Forum - Recent Posts
Pistetiin Diddin kanssa karhuja ja susia matalaksi, paljain nyrkein! Nalle ei paljoa enää murissut, kun otetiin rautavuoret esiin. Ulisi ja juoksi mutkitellen karkuun Seriffi ja Pikku-Hiawatha perässä. Susi ajettiin kanjonissa umpikujaan, mutta peijanaviekoon livahti otus palikoista.
Toinen hauska tilanne villisika ajeli Pikku-Hiawathan maihin, villisika jatkoi matkaansa puuta päin ja kuoli! :D
Hyvä settiä oli taas. Sienimaa ilman sieniä!
Schimanski76 wrote: Puhukko sää ny yksinpelin Brumasista vai multipleijerin?Multi
Aliboz wrote: Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(Aaaa.Oke oke.
Aliboz wrote: Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(Puhukko sää ny yksinpelin Brumasista vai multipleijerin?
Indiana Hopo wrote: Meet sinne Nekoti Rockin luokse niin sen pitäis tulla.Mä menin sinne niin se oli jo hirvien kimpussa.Eiku mie koitin netissä, se on Tanner's Reachissä.... Pyörin siinä mökin luona niinkuin pitikin ja teurastin eläimiä mutta Brumas ei tullut :(
Meet sinne Nekoti Rockin luokse niin sen pitäis tulla.Mä menin sinne niin se oli jo hirvien kimpussa.
Vitun Brumas, kaksi vuorokautta mettässä etin ja tapoin puumia... Ei se vaan tullut näkyviin...
atomimato wrote: Potalle vielä, kannattaa tuohon 18-200 rinnalle ostaa joku f1.4 tai f1.8 Nikkori sillä saa pimeässäkin tosi hyviä kuvia. Tai no itsellä ainakin hankkimalistalla :)Odottelen nyt eka että se kamera tulee :-) Maahantuojalla 1kpl varastossa :( 2-4vko toimitusaika :S
Kiinnostaisko jotain tulla hieman lujsuttellee? Minä ja pokale tääl ollaa jo.
!http://i811.photobucket.com/albums/zz32/sniper_051/GIF/shakira.gif!
!http://i949.photobucket.com/albums/ad333/leonbelens/Belens%20Gif/anigif-27.gif!
!http://i811.photobucket.com/albums/zz32/sniper_051/GIF/shakira5.gif!
Schimanski76 wrote: Inhoan Italian puolustusvoittoista pelityyliä ja sitä jatkuvaa itkemistä kentällä.Kaikki ne itkee siellä kentällä futiksessa, ja puollustus on joukkueen perusta!
Finski fani wrote: Mitä?!? Skimmy ei piä Italiasta? Nyt män välit poikki! >:(Inhoan Italian puolustusvoittoista pelityyliä ja sitä jatkuvaa itkemistä kentällä.
Schimanski76 wrote: Ettei mene ihan OT,niin kannatan siis kovasti Espanjaa kisoissa.Hollannille olen myös aina toivonut menestystä.Finaaliksi haluaisin Epsanja vs. joku joukkue,josta en pidä.Näihin lukeutuu ainakin Saksa ja Italia.Mitä?!? Skimmy ei piä Italiasta? Nyt män välit poikki! >:(
Nyt on lanteet lavalla, finksi.
Itselläni ei ole suosikkijoukkuetta.
HIPIT EI VALEHTELLO!!!
Ettei mene ihan OT,niin kannatan siis kovasti Espanjaa kisoissa.Hollannille olen myös aina toivonut menestystä.Finaaliksi haluaisin Epsanja vs. joku joukkue,josta en pidä.Näihin lukeutuu ainakin Saksa ja Italia.
TehBigBunny wrote: Skimanski pelontti miun hepan poijjes ! Ny mie jouvvun ratsastammaan aasilla :/Mitä se jänö **taas** horisee? Miun viiksiäkö se polle säikähti?
Joskus hieman kympin jälkeen aloin kattomaan eikä ole vielä ko. naikkosta näkynä. Liekö tosiaan ollut niin nopea lanteistaan. "Hips don't lie"?
Finski fani wrote: Mutku se Kake män jo,eikä Shakiraa näy, prkl!No eihä sitä Shakiraa ehi nähhä ku kahtena ku se vatkaa koko ajan eikä malta hetkeäkään olla paikoillaan.Saisi rauhoittua hieman sekin emäntä.Levoton on hän.
Kanen Pate ?
Mutku se Kake män jo,eikä Shakiraa näy, prkl!
Nuo multiplayerin master hunter-challenget loppuu jo witostasoon. :( Yksinpelissähän ne oli kybään asti.