Forum - Recent Posts
Syön jäätelöä. Kohta litra menny. Sellasta tänä yönä...
Meikällä on softauksesta jonnin verran kokemusta. Aseina toimivat sähkötoiminen G36C ja sähkötoiminen USP pistooli. Gekkoon löytyy lisäksi 3-piste hihna ja 5 lipasta. Varusteisiin kuuluu Woodland maastopuku, taktinen taisteluliivi, jokin päähine ja suojalasit tietysti (ei mitään naskimaskia :)).
PCB Airsoft Siinä on hyvä liike, tuolta oon ostanu ainakin G36C:n ja kuulia.
Softauksesta on sellanen 6v kokemus ja rahaa menny siihen aivan simonaan (en tarkkaa määrää tiiä mut yli 600 eskoo kuitenki). Aseistuksena on P90TR kiikarilla ja siihen kaveriks lazer tilattu, Warrior SR spesial m160 vireil sekä pislana toimii Automag III. On maastopukuu ja rölli tekeillä. Maski on itse modattu puukkoa ja maastoverkkoa käyttäen kivaksi. Kuulia on kylvetty paljon, yli 1000 kuulaa/ pelikerta :) Tilaukseen seuraavaksi menee .30g kuulii ja P90 äkäsempi akku.
totah.. mulla ois KYOSHOn mini inferno, mini z monsteri ja mini z rataauto :) hmm.. suosittelen ehkä http://www.atalarc.fi/kauppa/index.php?act=viewProd&productId=912 tai sitten http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31082&familj=FamGXR18&BildLopNr=01 ? pitäis jonkinäköne helikopteri ostaa.. :p ja sitte toi kyosho DBX :)
Eka (ja varmaan vika) yritys: 01:12.553
tjaaah, no sitten... sopivasti sama hinta venakolla ;)
Ei myy huuto.netissä samaan aikaan kun xboxfinissä ;)
Nyt myy joku venäläinen huudossa :D
dcftinti wrote: Ei oo sama ;)Taitaapa olla.. Quzu?
Ei oo sama ;)
dcftinti wrote: 29€ 12kk. Suosittelen. Huuto.net.Tai konsolifin..sama mies siellä myy.
Köyhästä tuntuu aina pahalta, kun rikkaat ostaa kallista liveaikaa.
29€ 12kk. Suosittelen. Huuto.net.
Finski fani wrote: kallista...toi kovin kallista oo jos ostelee ms:ltä se on sen melkei seiska egee kuus.
Huomenna illalla joskus kaheksan aikaan voitas ottaa pientä harkkakisaa ja ns. tuomari koulutusta??
Finski fani wrote: kallista...Elämä on...
El PiNk DeViL wrote: Seinäjoen Cittarissa 9,95€ 3kk livet, voi olla, että tarjous muuallakin. Mukaan tarttui kaksi liveä.kallista...
Mutta tosiaan tuo Fm.net ei toimi mullakaan, ja pääsen ah:seen, storeen ja pelaamaan nettiin. Joku päivitys.
Seinäjoen Cittarissa 9,95€ 3kk livet, voi olla, että tarjous muuallakin. Mukaan tarttui kaksi liveä.
Hulluja nua kymppikäännöksen pojjaat
1:12.595