Forum - Recent Posts

teemu1337

teemu1337 27.04.2010 in PPPP

atomimato wrote: Ei vaan yhtä toista vuodelta 1966. Nyt vappuna käydään myös Ruotsin puolella kahtelemassa paria.
Mikäs siinä jos ei oo rahasta kiinni :D
atomimato

atomimato 27.04.2010 in PPPP

DarkWarjo wrote: No seeeee.. ihme rahamiehiä prkle :D sitä mustaako ootte menos kattoon?
Ei vaan yhtä toista vuodelta 1966. Nyt vappuna käydään myös Ruotsin puolella kahtelemassa paria. // Jos Corvettea itselle hankkisin olisi se kolmoskoppainen.
TehBigBunny

TehBigBunny 27.04.2010 in PPPP

Kyllä se riittää siihen aivan hyvin.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.04.2010 in PPPP

Oho hups tähän tuli vahingossa vastattua Bunnyn allaolevaan viestiin. Kyselin vaan 384-megasesta nettiyhteydestä kännykkään.
DarkWarjo

DarkWarjo 27.04.2010 in PPPP

atomimato wrote: Onhan noita C4:sia, mutta nyt onkin hakusessa kakkoskoppainen isolohkolla ;) Niitä on **hieman** harvemmassa.
No seeeee.. ihme rahamiehiä prkle :D sitä mustaako ootte menos kattoon?
atomimato

Onhan noita C4:sia, mutta nyt onkin hakusessa kakkoskoppainen isolohkolla ;) Niitä on **hieman** harvemmassa.
TJP27

TJP27 27.04.2010 in Nyt soi?

"Corrocion of conformity:Pearls before shine":http://www.youtube.com/watch?v=TtnltQ4mtIc&feature=related
DarkWarjo

DarkWarjo 27.04.2010 in PPPP

atomimato wrote: Kivasti taas Oulussa. Faija on ostamassa Corvettea, ja pitihän sitä tietenkin mennä mukaan.
Eikö niit oo täällä jo tarpeeksi? koht enemmän ku 200sx:iä :D
Eeegac

Eeegac 27.04.2010 in Nyt soi?

"Kriso & REKA - Minä hyvä sinä huono /Tuot. Eeegac/":http://www.myspace.com/skillst
atomimato

Kivasti taas Oulussa. Faija on ostamassa Corvettea, ja pitihän sitä tietenkin mennä mukaan.
teemu1337

teemu1337 27.04.2010 in PPPP

kurppak wrote: Saisit hävetä. "Shit 'music' only".
Rockkiakaan en enää kuuntele, kun se riittää kun kerran kuussa tunnin kuuntelee, niin on kaikki ´´uudet´´ läpät ja biisit kuultu. NRJ:tä kuuntelee vaan lökäpöksyt ja pissikset (parasta musaa eva on se, mitä enerzi sahaa 247 atm. Huomenna se on jo ihan out) IMO. Voice menee aika samoilla linjoilla. City ftw. Purinpa ajatukseni siihen. Kiitos ja anteeksi.
Pottae

Pottae 27.04.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Mä oon joskus tykänny siitä :D
No homo!
teemu1337

teemu1337 27.04.2010 in Autojenbongausketju

Stadin läpi kun tulin, niin siellä tuli vaikka minkä näköstä vekotinta vastaan. mm muutama uus m5 (molemmissa joku nuori blondi kuskina(?!) ja Audi rs4. Niin joo ja e36 m3 tuli myös vastaan. Heeno oli. Jä prätkiähän tuolla mennä painelee menemään tuhatta ja sataa, mutta niistä en sitten mitään osaa sanoakkaan.
kurppak

kurppak 27.04.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: NRJ vie! Ei bunny. Finski kuuntelee lastenmusiikkia ja klassista.
Saisit hävetä. "Shit 'music' only".
RaabForRehab

RaabForRehab 27.04.2010 in Autojenbongausketju

Tää ei oo nyt ihan reilu bongasu, mutta näin kaks uutta GT-R:ää, mustan ja punaisen sekä mustan 370Z:tan.. Porvoon Laakkosella kävin kahvilla :D
TehBigBunny

TehBigBunny 27.04.2010 in Track Attack FM3 III - Finaali - Amalfi/Dino

:) Mutta en wakiona metriäkään.
Finski fani

Finski fani 27.04.2010 in Track Attack FM3 III - Finaali - Amalfi/Dino

//Parannustakin vielä! alle :05 mennään kohta kivasti! 1:05.*049* Siinä! Seittemän kiarrosta takana ja mää inhovan tätä autova! Bunny kun on tällä niin paljon ajanunna, niin kivasti meni sitten valitsemaan tän viimeiseksi autoksi. ////Hyij! Lopetan tähän! Ei ciitos!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.04.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Myönnän. I heart Antti Tuisku!
Mä oon joskus tykänny siitä :D
Finski fani

Finski fani 27.04.2010 in PPPP

Myönnän. I heart Antti Tuisku!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.04.2010 in PPPP

NRJ vie! Ei bunny. Finski kuuntelee lastenmusiikkia ja klassista.