Forum - Recent Posts
Kolminkertainen LOL-huuto runkkarille !
El PiNk DeViL wrote: Tappi: Kaikkia varmaan kiinnostaa meidän mesekeskustelut! Sitäpaitsi en voi tietää kaikkea. Nämä nykyajan "lökäpoksyt" ei tiedä mitään rock-laulajia :Dlökäpöksyillä housut roikkuu jotta niihn mahtuu paskaa enempi....
Tappi: Kaikkia varmaan kiinnostaa meidän mesekeskustelut! Sitäpaitsi en voi tietää kaikkea. Nämä nykyajan "lökäpoksyt" ei tiedä mitään rock-laulajia :D
Joo.Ois pitänyt lukea,että mikä topikki tää on.Nää on näitä päiviä.
Indiana Hopo wrote: Ai mikä tilaus?Olisiko RDR ?
Ai mikä tilaus?
Tuli muuten tänään VPD:ltä viesti että tilauksenne on nyt lähetetty.
kirves wrote: Tilasin Alan Bukwaken...noin tunti sitten pärähti Gigantin nettikaupasta. Toimituksessa voi kestää, tai sitten ei...Perjantaina ostamaan Red Dead Redemption ja pelailis muutaman kuukauden sitä. Alan Wake sitten loppukesästä/syksyllä hankintaan.
markki wrote: No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :PLuuseri:) Joo'o tänään vedin itsekkin läpi.
Todellakin ostamassa pelin viikonlopuks, vähä westerniä gta tyylii, kuulostaa ja näyttää hyvältä mitä previewejä kattellu netist.
"I don't think it's nice you laughing...":http://www.youtube.com/watch?v=pxYdbGHzaTk
markki wrote: No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :PLainaat sit mulle sen kohta. Kivasti.
markki wrote: No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :Pei nakerra.
No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :P
Ah.. Urakka ohi. Tänään sain palautettua päättötyön. Loppujen lopuks siitä tuli tasan 40 sivunen :S
Nyt voikin hengähtää ja hörpätä vaikka muutama hassu lonkero.
Tulihan se Alan, kohta pelaamaan :)
--
jee takas top 10
Rank TimeTrial NoAssists!
#10 5428 FRC djrunkkari
Mutta ilmaisin vain oman näkemykseni aiheesta.
kurppak wrote: Täytyy vielä näin jälkikäteen todeta, että ei RJD ollut "pelkästään" Black Sabbathtin väliaikainen laulalaja. Vaikkakin RJD:n aikainen sapatti olikin milestäni yhtyeen kulta-aikaa, niin ei pidä unohtaa (lol) jotain Rainbowta ja miehen omaa Dio-yhtyettä."että näin"
Alan wake tänään Jee!