MrD St Jimmy
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Schimanski76 wrote:
Siis tämähän on ihan perseestä koko peli.
Väijyt järjestelmällisesti ja putsaat tekoäly-japseja tai natseja pois kentästä suurella vaivalla.Sitten astut tietyn "rajan tai alueen" yli kentässä,niin jo on noin 14 granaattia joka puolella,vaikka vihuja ei pitäisi olla kilsankaan päässä.
Ittellä oli ennätyksenä 7 kranaatin takaisin heitto jonka jälkeen vihut heitti 5 kranaattia samaan aikaan jaloille, kun olin paikallani, koska jouduin heitteleen niitä kranaatteja takaisin.
Sitten kun peli oli pelattu läpi niin melkein purskahdin itkuun kaikkien koettelemusten ja kärsimysten takia.
Huonompaa peliä ei oikeasti ole olemassakaan.
villek00
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
El PiNk DeViL wrote:
Mä lähen nyt, älkää välittäkö.
Ei todellakaan! xD
El PiNk DeViL
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Mä lähen nyt, joten jos tulee outoa kommenttia mun profiilista tänne suuntaan, niin älkää välittäkö.
vaiski75
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Pinkki hakee netistä Spybot nimisen ohjelman ja raksuttaa sillä paskan pois..
Ilmainen, parhaimpia ja sillä ei voi tuhota mitään tärkeää..
El PiNk DeViL
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Mudinski wrote:
Nii-i... Ja nytten se käyttää sun S-postia hyödykseen ja tekee laittomuuksia sillä ja sinä joudut nuorisovankilaan.
Veikkaan että täällä pidettäs sen jälkeen bileet :D
hulluseon
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Osta tummelia muutama tuubi jo valmiiks
Mudinski
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
El PiNk DeViL wrote:
Vituttaa, kun joku on hakkeroinut/jotain mun sähköpostin, ja ehkä koko koneen, eli se kirjottaa mun mesekeskusteluihin kaikkea skeidaa. SAIRASTA! Mitäköhän pitäs tehä?! Vaihdoin jo salasanan.
Nii-i... Ja nytten se käyttää sun S-postia hyödykseen ja tekee laittomuuksia sillä ja sinä joudut nuorisovankilaan.
Pottae
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Ei se pelkkä jääkiekkokypärä riitä!
El PiNk DeViL
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Mudinski wrote:
Sitä se teettää kun käydään p.... sivuilla ja suojaus ei ole kunnossa ;)
Suojaus on kunnossa todellakin, ja en käy sellasilla sivuilla.
Mudinski
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
El PiNk DeViL wrote:
Ei en usko siihen soopaan. Kirjotin tapille, nii se (hakkeri) rupes höpöttämään jostain Igorista :D
Sitä se teettää kun käydään p.... sivuilla ja suojaus ei ole kunnossa ;)
El PiNk DeViL
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
TehBigBunny wrote:
Hakkeroinut -> olet hommannut koneelle jotain sontaa :D
Ei vaan ole tullut latailtua 'MS-pisteitä' ;)
Ei en usko siihen soopaan. Kirjotin tapille, nii se (hakkeri) rupes höpöttämään jostain Igorista :D
TehBigBunny
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Hakkeroinut -> olet hommannut koneelle jotain sontaa :D
Ei vaan ole tullut latailtua 'MS-pisteitä' ;)
El PiNk DeViL
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Vituttaa, kun joku on hakkeroinut/jotain mun sähköpostin, ja ehkä koko koneen, eli se kirjottaa mun mesekeskusteluihin kaikkea skeidaa. SAIRASTA! Mitäköhän pitäs tehä?! Vaihdoin jo salasanan.
Aliboz
09.04.2010 in
PPPP
El PiNk DeViL wrote:
Huomenna koulua :;( Jotkun helvetin myyjäiset..
Silloin joskus kun minäkin olin ala-asteella pidettiin meidän koulussa jotkut samperin Helmimarkkinat.... Lauantaina kouluun, ja muksujen vanhemmat saivat pitää kirpparia koulun salissa.
TJP27
09.04.2010 in
Idea uudesta minisarjasta
hulluseon wrote:
Tahi paistinpannusta.
no,niin no, sekin on sitten vaan kestettävä:)
Schimanski76
09.04.2010 in
Yleinen v*tutus topic
Schimanski76 wrote:
Joo,COD:WaW aloitettu veteraanilla ja näyttää viiden tehtävän jälkeen siltä,että tässä saattaa hermo korkata lopullisesti.Ehkä pienissä erissä voisi pelata vielä eteenpäin.Hewletin paljon vaikeampi kuin esim. COD 4.
Jatkan taas täällä vuodatusta.
Siis tämähän on ihan perseestä koko peli.
Väijyt järjestelmällisesti ja putsaat tekoäly-japseja tai natseja pois kentästä suurella vaivalla.Sitten astut tietyn "rajan tai alueen" yli kentässä,niin jo on noin 14 granaattia joka puolella,vaikka vihuja ei pitäisi olla kilsankaan päässä.Kuka Wiltun supermies niitä heittelee?Metsolan Erkkikö?Mustanaamio?Korjuksen Tapsa?
Nyt pitää ottaa uusi taktiikka tähän peliin,mie alan tappamaan vihollisia! Toimiskohan se?
Finski fani
09.04.2010 in
PPPP
teemu1337 wrote:
Eihän torstaisin oteta, eihän?
Perjantaisin mialummin.
Torstaisin otetaan, kun ei ole hommaa perjantaisin. Otin kyllä keskiviikkonakin. Ja maanantaina, mutta tiesin etten mene tiistaina kouluun. Tänään en ota, kivasti.
El PiNk DeViL
09.04.2010 in
Nipsuhuuli wrote:
Hyviä ideoita on ollut täällä ja itse kannatan suuresti tätä ideaa, että ajetaan kolmella eri autolla maanosan mukaan, jolloin saadaan vaihtelua ja luultavasti enemmän osallistujiakin. Kannatan myös näitä autoehdotuksia, eli Eurooppaan Clio, Jenkkeihin Corvette C6 ja Japaniin jompikumpi Mitsuista.
Kannatan!
Nipsuhuuli
09.04.2010 in
Hyviä ideoita on ollut täällä ja itse kannatan suuresti tätä ideaa, että ajetaan kolmella eri autolla maanosan mukaan, jolloin saadaan vaihtelua ja luultavasti enemmän osallistujiakin. Kannatan myös näitä autoehdotuksia, eli Eurooppaan Clio, Jenkkeihin Corvette C6 ja Japaniin jompikumpi Mitsuista.
hammeredhuoh
09.04.2010 in
PPPP
El PiNk DeViL wrote:
Huomenna koulua :;( Jotkun helvetin myyjäiset..
!http://blog.miragestudio7.com/wp-content/uploads2/2009/05/simpson_ha_ha_architect_job_architecture_salary.jpg!