Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 17.05.2010 in PPPP

Satanin Slovakkia !
Finski fani

Finski fani 17.05.2010 in PPPP

Latetzki wrote: VPD:stä ostin verovapaana, 45€ Ottaa vaan päähän kun kyselin että meneeköhän maanantaihin kun torstai on pyhäpäivä, "Laitamme pelit postiin keskiviikkona joten sen pitäisi olla perillä perjantaina".
Mut sä et oo saanu sitä vieläkään? Outoa toimintaa VPD:ltä... melkein aina ne on saanu toimitettua sen ihan ajoissa...
Latetzki

Latetzki 17.05.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Mut sä et oo saanu sitä vieläkään? Outoa toimintaa VPD:ltä... melkein aina ne on saanu toimitettua sen ihan ajoissa...
VPD:stä ostin verovapaana, 45€ Ottaa vaan päähän kun kyselin että meneeköhän maanantaihin kun torstai on pyhäpäivä, “Laitamme pelit postiin keskiviikkona joten sen pitäisi olla perillä perjantaina”.
Finski fani

Latetzki wrote: Gigantissako muka niin halpa uus peli?
Se oli se tarjous, joka tosta Anaali Weikkosesta oli... Etkai mennyt maksamaan turhaan kovia summia?
Latetzki

atomimato wrote: Itse kävin heti perjantai aamuna hakemassa Gigantista neljälläkympillä:P
Gigantissako muka niin halpa uus peli?
Finski fani

atomimato wrote: Itse kävin heti perjantai aamuna hakemassa Gigantista neljälläkympillä:P
Joo olis itsekin pitänyt niin tehdä, mutta menin sitten tilaamaan sen netistä... No, ompahan aikaa vääntää koulujuttuja, jee!
atomimato

atomimato 17.05.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Ei olee... Gigantti pissii meitä silmään... Ei ole kiva se.
Itse kävin heti perjantai aamuna hakemassa Gigantista neljälläkympillä:P
djrunkkari

djrunkkari 17.05.2010 in FRC @ forzastats.com

Nikde wrote: En todellakaan aja, mistä moinen kuvitelma? Ei vaan käy järkeen tuo kytkimen käyttö pädillä ei sitten ollenkaan.
äkkiäkös sen oppii.. :p
Pottae

Pottae 17.05.2010 in PPPP

"Lätkäset lappuun tasan kaks sanaa, jotka on: Haista paska, ja annat lapun opelle, niin ei tarvi sitä miättii." ... huoh. Ei se ihan tolla hoidu, jos haluan paperit ja lakin saada :p
FINBULLET

FINBULLET 17.05.2010 in PPPP

Mulle tuli tänään Alan Wake.
Finski fani

Ei olee... Gigantti pissii meitä silmään... Ei ole kiva se.
Latetzki

Finski fani wrote: Jep. Vois ihan kiusaksi perua tilauksen ja käydä ostamassa suoraan kaupasta sen...
Eikö ole teillekkään tullu? :O
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.05.2010 in PPPP

atomimato wrote: Hei Pinkki: Laitan kohta (20min) Ah:n liekki Rabbitin hintaan 504k, niin käyppäs hakemassa.
Kuitti.
atomimato

Hei Pinkki: Laitan kohta (20min) Ah:n liekki Rabbitin hintaan 504k, niin käyppäs hakemassa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.05.2010 in PPPP

Aliboz wrote: Miulla alkoi rutuun tulla vihreitä ja sinisiä läikkiä, sitten kuva katkesi kokonaan, lähetin saksaan, ja vaihtoivat siellä levy aseman... Nyt se helvetin asema reistailee, kivasti. Joutuu kaikki pelit käynnistämään monta kertaa ennenkuin asema tunnistaa mitään...
Sama täällä. Olin jumalauta just Forzassa johtamassa Sebringillä S-luokan ferrarilla, jossa oli maapallomaalit, mutta sitten emolevy laukes. Samana päivänä mun puhelimesta hajos etukamera :D /// Jotka eivät aja enään koskaan sm-autollaan, niin voin ostaa kaikilta myymään halukkailta sm-auton :D Olisi hienoa omistaa monta sm-autoa. AH:n kautta myynti. YV:llä voi ilmotella hinnan, jos on halukkaita myyjiä..
TehBigBunny

TehBigBunny 17.05.2010 in PPPP

Caccososa on Alan Asleep.
Finski fani

djrunkkari wrote: missä olet alan wake
Jep. Vois ihan kiusaksi perua tilauksen ja käydä ostamassa suoraan kaupasta sen...
djrunkkari

djrunkkari 17.05.2010 in PPPP

missä olet alan wake
Aliboz

Aliboz 17.05.2010 in PPPP

Miulla alkoi rutuun tulla vihreitä ja sinisiä läikkiä, sitten kuva katkesi kokonaan, lähetin saksaan, ja vaihtoivat siellä levy aseman... Nyt se helvetin asema reistailee, kivasti. Joutuu kaikki pelit käynnistämään monta kertaa ennenkuin asema tunnistaa mitään...
atomimato

I bQ I wrote: Kivasti äsken käynnistin boxin niin ruutuun lävähtää System error E 76 ja yksi punainen valo vilkkuu...
Kivasti oli itselläkin, Saksassa oli 3kk ja vaihtoivat emolevyn.