Forum - Recent Posts
"Aikas hauskaa...":http://www.youtube.com/watch?v=OfzcTi52dvU&feature=popt00us0d
Jahas... jos ei saa 8vs8 niin voihan sitä 8 possella ownata randomeja ;)
siis mukana.
Kyllä minäkin varmaan pääsisin. Nyt kun on taas pelattu, niin en kyllä huomaa mitään vikaa kuvassa.
Mukana n. 2.6. lähtien =P
Kehissä jos oon preerialla.
Mie oon mukana !
8vs8 saadanko me täällä FRC:ssä? Ketä mukana? Itse ainakin voisin ilemmalla, tosin 21 jälkeen tulee katsottua Champions League finaali.
Pistol Pete aka. Lasso Petteri aka. Ac3way ilmottautuu.
AJfin wrote: Ei. Sulla on telkkarin säädöt pielessä..? toki voihan niitä asetuksia säätää pelistäkinKyllä mulla telekkarin säätöjen pitäisi olla ihan kohdallaan, täytyypi katsella, ettei missään sattuisi olemaan jotain pientä virhettä. Tai sitten vika on silmissä.
Hyvä homma.Ja kiitos Hammeredille kun sanoi mistä toimii red eye.
Indiana Hopo wrote: Monta moninpelitehtäviin mahtuu??16 mahtuupi moninpeliin. Niinkuin GTA:ssa.
Ei oo tietoa, en oo sinne viel ehtiny menemään.
Ei oo tietoa, en oo sinne viel ehtiny menemään.
Monta moninpelitehtäviin mahtuu??
joo monaria vaan pystyyn joku hetki !
Reilu tunti vasta peliä takana ja kyllä vaikuttaa lupaavalta.
Ensimmäisen puolen tunnin aikana kojootit söi jonkun randomin vastaantulijan ja toinen jätkä ampui vaimonsa tien varressa keskellä päivää.
Vasta muutama tehtävä takana varsinaisesta tehtävälinjasta, mutta lupaavalta vaikuttaa.
Vklp aikana pitänee johonkin porukkaan tunkea mukaan noita moninpelitehtäviä kokeilemaan, kun niitä on täällä sen verran kehuttu.
Rokkitähti pelit on taas tehnyt laatutyötä.Ei voi muutakun ihmetellä.Joo eli säädöt on sulla pielessä.
kurppak wrote: Kohta tässä ruvetaan olemaan selvinneitä alkuhämmennyksestä. Onko muidenkin mielestä grafiikat päiväsaikaan melko haaleat?Ei. Sulla on telkkarin säädöt pielessä..? toki voihan niitä asetuksia säätää pelistäkin
illemmalla vois vähän kattella moninpeliä ?
Kohta tässä ruvetaan olemaan selvinneitä alkuhämmennyksestä. Onko muidenkin mielestä grafiikat päiväsaikaan melko haaleat?