Forum - Recent Posts
Nyt kouluun ja sen jälkeen kaupoille !
Menee ilta kivasti villissä lännessä ! :p
Eilen kävin hakemassa pelin ja on kyllä tosi hyvä. Aika vähäiselle jäi toi single player vielä kun tuli livessä hakattua enempi. Yleisesti peli on kuin GTA4 hevosilla.
Plussaa:
+maisemat: älyttömän hienon näkönen peli
+tunnelma: länkkärit on aina jees :P
+liikkuminen kartalla: jotenki tuntu että noilla hevosilla meneminen maastossa ei rasittanu yhtään verrattuna GTA:ssa autoilla liikkumiseen.
+asenne: Leesti osaa vastata tohon (Välly saattoi eläytyä lännen meininkiin vähä liikaa eilen :D)
+multiplayer tehtävät: kyl sai ainakin nauraa kun Leestin ja Warjon kanssa eilen tehtiin tehtäviä, älyttömän hauskoja porukalla
+unlockattavat avatar-itemit: hienoa että saa isommistakin peleistä jotai avatar-kamaa ilman MS-pisteillä ostamista :P
Jotain plussan ja miinuksen väliltä:
+/-ohjattavuus: GTA-ohjattavuus, kelpaa mulle vaikka vähän parantaakkin voisi
+/-nettipelimoodit: osa oli ehkä vähän väsyneitä, en tosin ole vielä kaikki moodeja saanut auki, esim. hardcore moodeja, mutta toivottavasti nämä parantavat nettipuolta
Miinukset:
-vaikea keksiä miinuspuolia :D
-public lobbyn free roam: Free roam on perusmoodi johon mennään kun alotetaan multiplayer, menet muutaman random pelaajan kanssa preerialle samoilemaan ja ihmettelemään mitä tekisit, niin tässä moodissa porukka tulee aika usein ampumaan sinut. Itse opein heti ampumaan ja kyselemään jälkeenpäin. Tämä ei sinällään ole paha juttu koska tosta pääsee suoraan vetämään noita eri pelimoodeja mistä päin maailmaa vaan.
EDIT: Se multiplayerin alotus-aasi on ihan vitun idiootti!!!
Vällyn arvosana: Red Dead Redemption 9/10 (Annan kympin täydelliselle pelille, jota tämä ei ihan täysin ole)
EHDOTON OSTOS!!!!!!
:"D. yy lost loppuu sunnuntaina :'((((((((((
Ei kai niillä pisteillä niin väliä ole ...
Muokkaisko TBB tai joku muu manaaja kivasti Motegin jälkeen?
Kiva nähä vielä pari peliä Tsekiltä. Oli se Jagr melkonen jatkoajalla tänää. Jageria kutsuttu jo möröksi ja pedoksi mitä vielä.
djrunkkari wrote: CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP !CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP ! CCCP !
Historian valossa kun tätä katsoo niin Suomihan on kirkkaasti jatkossa. Viisi ja pual sataa vuotta ollaan oltu osa hurreja ja sitten vielä ryssien käsissä satasen verran joten kunhan ruatti ja ryssät ottaa mitallia niin mekin saadaan se !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
CCCP !
Lutis wrote: Rupee olee jo aika kuultu toi scootteri, mitä ne soittaa tuolla koko ajan.Jüüri näin. Rasmusta olisivat voinneet soittaa PALJON enemmän, enkä mä edes hirveästi siitä välitä.
Rupee olee jo aika kuultu toi scootteri, mitä ne soittaa tuolla koko ajan.
KANADA !
KANADA !
KANADA !
KANADA !
KANADA !
KANADA !
TehBigBunny wrote: Mä vaihtaisin, oletetun, MM-pronssin siihen että Suomi ei voittaisi eurowiisuja.sama, hah
(;
kaijanen wrote: No, Suomi voittaa euroviisut.Mä vaihtaisin, oletetun, MM-pronssin siihen että Suomi ei voittaisi eurowiisuja.
No saimpa sentään kutsun Voddleriin...
Ei kyllä liity mitenkään mihinkään, mutta silti.
No, Suomi voittaa euroviisut.
Tekstarit.
+17:34 Ei oo sun vika jos Suomi hävii+
+19:49 Oli se sittenkin sun vika+
Eli mun piiikkiin meni. Sori vaan.
Suomen olisi pitänyt saada (ainakin) yksi maali eteen meillä oli kuitenkin joukkueessa noita kiintiö-Kukkosia.
EI &%¤#*!