli siis et saanu niitä minun säätöjä toimimaan omaan käbälään vai mitenkä päin? Ujosti hämmentävä on tuo sinun lause tuossa. "Parin kauden takainen Skyline ei toiminut sinne päinkään minun ajamana, mitä niillä sinun säädöillä." Mutta juu, makuasioita nämä myös osittain on ja ajotyylistä riippuvaisia. Ite yritän pitää ajon mahdollisimman "pyöreänä" ja äkkiliikkeet minimissä, jarrutan esim. paljon aikaisemmin ja rauhallisemmin kuin moni(mitä kisoissa oon seurannu), tavoitteena notta kaasulla ollaan jo hyvissä ajoin ennen apexia. :)
RauhaMees

RauhaMees 21.08.2013 in Ei mulla muuta

Kutsunnat nomskis // E-paperit. Täytyy mennä vuoden 2015 kutsuntoihin sitte katsomaan onko terveydentila parempi.
hulluseon

savulohi wrote: Koitas sipasta taakse vähintään 87-88% voimasta ja lukko jonnekin luokkaa Acc 90% / Dec 85%, edestä molemmat nollille. Vakaajissa on näissä vehkeissä 1.00 / 40.00 aina hyvä lähtökohta.
Maku asioita, sano musti kun kuppiaan nuoli. Parin kauden takainen Skyline ei toiminut sinne päinkään minun ajamana, mitä niillä sinun säädöillä. Puski hieman liikaa ja painon siirtoa en saanut toimimaan nopeissa mutkissa kunnolla. Mutta kultainen sääntöhän on, että hyvä säätäjä saa huonostakin autosta nopean, mutta huono kuski ei pärjää edes niillä hyvillä säädöillä.
savulohi

Koitas sipasta taakse vähintään 87-88% voimasta ja lukko jonnekin luokkaa Acc 90% / Dec 85%, edestä molemmat nollille. Vakaajissa on näissä vehkeissä 1.00 / 40.00 aina hyvä lähtökohta. e. Jos / kun perä tulee noilla säädöillä jarrutuksissa rinnalle, niin Dec-lukon ja takavakaajan asetusta pienentelet pikkuhiljaa niin kauan että alkaa totella.
KKNGS

KKNGS 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Ainoa ongelma tässä radassa on seinät saatana. Siihen suoralle kun tullaan niin tuo evo tykkää puskea "pikkasen", ja yleensä seinä tulee vastaan. Tuo 2:29 oli semmonen haamuaika jota en varmaan koskaan enää tule saamaan, nyt mennyt tasasta 2:30.
savulohi

Aamukaffella culcee aina lujiten, 2.27.173. Ehdotan kilpailuajankohdan aikaistamista 10 tunnilla. :)
djrunkkari

djrunkkari 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

THE FRC wrote: Aika-ajoissa 3 nopeaa
HUH HU!
savulohi

Pitkä ja vaikea rata vallankin momentumin pitämisen kanssa, ei tarvi montaa pientä kämmiä niin se pari sekkaa tulee heti vatiin. Mulla oli ekat reenikiekat jtn 2.32-33, eikä alkuun päässy edes ekaa mutkaa pidemmälle mutta kun auton sai suunnilleen toimivaksi niin muutamassa kiekassa sai sheivailtua sekuntikaupalla pois. Reeniä horot. :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.08.2013 in Nyt soi?

Aaaah Carcass ekaa kertaa livenä 9.12. ja kaupan päälle kovin live bändi Maidenin, Saxonin ja Manilla Roadin ohella nimittäin "HELL":http://www.youtube.com/watch?v=EpkuYxyYM2A toista kertaa tänä vuonna. Amon Amarthilla on tekemistä lämppäreiden jälkeen :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Joo sain mä yhden 2:30 ajan tohon Bemmillä. Pari sekuntia vielä pois kuulostaa siltä että saa ihan tosissaan tolla Bemmillä harjotella ja säätää, jos johkin 02:28 aikoihin pitäis tasaisesti päästä. Täytyy nyt vielä muitakin autoja testata, mutta nelaria ei viittis ottaa.