Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 08.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Joo ja lähtee käsistä mutkissa, alustaki paska, pomputtaa perkele.. eikä oo sliksejä vakiona.
villek00

villek00 08.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Indiana Hopo wrote: Kottikärryt ois mielenkiintoset.
Niis on kuulemma aika paska ohjattavuus
Finski fani

Finski fani 08.04.2010 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

En tiiä kuuluuko tänne vai syömis ketjuun, mutta silti. Hervoton kasa kaikkea hyytelöityä viinaa.(virallisesti oli jelly shot bileet, mutta siellä nyt niitä oli kakkujen yms. muodossa. Fisuhyytelökakku oli melko tujua...) ja jossain vaiheessa pistettiin kanssa ihan nestemäinen viinapullokin kiertämään, mutta siitä ei riittänyt kauaa... En tiiä oliko nyt niin viisasta näin keskellä viikkoa. Noh, huomenna kaheksaks labratunnille ja koulun jälkeen vääntämään jotain, mitä en nyt muista, mutta tärkeä se oli...
FINBULLET

FINBULLET 08.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Kottikärryt ois mielenkiintoset.
hulluseon

hulluseon 08.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

No tuota Lotusta sen takia ehottelin kun se ilmanen DLC kaikille ja mun mielestä vakionakin helposti ajettava ja on sitä säätö varaakin siinä. Ja tietty takavetonen keskimoottorilla. Ja onhan toi aikasemmin Nikden ilmoille heittämä NSX-R GT Honukkakin helppo vakiona ajaa, mutta täyssäädettävällä alustalla ynnä muilla palikoilla korostaa niin pirusti kuskien eroja että oksat pois. No itselläni se tarkoittaa osaamattomuutta :) Mutta TE joilla on enemmän kokemusta tuosta ns. kansainvälisistä kisoista niin päättäkööt. Itse olen valmis ajamaan vaikka niillä Dodge RAMeillä tai vaikka kottikärrillä ...
villek00

villek00 08.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Indiana Hopo wrote: !http://www.motorward.com/wp-content/images/2009/09/Mazda-MX-5-Superlight_1.jpg!
Kyä!
FINBULLET

FINBULLET 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

!http://www.motorward.com/wp-content/images/2009/09/Mazda-MX-5-Superlight_1.jpg!
villek00

villek00 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

hulluseon wrote: Lotus 2 eleven?
Tää ois kiva, varsinkin jos seuraavassa DLC paketis tulee ainaskin Mazda MX-5 Superlight joka on samankaltainen, joten miksipäs ei vaikka molemmilla sitten.. Ja vielä jos ois KTM :D
hulluseon

hulluseon 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Lotus 2 eleven?
IL3

IL3 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Dodih. Laitanpas Teh FRC:lle kaverikinuamiset huomenissa.
TehBigBunny

TehBigBunny 07.04.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

".":http://www.youtube.com/watch?v=nk8BwZD54Zo
TehBigBunny

TehBigBunny 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Se on SM-sarjaa varten, THE FRC on FRC:tä varten :)
IL3

IL3 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Oho, muistin että se oli F3SM, eikä The FRC :D The FRC ei ole mun kaveri :/
TehBigBunny

TehBigBunny 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Nipsuhuuli wrote: Olen edelleenkin BMW135i Coupe Serieksen kannalla. Ja ilmeisesti Bunnyn kuulemien juttujen mukaan sarja oli ollut toimivakin ja siihen on olemassa valmis konsepti.
Se oli BMW M1 - sarja.
Fahial wrote: miten voi liittyä jonkun tuntemattoman ihmisen peliin jos on joku cup ?
Kunhan olet jonkun kaverilistalla niin sut voidaan kutsua peliin. Tai laita friendrequest "THE FRC" käyttäjälle livessä sen listalta sä löydät muut FRC:läiset.
Fahial

Fahial 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

miten voi liittyä jonkun tuntemattoman ihmisen peliin jos on joku cup ?
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Olen edelleenkin BMW135i Coupe Serieksen kannalla. Ja ilmeisesti Bunnyn kuulemien juttujen mukaan sarja oli ollut toimivakin ja siihen on olemassa valmis konsepti.
PetuK

PetuK 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Ehdotuksia: Carlton ja/tai Monaro Cup? BMW 135i Coupe Series? Joku 4wd sarja?
Hookkis

Hookkis 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Tintikin tulee :D
Schimanski76

Schimanski76 07.04.2010 in Idea uudesta minisarjasta

TehBigBunny wrote: Keskiwiikon Forza-ilta. Semi Roudit loppuu kahren viikon päästä kivasti siihen uutta kisaa saa. Millaista settiä vedetään ?
Jos osallistujia halutaan paljon,niin sitten jotain helposti ajettavia autoa ehdottomasti.Ja tasaisia.Muuten porukka häviää taas parin kisan jälkeen.
teemu1337

teemu1337 07.04.2010 in Autojenbongausketju

Poliisiautoja, niin isoja kuin pieniäkin. Useita kappaleita.