Forum - Recent Posts
Raision metsissä piipahdin, kattelin ku autoja meni kylki edellä
LOL!!!
Hienoa väkeä oli äsken tässä junassa.. Varmaan n. 5v muksu ja vanhemmat. Juttu meni näin että vanhemmat oli ihan pierussa/tuubassa/eineksissä/vtun jepa JA näiden muksu kanto sitten niiden perässä isin ja äiskän kaljalavaa.. Hienoja ihmisiä..
Green oli hetken aikaa kodinkone. IMURI!
Kun Green imaisi sen maalin niin mä olin kuulevinani torvien soiton seasta Nelson Munzin _"HA HAA !":n_
Schimmyllä ja Ässällä on asennetta!
!http://beamhill.fi/mikonkatu/wp-content/uploads/2009/12/thumbs_up.jpg!
Tulisko joku Free Roamii mun ja pokalemestarin kans?
Ei ole hyvä tämä Enklanti, miksi pitää joka maakunnalla olla oma joukkue !
Ac3Way wrote: Häissä, ilmasta viinaa ja pää täyteen.Ilmainen viina = Skimmyn lempijuoma
Nikde wrote: Vallylle terveisiä rapakon takaa, en säätänyt Civiciä oikeestaan ollenkaan koko kauden aikana, paitsi perävälitystä, lukkoa ja jousivoimia joutu Sebringiin ja Nyrrelle muuttamaan.+1 Eli nyt uudestaan takaisin aiheeseen. Todellakin minun mielestä tuo menneen kauden tapa viihdyttävämpi kuin hot läp yksinään. Ainoa odotus taisi olla kun odoteltiin/jännitettiin kisa loppyja. Paitsi tietty kun itse pelkäsin koko ajan milloin minut ohitetaan kierroksella.
Englanti iskee!!!
Häissä, ilmasta viinaa ja pää täyteen.
Mulla ei kyllä oo mitään moitittavaa viime kauden systeemistä! Lisää tätä ja ehdottomasti erilaisia autoja radalle. Vallylle terveisiä rapakon takaa, en säätänyt Civiciä oikeestaan ollenkaan koko kauden aikana, paitsi perävälitystä, lukkoa ja jousivoimia joutu Sebringiin ja Nyrrelle muuttamaan.
Itse ainakin pidin viime kauden järjestelmästä... Ei siinä mielestäni mennyt aikaa pahasti ainakaan vartoamiseen! Jos nyt jonkun 10-15min maksimissaan odottelee, niin se nyt on yks ja sama ainakin mun mielestä...
Ja eihän ne nyt kestäneet ku noin 1,5tuntia, siis kokonaisuudessaan...
Pointtina siis itsekseni pohdin että onko sillä merkitystä kestääkö se 1,5 vai 1 tunnin?
(jos sen aika-ajon jättää pois)
Ja tuohan se mukavasti lisää jännitystä, kun lobbyt ajetaan livenä, eikä hotläppinä!!!
No eikös tuota aika-ajo puintia pidetty ennen nyrreä?
Tosin jos sääntöjä muutetaan sen verran että aika-ajot tosiaan vaikka aikaisemmin viikolla, ja kisa päivänä vain lobby kohtainen aika-ajo ja sitten itse kisa? Mutta onko mahdollista kaikille? Enpä usko. Monethan täälläkin tekevät vuorotöitä, joten aina ei ole mahdollista irtautua illaksi ajelemaan.
Keski Cupissa ja Semi Road Sport luokassa käytetty systeemi oli tosi hyvä omasta mielestä, pääsi samantien itse asiaan eli kisaan kun hyppäsi lobbyyn sisälle.
Mä taas ite tykkäsin tos viime kauden kahden aika-ajon systeemistä, kuitenki aika oikeudenmukainen systeemi.. voishan sen vaikka ekan aika-ajon pitää aikasemmin (ellei jopa viikolla?)
Schimanskin kommentit Arge-Nigeria:
Odotin enemmän peliltä,mutta menihän se noinkin.Messiä on aina mahtava seurata.Ei sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu,kun Leksa pallon jalkaan saa.
Arto Tolsa oli vilttu paras!!!!
Veron on kyllä antanut enemmän huonoja syöttöjä kun Arto Tolsa.
JÅÅ ME TAHTÅÅ PÄÄSTÄ AJJAMAN !
"TÄSÄ":http://bit.ly/aSGkb2
TehBigBunny wrote: Päevitys tulJaatul vai?mitä se päivitti?