Forum - Recent Posts
Ostitko Ahvenanmaan kautta??
Tänään ostettu 90€:lla pelejä boksille...Alan Wake ja Splinter Cell Conviction.
Boxille tilasin hintaan 45€, olenki vähän todennu että on padilla parempi pelata tämän tyyppistä peliä. Vaikka tähtäys ei olekkaan niin sujuvaa kuin PC:llä.
Aliboz wrote: Jaksaisko jätkät ajella 24 tunnin kisan lemansilla? 4 tunnin pätkissä kivasti, olisi aika hullua touhua.... Jos vaikka jokaiseen tiimiin 2-4 kuskia, ja yksi kuski ajaisi 4 tuntia kerrallaan...Toimisi samalla tavalla kuin Schimmy ja TJP teki, eli vaihtaa kuskia siinä välissä. Kaikki vaan lyöttäytys yhteen lähimpänä asuvan/-vien kanssa... Siinä olis kyllä aikamoiset järjestelyt, ja toi 24h kuulostaa kyllä melko hullulta. Pitäisi kyllä, siis jos semmonen järjestettäisiin, saada upattua koko homma livenä vaikka Justin.tv:een. Vois saada hiukka julkisuuttakin... =P
Jaksaisko jätkät ajella 24 tunnin kisan lemansilla? 4 tunnin pätkissä kivasti, olisi aika hullua touhua.... Jos vaikka jokaiseen tiimiin 2-4 kuskia, ja yksi kuski ajaisi 4 tuntia kerrallaan...
En ajjjo hankkia.
Ei nappaa splintterit.
TODELLAKIN! Osta boksille, niin voidaan vetää noita co-oppeja! Yhtään Splinteriä en ole jättänyt välistä, enkä tule jättämään!
Meinaako kukaan täältä ostaa? Itse hommaan joko boxille tai PC:lle aivan varmasti.
Nuo CO-OP moodit on varmasti aika nannaa. Ilmestyy X360:lle Euroopassa 14.päivä tätä kuuta, demon voi ladata Livestä jo nyt.
dcftinti wrote: Se lukee siinä videon kommenteissakin :DEn kattonu ollenkaan kommentteja, kun katoin vaan videon.
Se lukee siinä videon kommenteissakin :D
Toi biisi ei mun mielestä sopinut tohon videoon.Vähäsen semmosseen irrallisen olonen.
hulluseon wrote: Toi piisi on Linkin Parkin Somewhere i belong, ei parhaimmistoa mutta menettelee.Hyvä, kun kerroit! Tanks.
Toi piisi on Linkin Parkin Somewhere i belong, ei parhaimmistoa mutta menettelee.
1:31.326
enemmän ISOJA neliovisia autoja etenkin japanilaisia! kerpele
hulluseon wrote: Mistäs tossa alussa oleva anime pätkä on?? Kuka kertoo?? Kun mä en oo kattonu muita piirrettyjä kun Alfred J vaakkua ja rätkä hiiriä?tokyo extreme racer 1, ilmeisesti toi, kommenttien perusteella. ihan kiva riftipätkä toi tos.
Päivitetty
hulluseon wrote: "Tällänen tuli vastaan kun etin luisuttelua":http://www.youtube.com/watch?v=-wTkVOcPUy8&feature=fvsr Mistäs tossa alussa oleva anime pätkä on?? Kuka kertoo?? Kun mä en oo kattonu muita piirrettyjä kun Alfred J vaakkua ja rätkä hiiriä?Tuo on hyvä biisi, tuossa japanese drifting videossa.
MunaperseVolvo olis kiva. Siihen joku 500kaakkia :D Joo, kyllä nuo farkut olis kivoja. Dritaisin ainakin niilla :D
RaabForRehab wrote: Juu tuosta tulikin mieleeni! MIKSI, TÄSSÄ, PELISSÄ, EI, OLE, FARMAREITA?!?!?!?!?!?!?!?Jep, geetees oli kiva luisutella farkku 245 vollella :D ja stagea ois kiva :D