Forum - Recent Posts

IL3

IL3 22.04.2010 in Yleinen v*tutus topic

Ja johan se vitutus jatkuu: Kuulin just että kun se mun bänni on ohi, poistaa T10 vielä kaiken lisäksi IHAN KAIKEN mun SF:stä.. Ei tajua.. Tekis mieli heittää koko Paska Motorsport 3 roskiin ja siirtyä muihin peleihin..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.04.2010 in Track Attack FM3 III - 6/8 Camino/Honda

Jipatsu wrote: uusi aika 1:13.732... Syy löytyi hitauteen, käytän Xboxin omassa ratissa pesusientä polkimien vastuksena ja tämän takia kaasu ei menny pohjaan :p Sai kyl pesusieni saksia tämän jälkeen. Osaako kukaan kertoa mistä saisi noihin polkimiin uudet jäykemmät jouset?
Tasotusta...
Jusbazon

Jusbazon 22.04.2010 in Track Attack FM3 III - 6/8 Camino/Honda

Jipatsu wrote: Syy löytyi hitauteen, käytän Xboxin omassa ratissa pesusientä polkimien vastuksena ja tämän takia kaasu ei menny pohjaan :p
Mikäs siinä jos haluaa vauhtia tahallaan hidastaa :D
Schimanski76

Schimanski76 22.04.2010 in Track Attack FM3 III - 6/8 Camino/Honda

Jipatsu wrote: uusi aika 1:13.732... Syy löytyi hitauteen, käytän Xboxin omassa ratissa pesusientä polkimien vastuksena ja tämän takia kaasu ei menny pohjaan :p Sai kyl pesusieni saksia tämän jälkeen. Osaako kukaan kertoa mistä saisi noihin polkimiin uudet jäykemmät jouset?
"Tuolla oli jotain horinaa polkimista":http://www.forzaracingclub.com/forum/11/616/
TehBigBunny

TehBigBunny 22.04.2010 in Yleinen v*tutus topic

VILTTU !
IL3

teemu1337 wrote: Aivan. Tai...sitten peität koko kyljen kirosanoilla, laitat kaikki vinyl groupit ilmaseksi jakoon (design myös). Kuvankin autosta voit ottaa ja uploadata storefronttiin. Nettikisojakin sillä voi ajella. Ai ei vai?
Tai tekee suomeks sen. "Ihan Vitun Jiideeäm!"
teemu1337

teemu1337 22.04.2010 in Yleinen v*tutus topic

TehBigBunny wrote: Miksi tehdä niin ? Kun ne nyt haluaa sitä banskua antaa niin eiköhän se vaan kannata ottaa varaman päälle.
Aivan. Tai...sitten peität koko kyljen kirosanoilla, laitat kaikki vinyl groupit ilmaseksi jakoon (design myös). Kuvankin autosta voit ottaa ja uploadata storefronttiin. Nettikisojakin sillä voi ajella. Ai ei vai?
IL3

Niin ja nyt tosiaan 30minsan kuluttua alle 299 tuntia bänniä jäljellä! :D Täähän menee ku siivillä XD
Jipatsu

Jipatsu 22.04.2010 in Track Attack FM3 III - 6/8 Camino/Honda

uusi aika 1:13.732... Syy löytyi hitauteen, käytän Xboxin omassa ratissa pesusientä polkimien vastuksena ja tämän takia kaasu ei menny pohjaan :p Sai kyl pesusieni saksia tämän jälkeen. Osaako kukaan kertoa mistä saisi noihin polkimiin uudet jäykemmät jouset?
IL3

TehBigBunny wrote: Miksi tehdä niin ? Kun ne nyt haluaa sitä banskua antaa niin eiköhän se vaan kannata ottaa varaman päälle.
Niin, siis en näin ole tekemässä, mutta kun sitä decalia tein, mietin aluksi tehdä sen niin, että Deaddy olisi ollut siinä U:n paikalla kuten nyttenkin, mutta F,C ja K kirjaimet olisin korvannut tähdillä, että mietin vaan olisikohan siitäkin tullut bännit.
TehBigBunny

TehBigBunny 22.04.2010 in Yleinen v*tutus topic

IL3 wrote: Mitenköhän, jos ois sensuroinut koko sanan, neljällä tähdellä?
Miksi tehdä niin ? Kun ne nyt haluaa sitä banskua antaa niin eiköhän se vaan kannata ottaa varaman päälle.
IL3

IL3 22.04.2010 in Lääkitys Drifting

Pottae wrote: JDM AS FUCK? :( ///.. näköjään siitä joo :S
Eli, ehkei tehdä sitä banneria samalla tekstillä :D
IL3

Schimanski76 wrote: Kyllä se Banjo on viuhunut juuri tuon F-alkuisen sanan käytöstä.Se ei auta,vaikka sitä sensuroi tuohon malliin.Myös sana Shit aiheuttaa saman toimenpiteen sensuroitunakin. Paska homma,mutta ei nyt onneksi hirveän pitkää banjosooloa pukannut.
Mitenköhän, jos ois sensuroinut koko sanan, neljällä tähdellä?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.04.2010 in Yleinen v*tutus topic

Onneks ei sentään spermoja viuhunut.
Schimanski76

Schimanski76 22.04.2010 in Yleinen v*tutus topic

Kyllä se Banjo on viuhunut juuri tuon F-alkuisen sanan käytöstä.Se ei auta,vaikka sitä sensuroi tuohon malliin.Myös sana Shit aiheuttaa saman toimenpiteen sensuroitunakin. Paska homma,mutta ei nyt onneksi hirveän pitkää banjosooloa pukannut.
Pottae

Pottae 22.04.2010 in Lääkitys Drifting

JDM AS FUCK? :( ///.. näköjään siitä joo :S
IL3

IL3 22.04.2010 in Lääkitys Drifting

Sain bännit Forzan liveen ja täten Lääkitys Drift Shopin eka julkaisu siirtyy jonnekkin toukokuun alkupuolelle. www.laakitys.com kuitenkin avataan aiemmin. Lisää infoa tässä threadissa kunhan asia ajankohtaisempi.
IL3

Ilokseni huomasin saaneeni 300 tunnin, 6 minuutin ja 24 sekunnin bännit Forzan Liveen.. Ei mitään syytä kerrottu. Eli Forzan pariin palailen sitten 5. toukokuuta.. Oli mulla se yks decali Under Review tilassa mun SF:ssä. Kyseessä oli "JDM AS F*CK"-tarra ja olin senkin vielä itse jo sensuroinut. En sitten tiedä oisko siitä johtunut, mutta hieman se kummastuttaisi.. Lievä V*tutus päällä..
Jipatsu

Jipatsu 22.04.2010 in Track Attack FM3 III - 6/8 Camino/Honda

1.18:990 ekalla yrityksellä... mitähän vikaa mun ajotaidois on ku jään kärkisijoista jopa 6 sekkaa... vedän hyviä pohjia täällä :D
tappi

tappi 22.04.2010 in Autojenbongausketju

--