Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 29.03.2010 in PPPP

Onkos immeisiä menossa lauantaina ACS:n?
DarkWarjo

DarkWarjo 29.03.2010 in Lääkitys Drifting

Jep jep, noh, jonkin sortin kuvaustaidot omaan kyl, photaria ei oo täs konees, kun ei o jaksanu pitkään aikaan modailla mitään (mutta senhän hankkii pikaseen) Meriitiksi voisin mainita että kertaalleen F2:n aikoihin voitin fm.netin viikottaisien photocompin :) Ja driftisäätöjä osaan jonkinlaisia tehdä, oon myös pirun kova myymään vaikka koiranluita kissoille ;)
tappi

tappi 29.03.2010 in PPPP

Latetzki wrote: TLAD freemodea ny jos kiinnostaa.
Mukana:D
Latetzki

Latetzki 29.03.2010 in PPPP

TLAD freemodea ny jos kiinnostaa.
IL3

IL3 29.03.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Vampire-Robot-Nazis-which-are-also-Zombies.
Ja kahvit syliin.. :D
IL3

IL3 29.03.2010 in Lääkitys Drifting

Kunhan tulee sopivasti hakemuksia, rankkaan kaikki läpi ja kerron mihin päätökseen päädyin. Warjo, Clubiin voi liittyä hetimiten ;) Edut ja muut vastaavat tulee hieman myöhemmin, mutta ilmaista Lääkitys-tarraa jo jaossa mun SF:ssä.
Finski fani

Finski fani 29.03.2010 in PPPP

kirves wrote: Onko muillakin bugittanut FRC kesäaikaan vaihtumisen jälkeen? _Notice: Undefined offset: 1 in /biz/forzaracingclub.com/data/lib/gmt.php on line 79 03.04.2010 @ 22:30_ Tuollaista ja vastaavaa löytyy sieltä täältä. Jos ei ole kirjautunut, niin ei taida näkyä. Onko tämä ensiaskel kohti maailman tuhoa by Terminators?
Death is upon us all! :,( Didd has been elimnated by Vampire-Robot-Nazis-which-are-also-Zombies. Only one can save us! Where's dat motherf#cking Jeesus-homeboy at when we need 'im the most!?!?!
DarkWarjo

DarkWarjo 29.03.2010 in PPPP

kirves wrote: Onko muillakin bugittanut FRC kesäaikaan vaihtumisen jälkeen? _Notice: Undefined offset: 1 in /biz/forzaracingclub.com/data/lib/gmt.php on line 79 03.04.2010 @ 22:30_ Tuollaista ja vastaavaa löytyy sieltä täältä. Jos ei ole kirjautunut, niin ei taida näkyä. Onko tämä ensiaskel kohti maailman tuhoa by Terminators?
Kyllä ja kyllä.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.03.2010 in Lääkitys Drifting

Mie oon ihan paska kaikes, mut voin kyl tulla vetelee muiden säätämiä koppeja kahva edellä seinään, Fujimi kun on kuitenki PARAS :D (ei, en ole rikkonut sitä pirun 100k artsiivmenttii edes) Kiinnostus Clubiin ja shoppiin, takimmaiseen varmaa vain ostomielessä kun ei hirveen hyviä säätötaitojakaan ole :)
Hookkis

Hookkis 29.03.2010 in Lääkitys Drifting

Jos vain sallit sen ilon, liityn remmiin. Maalaustaidot ovat hyvät, silloin kun jotain oikeasti vaaditaan. Tuneja osaan tehdä hyvin. Valokuvaus myös vahvaa alaa, kuten kuvankäsittelyohjelmatkin menee. Olen kuljettajana varmasti taitava, sen voin vakuuttaa :D Myös drifting henkisyyttä löytyy tänäpäivänä. Olen otettu jos olen mukana! :) -Kiinnostunut Lääkitys Drift Clubista: Kyllä/ -Kiinnostunut Lääkitys Drift Shopista: Kyllä/
IL3

IL3 29.03.2010 in Lääkitys Drifting

Infot pistetty OP:hen!
DarkWarjo

DarkWarjo 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Tänää samas pihas möllötti RX7 ja kiva evo vitone ja ilmeisesti kesä tullu ku kummassaki kesänakit.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.03.2010 in PPPP

Tulisko joku ajeleen tässä ihan just vähän Tsukubaa sm-autoilla?
IL3

IL3 29.03.2010 in Autojenbongausketju

atomimato wrote: Oliko ihan se uusin RS6? Kyllä se vanhakin kulkee, joskus käynyt koikalla semmosella:)
En oo kyllä ihan varma, mutten usko sen olleen se ihan uusin, ku ei etuvalot ollu semmoset ihan uusien Audien malliset, ei ollu niitä ledi-valo-systeemejä ainakaan..
deroits

deroits 29.03.2010 in Autojenbongausketju

näin 2 pvä sitten Audi R8:sin
IIPPONEN

IIPPONEN 29.03.2010 in Autojenbongausketju

kurppak wrote: Just semmonen.
Toihan on yhtä kaunis kuin tappileivän naama :)
kurppak

kurppak 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Just semmonen.
IIPPONEN

IIPPONEN 29.03.2010 in Autojenbongausketju

kurppak wrote: Älä ota. Se on aivan kauhea.
tommonen?
kurppak

kurppak 29.03.2010 in Autojenbongausketju

villek00 wrote: Näinpä oman auton pihalla! Lisäksi bongasin kylällä Nissan GT-R 32 ja Maailman rumimman Subarun. Subaru justyn jossa oli WRC henkiset teippaukset! (otan kuvan kun seuraavaksi näen)
Älä ota. Se on aivan kauhea.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.03.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

1.00.8xx tuli repästyä. Aika hidas.