Forum - Recent Posts
Täällä ollaan fesarissa ihan kybällä!
vaiski75 wrote: Eniten ehkä on korvien välissä seuraava: Helsinki - Moskova lento venäläisvalmisteisella isolla koneella ja tietenkin yölento. Leningradin (teille on on koulussa sanottu Pietari) päällä koneeseen savut sisälle ja vasen moottori pois pelistä. Ei happinaamareita, eikä mitään muutakaan toimenpiteitä ja Pilotti imoitti "pienestä" ongelmasta.. Mielenkiintoiset koukerot Leningradin päällä ja lentokentälle laskuun vasemmalle siivelle ja sitten vasta laskutelineille. Siivestä katosi pari metriä tavaraa ja silti kone rullasi terminaalin eteen kiltisti. Sitten odoteltiin kiltisti maahenkilöstön kiikuttavan varaportaita koneen viereen ja siinä ajan kuluksi katselin vasemman polttoainesäiliön vuotavan tyhjäksi. Noin neljä tuntia pimeässä terminaalissa lattialla istuen ja sitten taas uuteen mutta samanlaiseen koneeseen kipittäen kivasti.. Black Label Society - StillbornPikku vikoja... ;) Joo tollanen tosiaan voi hiukan säikäyttää... lentämistähän on kutsuttu turvallisimmaksi tavaksi matkustaa, joten kai se kuitenkin kaiken kaikkiaan on sitten tosiaankin turvallista. =P Mitä mieltä sitten laskuvarjohyppäämisestä? Mun piti mennä hyppimään intissä, mutta en sitten ehtinyt ilmoittautua sinne. N. 300-350€ olis ollut hinta. Olis kyllä ollu aika nannaa... Kiuas - Cry Little Angel Onkos muuten väiskillä tai kellä tahansa täällä tota Last.fm:ää? Olis kiva saada pari kaveria sinne lisää. Muutama FRC:läinen jo löytyykin sieltä. Liittykää ihmeessä, jos ette vielä sielä ole. Ite oon ihan addiktoitunu siihen. Joka päivä sielä käyn kurkkimassa...
Ei se toimikkaan, nyt kaikki vaikeni kivasti..
Voi per...
Eihän Tappi ole suuttunut tuosta eilisestä kommentista, tai kukaan muukaan?
Voi Juma, Villen Facebookki toimii..
moikkelis poikkelis kikkelis kokkelis
Hihi, moi! :)
villek00 wrote: No mää sammuin eilen, mut nyt oon täs viel hetken, joten jos haluut juttu seuraa, ilmoittele :)=D Tästä tuskin tulee pitkää juttua tänään, oluet on loppu ja baarikaapissa on pelkästään jäykkää.. Hienoa kumminkin nähdä sinut täällä tänään katsomassa, mitä täällä tapahtuu..
vaiski75 wrote: Ville teki tämmöisen hienon jutun "ihmisille" ja sitten se itse ei halua olla paikalla. RÖYHKEETÄ sanon minä! Aaaa, vielä viisi minuuttia aikaa kirjoittaa tänne.. Hjelppä..No mää sammuin eilen, mut nyt oon täs viel hetken, joten jos haluut juttu seuraa, ilmoittele :)
IIPPONEN wrote: Kouvolassa helikopterimekaanikoksi kouluttaudun kivasti amiksessa :)No perskeles. Hyvään aikaan olet siellä opiskelemassa, työmarkkinat näyttää aika hyvältä ja ylitarjontaa teistä ei ole vielä.. Mutta, eihän toi musiikkimaku sovi alalle?! =D Soilwork - Nerve -- Ups, meinasi unohtua..
Eniten ehkä on korvien välissä seuraava:
Helsinki - Moskova lento venäläisvalmisteisella isolla koneella ja tietenkin yölento.
Leningradin (teille on on koulussa sanottu Pietari) päällä koneeseen savut sisälle ja vasen moottori pois pelistä. Ei happinaamareita, eikä mitään muutakaan toimenpiteitä ja Pilotti imoitti "pienestä" ongelmasta..
Mielenkiintoiset koukerot Leningradin päällä ja lentokentälle laskuun vasemmalle siivelle ja sitten vasta laskutelineille.
Siivestä katosi pari metriä tavaraa ja silti kone rullasi terminaalin eteen kiltisti.
Sitten odoteltiin kiltisti maahenkilöstön kiikuttavan varaportaita koneen viereen ja siinä ajan kuluksi katselin vasemman polttoainesäiliön vuotavan tyhjäksi.
Noin neljä tuntia pimeässä terminaalissa lattialla istuen ja sitten taas uuteen mutta samanlaiseen koneeseen kipittäen kivasti..
Black Label Society - Stillborn
vaiski75 wrote: Nyt on pienen korjauksen paikka, kivasti. Lentomekaanikkona en toimi, koska parin metrin pituuteni ei ole oikeen "hyvä" juttu tuossa. Lentokone- ja helikopterimekaanikko kyllä, nykyään lentokonetarkastaja virallisesti ja lentämistäkin on kokeiltu aivan tarpeeksi.. Vihaan lentämistä yli kaiken ja koneeseen en nouse, jos ei ole ihan pakko.. Sittenhän ei kerrota kenellekkään, kivasti.. DREAM THEATER - ForsakenKouvolassa helikopterimekaanikoksi kouluttaudun kivasti amiksessa :)
vaiski75 wrote: Mä en ainakaan ole vapaaehtoinen huoltamaan sinun konettasi.. =D Tieto lisää tuskaa sanotaan ja liian monta kertaa on ollut "läheltä piti" tilanne, niin jotenkin se on siellä korvien välissä pysyvästi kuin Pikku kakkosen postinumero.. Pienkoneen kyytin pääset jossain vaiheessa varmasti, mutta sitä en lennä minä ja enkä tule kyllä olemaan kyydissäkään.. Tool - VicariousKerros piäni esimerkki tällasesta "läheltä piti-tilanteesta." Entwine - Caught by Desire
Noniin tässähän on jo elokuvan aineksia; Juoppo lentomekaanikko, joka pelkää lentämistä. Ei vaiskaan, mutta muutama vanha koulukaveri on opiskellut Porissa lentomekaanikoksi. Siitä siis heräsi kiinnostus, ei muuta. Korkki auki!
Manowar - Wheels of Fire
Finski fani wrote: Mikäs siinä lentämisessä nyt niin hirveetä on? "Jos ihminen olisi tarkoitettu lentämään, ihmisellä olisi siivet" Ite haluisin taas päästä pienkoneen kyytiin, sillä ei matkustajakoneet tunnu oikein lentämiseltä... Kai sitä joskus voisi ottaa vaikka lentotuntejakin etc. Ostan oman koneen! Ja lentokentän! Joo, niin mä teen!Mä en ainakaan ole vapaaehtoinen huoltamaan sinun konettasi.. =D Tieto lisää tuskaa sanotaan ja liian monta kertaa on ollut "läheltä piti" tilanne, niin jotenkin se on siellä korvien välissä pysyvästi kuin Pikku kakkosen postinumero.. Pienkoneen kyytin pääset jossain vaiheessa varmasti, mutta sitä en lennä minä ja enkä tule kyllä olemaan kyydissäkään.. Tool - Vicarious
no mutta huomennahan on vielä tilaisuus vieläpä 18€ alennettuun hintaan :D
vaiski75 wrote: Nyt on pienen korjauksen paikka, kivasti. Lentomekaanikkona en toimi, koska parin metrin pituuteni ei ole oikeen "hyvä" juttu tuossa. Lentokone- ja helikopterimekaanikko kyllä, nykyään lentokonetarkastaja virallisesti ja lentämistäkin on kokeiltu aivan tarpeeksi.. Vihaan lentämistä yli kaiken ja koneeseen en nouse, jos ei ole ihan pakko.. Sittenhän ei kerrota kenellekkään, kivasti.. DREAM THEATER - ForsakenMikäs siinä lentämisessä nyt niin hirveetä on? "Jos ihminen olisi tarkoitettu lentämään, ihmisellä olisi siivet" Ite haluisin taas päästä pienkoneen kyytiin, sillä ei matkustajakoneet tunnu oikein lentämiseltä... Kai sitä joskus voisi ottaa vaikka lentotuntejakin etc. Ostan oman koneen! Ja lentokentän! Joo, niin mä teen! Norther - Hollow
Finski fani wrote: Vai ihan lentäjä!?!? O_O Ite halusin joskus lentäjäksi, mutta ne mahdollisuudet loppu rahanpuutteeseen ja älykkyyteen. Tietysti olisin voinut panostaa kovasti opiskeluun, mutta se koulutus vaan on niin helvatan arvokas, ja voihan sitä joskus myöhemminkin mennä opiskelemaan lentäjäksi, kun on saanut kerättyä rahaa...Nyt on pienen korjauksen paikka, kivasti. Lentomekaanikkona en toimi, koska parin metrin pituuteni ei ole oikeen "hyvä" juttu tuossa. Lentokone- ja helikopterimekaanikko kyllä, nykyään lentokonetarkastaja virallisesti ja lentämistäkin on kokeiltu aivan tarpeeksi.. Vihaan lentämistä yli kaiken ja koneeseen en nouse, jos ei ole ihan pakko.. Sittenhän ei kerrota kenellekkään, kivasti.. DREAM THEATER - Forsaken
Voi vilttu minä en tuohon bätölfieldiin ...tana koske!
Ainakaan tänään ...rkele!
..ttu!
Vai ihan lentäjä!?!? O_O
Ite halusin joskus lentäjäksi, mutta ne mahdollisuudet loppu rahanpuutteeseen ja älykkyyteen. Tietysti olisin voinut panostaa kovasti opiskeluun, mutta se koulutus vaan on niin helvatan arvokas, ja voihan sitä joskus myöhemminkin mennä opiskelemaan lentäjäksi, kun on saanut kerättyä rahaa...