Forum - Recent Posts
Juu no mullakin tuli siinä vähän muuta puuhaa, mutta pelataas joku päivä kunnon porukalla...
Beavis and Butt-Head Do America, on se vaan kyllä mahtava leffa :D varmaan joskus aivan pienenä katsonut tämän viimeksi, joten ei muistanut juuri mitään koko leffasta ja sai kyllä nauraa. Suosittelen!
Aikataulut män iha viltuiks...
e/ Piti lähteä käymään kaverilla tossa kahen kilsan päässä niin meni reilut kolme tuntia...
Tänään tuli katottua Lord of the rings: Fellowship of the ring ja Two towers, ja kummatkin Extended versioina. Huh millanen urakka. Olisin kattonut kolmannenkin, mutta piti tehdä päivän aikana muutakin, kuin tuijottaa ruutua. Suosittelen kaikille katsomaan extended versiona, jos ei vielä ole nähnyt. Paranee vielä entisestä. Ihan ylivoimaisesti parhaimmat leffat mitä on tehty!
Joo... Eli en ois kauden alus odottanu tällästä ja oon ollu todella tyytyväinen omaan suoritukseeni ja varsinki tallin jonkunmoinen menestyminen tuli kyllä aivan puskista, kuitenkaan ilman työtä se ei ole tullut =). Toivottavasti saadaan pidettyä edes jossain määrin sama taso tulevalla ameriikan kiertueella.
Kuitenkin yksi suurimmista tallia koskevista huolen aiheistä on löytää riittävän pitkä naru, jotta saadaan "ajoittain" pilvilinnoissa leijuva Välly takaisin maan kamaralle ainakin kisojen ajaksi =D
Ihan paras SM-kausi ikinä.(niin juu ja miun toka vasta)
Mahtavat autot,mainiot radat ja eri kivat kilpakumppanit.
Kautta varten pystytettiin talli,johon kuuluvat henkilöt ovat kärsineet yhteysongelmista pitemmän aikaa.Ideana oli,että osallistutaan kisoihin aina,kun yhteydet toimivat tai ukot jaksaa.
Muutaman kisan olen nyt itse -päässyt- joutunut edustamaan tallia,(TJP27 poksi paskana ja Finski on nuorisorikollinen plus juoppo) ja ihan kivasti on mennyt.
Eli Skimmyn harteille on taakka laitettu näissä karkeloissa.
Hyvin pienellä reenillä ja autoa sen enempää säätämättä rimpuillaan loppukausi vielä mukana kaikkien kiusaksi.Ja juuri se tekeekin homman erityisen kivaksi,kun ei tarvitse niitä kymmenyksiä runkata ja säätää,vaan pitää hauskaa ja yrittää pyristellä jotenkin mukana. :)
- Fazer ÄSSÄ Hässäkkä
- Domino Pink
- Lenkkeily
- Grillikauden avaus (Joko saa!?)
- "ressittömyys" (Sano pomolle: "Älä jännitä")
- long drinkit (toimii hyvin myös keväisin)
Tässä kaudessa ehdottomasti parasta on ollut suuri osallistujamäärä !
Autot on varsin kivoja, Se Yksi Merkki on ehkä vähän parempi mutta olisi sen itsekkin voinnut valita. Ajaminen on entistä epätasaisempaa, aika-ajot on menneet yläkanttiin mutta sitten kisat pårseelleen.
Suzukassa kaksi erittäin törkeää ajovirhettä ja toinen tuli painostuksen alla. No ei siinä mitään, kohti TsukuTsukua lähdin kovin odotuksin, mutta kuinkas kävikään. No Soneraa on jo kiitetty tästä hyvästä. Loppukautta kohti tämä kuski lähtee yrittäen päästä lopuissakin ajoissa parantamaan edes sitä C-lobbyn 8 sijaa niin aika-ajoissa kuin kisoissakin.
Loppukauden vaikeimmat kisat tulee olemaan kaikki muut paitsi tuo Laguna, ei riitä voima tuossa mopossa turbo mörköjä vastaan pitkillä suorilla ja Nyrre on niin pirun pitkä että siellä tulee niin monta herpaantumista että oksat pois.
Northg7 wrote: !http://maltaanmahti.net/wp-content/uploads/2009/02/kievarimammi.jpg!On yllättävän makoisaa..
Jee hoki asenettu muistitikulle! Harmi vain, että FIFA ei mahtu enää 8gb tikulle. Pitää ostaa 16gb tikku.
!http://maltaanmahti.net/wp-content/uploads/2009/02/kievarimammi.jpg!
On.. jännän makuista. Yllätys yllätys, maistuu vähän mämmiltä :) Olutta tämä on. Nam.
voi vitsi että mä oon kova höt läpperi, jo top 15 (end of self sarcasm) ... :)
Ja 5 nopeeta kierrosta aikaan 1:29.595
Tää on aika hyvä
Hyvää yötä kaikille! viikonloppuna nähdään taas :)
Lämärit rupee hajottamaan lähtisivät jo kotiin!!!
Tekis mieli perustaa topic, mutta en kehtaa, kun jotkut saattaisivat ottaa aiheen "vakoiluna". Ja ei siihen kukaan kuitenkaan vastais. Tai jos vastais, niin sillälailla, että mitäs se sulle kuuluu.
Sit mä näin kerran "unta" olin hereillä, mutta aivan pihalla ja ajatuksissani. Siinä ajatuskessa ajoin Mersun AMG GL jossain keskellä aavikkoa :D
jupe wrote: Nähin viime yönä unta että tuli komppanjassa herätys ja pian sen jälkeen heräsin kun huudettiin että komppanjassa herätyyys!!!TUPLAT !
Mä näin viimeyönä semmosta unta, että meidän aina vihaama naapuri tuli jonkun "sammakkojoukon" kanssa meille riehumaan :D Siis sammakot oli ihmisiä, joilla oli vihreää maalia päällä, ja kädessä miekat :D No siinä sitten meidän perhe otti takkavälineet käteen, ja hakkasi koko porukan maan tasalle :D Uni tulee varmaan siitä, kun tuota kyseistä naaupuria, joka on 17v epäillään 5 auton murrosta, ja varastamisista, ja kaiken maailman rattijuopumuksista.
Nähin viime yönä unta että tuli komppanjassa herätys ja pian sen jälkeen heräsin kun huudettiin että komppanjassa herätyyys!!!
KYÄ !