Forum - Recent Posts
Jep, kyl meikä aina juoksee reviveen väkee jos nään et o hollilla.
Mut se onki ku boxil pelaa nii vitusti junnut nykyään et ei ne osaa tiimityötä... pc:llä kiva ku on paljon varttuneempaakin väkee jotka tajuu vähän tiimityön päällekki. Eilen joutu ihan kehumaan omaa tiimikaveria ku vedettii tankilla
DarkWarjo wrote: Eilises pelis ite olin medikki ja jäi vähän herättelemättä porukkaa henkiin... syynä tähän oli se et jos astu ulos talosta niin tuli "ihan vähän" sarjaa niskaan joka suunnasta :D tulin siihen tulokseen et mitää järkee mennä reviveen niit ku delaa heti kumminki ite ja se jonka herätteli..Joo noinhan se on, mutta sitten on noita tilanteita missä voisi ihan hyvin herätellä noita muita henkiin kuolematta ite, ja varsinkin jos sattuu oma kuolemaan vahingossa niin sitä ei varmasti voi käydä herättämässä.
IL3 wrote: Pitänee korjata Deaddyn silmä :D Eli täten se tämänhetkinen on LE, poistan sen SF:stäni kunhan seuraavan kerran liveen pääsen ja korvaan sen tolla raksi-silmäisellä ;) OD-tulee sitten jälkeenpäin, kunhan tuo muutamissa kuvissakin täällä nähty S13 on julkaistu.yeah! :D
Eilises pelis ite olin medikki ja jäi vähän herättelemättä porukkaa henkiin... syynä tähän oli se et jos astu ulos talosta niin tuli "ihan vähän" sarjaa niskaan joka suunnasta :D tulin siihen tulokseen et mitää järkee mennä reviveen niit ku delaa heti kumminki ite ja se jonka herätteli..
Indiana Hopo wrote: Kyllä siihe voi mennä hjermo.+100 e/
DarkWarjo wrote: Bäfäs menee hermo ku oma väki istuu jossai kämppimäs eikä HYÖKKÄÄ! perkele jos ollaan hyökkääjiä pitäs hyökätä! prkle.! deffuna voi sit cämpätä.Ja sitten on myös nuo medicit kun eikö ne vilttu ymmärrä, että jos ympäriltä menee jengiä kumoon, niin niitä voi revata ja hiilaaminenkin on sallittu. ...Ja sit on se Usas-12 auto...
Bäfäs menee hermo ku oma väki istuu jossai kämppimäs eikä HYÖKKÄÄ! perkele jos ollaan hyökkääjiä pitäs hyökätä! prkle.! deffuna voi sit cämpätä.
Finski fani wrote: tulisin, mutta kun ei ole niitä ladattavia lisäsisältöjä... =(Ei me mitään semmosia tarvita. Tässä mitä oon ite ollu näissä nettipeleissä mukana, niin ihan tuolla normisisällöllä ollaan menty.
Kyllä siihe voi mennä hjermo.
MrD St Jimmy wrote: Ei bäfään voi hermoja menettää.Aj ej vaj ?!?
teemu1337 wrote: Bätölfieldiä kokkeilin... *Meinasi* mennä hermot... Nyt pidän pienen tauon taas tuosta pelistä...Ei bäfään voi hermoja menettää.
01:27.687 Lutis (FRC) 01:28.815 RaabForRehab(FRC) 01:28.527 MrD St Jimmy (FRC) 01:29.074 Nikde (FRC)Kröhöm. Bunny on luottavaisella mielellä että raabi vetää kuitenkin mua nopeemman myöhemmin...
teemu1337 wrote: Tänään illemmalla poppoota rellestämään?tulisin, mutta kun ei ole niitä ladattavia lisäsisältöjä... =(
Nuha/yskäflunssa.
TTTUTTTAA !
Aa kappas, luin väärin ekasta postista... eli loppupisteissä lasketaan vain seitsemän parasta :) jesh, jotain pisteitä edes tulee ^^
Ja ilmoitus vielä: Lääkitys Drifting on ulkoistanut tietyt valokuvaus ja grafiikka palvelut KP-gfx:lle.
Kaveri...............vittumainen paska........ ei enään mun kaveri..................................
Tänään illemmalla poppoota rellestämään?
Bätölfieldiä kokkeilin...
*Meinasi* mennä hermot...
Nyt pidän pienen tauon taas tuosta pelistä...
Jipatsu wrote: Bentley / Bugatti 1:32.480 Pontiac / Catalunya 1:31.956 Vielä löytyy parannettavaa :D se vain et miten pääsis puristaan sen 2-3 sekkaa et pääsis pisteille :p noh, kait se ajamalla paranee ^^ Replayt löytyy storesta frc ta3 / frc ta4Kaikki saa pisteitä :D
Bentley / Bugatti 1:32.480
Pontiac / Catalunya 1:31.956
Vielä löytyy parannettavaa :D se vain et miten pääsis puristaan sen 2-3 sekkaa et pääsis pisteille :p noh, kait se ajamalla paranee ^^
Replayt löytyy storesta frc ta3 / frc ta4