Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 09.04.2010 in PPPP

backwood666 wrote: Multisilta. Siis kunnon paska lähiö tampereella.
Paskapaikka todellakin ! Mutta mitäs Nortti oikein tampereesta nyt haluaa tiedellä ? Ei kai muutto ole edessä ? :D
backwood666

backwood666 09.04.2010 in PPPP

Northg7 wrote: Tamperelaiset, tai tampereella asuneet! Sanokaas tunnetuimpia, kauheimpia, himotuimpia ja legendaarisia kaupunginosia. Allekirjoittanut kun ei ole kuullut mistään muusta kuin Hervannasta jotain. Se vissiin on tunnetuin osa? Mitä muita mainittavia siellä on?
Multisilta. Siis kunnon paska lähiö tampereella.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Mitsut helvettiin ja GT3 sarja tilalle!
Northg7

Northg7 09.04.2010 in PPPP

Tamperelaiset, tai tampereella asuneet! Sanokaas tunnetuimpia, kauheimpia, himotuimpia ja legendaarisia kaupunginosia. Allekirjoittanut kun ei ole kuullut mistään muusta kuin Hervannasta jotain. Se vissiin on tunnetuin osa? Mitä muita mainittavia siellä on?
tappi

tappi 09.04.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Tilauksesi Xbox Live: Kuukausittainen kultajäsenyys uusitaan automaattisesti 3. joulukuuta 9999. Mikä se pidensikään ikää, oliko se jugurtti vai neitsyt oliiviöljy?
mitä, 9999? : D
vaiski75

vaiski75 09.04.2010 in PPPP

Tilauksesi Xbox Live: Kuukausittainen kultajäsenyys uusitaan automaattisesti 3. joulukuuta 9999. Mikä se pidensikään ikää, oliko se jugurtti vai neitsyt oliiviöljy?
teemu1337

teemu1337 09.04.2010 in PPPP

YEAH! Nyt on tämä saatanallinen viikko kynnetty läpi! Viikonloppuna en varmasti tee yhtään mitään (ainakaan ruumiillista työtä).
PetuK

PetuK 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Pari nimiehdotusta: FRC Intercontinental Spring Series FRC:n keskiviikkoiset kevätkarkelot :)
hulluseon

hulluseon 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Tahi paistinpannusta.
TJP27

TJP27 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Schimanski76 wrote: Keskicup on kyä ihan hauska ehdotus ja sille peukun annoinkin,mutta mutta..... Eikös se kuulosta aika vaisulta,jos kaverille tai esim.jollekin muijalle kerrot tyyliin:+Joo,sori,kun olen vähän myöhässä,mutta kun tuo Keskicuppi vähän venähti+(kuulostaa siltä,että olisit tulossa kaljalta) Vähän reteempää on heittää:+Tuun vähän myöhässä,kun mulla on tuo FRC:n Wednesday World Tour tuohon aikaan+ (kuulostaa siltä,olisit hurja maailmanmies,jolle suhtautuminen kansainväliseen moottoriurheilutoimintaan ei ole vieras asia.) Ehkä *paras vaihtoehto* on kuitenkin vaieta koko tapahtumasta. :) :)
joo, ehkä parempi vaieta;) mut kyl sillä nimellä vois jopa sovintoseksiäkin saada sitten kolmen päivän päästä:D
PetuK

PetuK 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Schimanski76 wrote: Ehkä *paras vaihtoehto* on kuitenkin vaieta koko tapahtumasta. :) :)
Touché
FINBULLET

FINBULLET 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Wednesday World Cup kuulostaa kivalta.
Schimanski76

Schimanski76 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

TehBigBunny wrote: Keskicup
Keskicup on kyä ihan hauska ehdotus ja sille peukun annoinkin,mutta mutta..... Eikös se kuulosta aika vaisulta,jos kaverille tai esim.jollekin muijalle kerrot tyyliin:+Joo,sori,kun olen vähän myöhässä,mutta kun tuo Keskicuppi vähän venähti+(kuulostaa siltä,että olisit tulossa kaljalta) Vähän reteempää on heittää:+Tuun vähän myöhässä,kun mulla on tuo FRC:n Wednesday World Tour tuohon aikaan+ (kuulostaa siltä,olisit hurja maailmanmies,jolle suhtautuminen kansainväliseen moottoriurheilutoimintaan ei ole vieras asia.) Ehkä *paras vaihtoehto* on kuitenkin vaieta koko tapahtumasta. :) :)
Jipatsu

Jipatsu 09.04.2010 in Track Attack FM3 III - 5/8

1:31.709
RaabForRehab

RaabForRehab 09.04.2010 in PPPP

Tuomo33 wrote: Taidat olla ihan pulu nimittäin en mä vaan saa tota toimimahan
http://xbox360.ign.com/objects/054/054735.html Jätät noi välit pois ennen ja jälkeen sulkujen..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.04.2010 in PPPP

tappileipa wrote: Ristian sanoo (14:18): VAJAA(KO) MATTi sanoo (14:18): ai oot vai? Ristian sanoo (14:19): NIIN NIIN Että näin.. :D
Niin kun kyselit, että mitäh, täh?! MATTi sanoo: jaa miten? Ristian sanoo: siel alussa on linkki -.- MATTi sanoo: täh? Ristian sanoo: VIESTIN ALUSSA ON PIENI PISTE MIKÄ VIE HIENOON PAIKKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MATTi sanoo: jaa mitä siitä? Ristian sanoo: ei noin MATTi sanoo: no kuka nii on? MATTi sanoo: mistähä npuhut Ristian sanoo: VAJAA(KO) MATTi sanoo: ai oot vai? Ristian sanoo: NIIN NIIN MATTi sanoo: tiedän?
tappi

tappi 09.04.2010 in PPPP

Ristian sanoo (14:18): VAJAA(KO) MATTi sanoo (14:18): ai oot vai? Ristian sanoo (14:19): NIIN NIIN Että näin.. :D
hulluseon

hulluseon 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

TehBigBunny wrote: Race Flywheel, kaikki häntlinki, Forssa-siivet, leveimmät ja raceimmat nakit. Keveimmät vanteet, ehkä pari kokoa isompina.
Eli alustat, aerot ja kaikki muut... hmm, ei ehkä paras jos mukaan tulee minun tapaisia "on kai se nyt hyvä kun ei kaikissa mutkissa spinnaa" tuunaajia. Tai mistä mä tiedän, mä tuun maalta ja meillä on ikkunatkin metsään päin.
TJP27

TJP27 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

täälläkin näköjään kivasti autoa jo äänestettiin, vaikka en vielä tiedä, että milloin saan uuden poksin . melkoset ajoniksat kyllä löytyy... onneks on olut keksitty ja perjantait
Hookkis

Hookkis 09.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Vanhempi on kiltimmän näköinen. Otan sen, kun en jaksaisi kasvattaa enään yhtään evoa..