hammeredhuoh
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
PetuK wrote:
Siis mikä ??
Muistin että se vika vuosimalli olisi ollut 06:D
FINBULLET
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Valkonen BMW M5 tuli nähtyä.
IIPPONEN
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
näin viime perjantaina lexus IS-F
oli hieno ja ne äänet < 3
IL3
29.03.2010 in
Lääkitys Drifting
Arkk1Enkel1 wrote:
tätä infoa odotellaan!
Ei ole enään pitkä odotus ;)
Vien koirat lenkille ja kun tulen kotiin, korkkaan Foster`sin ja ryhdyn kirjoittamaan ekat infot
Lääkitys Driftingistä.
villek00
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Näinpä oman auton pihalla! Lisäksi bongasin kylällä Nissan GT-R 32 ja Maailman rumimman Subarun. Subaru justyn jossa oli WRC henkiset teippaukset! (otan kuvan kun seuraavaksi näen)
PetuK
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
hammeredhuoh wrote:
Viritetty peugeot 306 2006 malli kaiketi.
Siis mikä ??
hammeredhuoh
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
7pt cruiseria tuli tänään nähtyä. hitto kun on rumia.+ Viritetty peugeot 306 2001 malli kaiketi.
El PiNk DeViL
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Indiana Hopo wrote:
Haluan nähdä kauhean mörskän.
Semmonen kivitalo, minkä sinät kauheeta sammalta täynnä ym.. ainakin on ollut. On voinut rempatakkin, mutta silti.
FINBULLET
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Haluan nähdä kauhean mörskän.
atomimato
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
El PiNk DeViL wrote:
Sama tyyppi omistaa myös Range Roverin, ja Jaguar XKR-S:n. Mutta asuu kuitenkin kauheassa mörskässä :D
Joo onhan noita:)
atomimato
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
IL3 wrote:
Nähty aamulla porvoon motarilla ku V6 tuplaturbo S4 jäi hidastelemaan RS6 Avantin eteen(S4 ajoi mun vieressä) eikä päästäny ohi. Annoin itse RS6:lle tilaa ohittaa jarruttamalla hieman ja RS6 tulikin siihen mun eteen oikeanpuoleiselle kaistalle.
Noh, siinä sitten todistin hymyissä suin ku ne lähti kisaamaan. Edessä pitkä suora ja molemmat nappas varmasti sen 250 mittariin :)
Roikuin 150 nopeudellani sen verran vielä perässä, että ehdin nähdä ku RS6 jätti S4 lopulta :D
Kyllä noi molemmat ihan hyvin näyttää liikahtavan! Tosin RS6 aika paljon paremmin, vaikkakin painavampikin taitaa olla.
Loppumatka työmaalle porvooseen tuntu aika löysän laimealta omalla 1.4 hb Almeralla :D
Oliko ihan se uusin RS6? Kyllä se vanhakin kulkee, joskus käynyt koikalla semmosella:)
El PiNk DeViL
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Itse näin tänään mersun S600, ja Bentleyn (en ole varma onko continental) Bentley sujahti aamulla kouluni ohi, ja mersu oli meidän naapurin pihassa.
/// "Continentalhan se":http://blog.niot.net/blog-images/27_Oct/spy-shots-bentley-continental-gtc-speed.jpg
Molemmat autot omistaa Seinäjoen rikkain ravihevosten "kasvattaja", ja sioittaja. Sama tyyppi omistaa myös Range Roverin, ja Jaguar XKR-S:n. Mutta asuu kuitenkin kauheassa mörskässä :D
IL3
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Nähty aamulla porvoon motarilla ku V6 tuplaturbo S4 jäi hidastelemaan RS6 Avantin eteen(S4 ajoi mun vieressä) eikä päästäny ohi. Annoin itse RS6:lle tilaa ohittaa jarruttamalla hieman ja RS6 tulikin siihen mun eteen oikeanpuoleiselle kaistalle.
Noh, siinä sitten todistin hymyissä suin ku ne lähti kisaamaan. Edessä pitkä suora ja molemmat nappas varmasti sen 250 mittariin :)
Roikuin 150 nopeudellani sen verran vielä perässä, että ehdin nähdä ku RS6 jätti S4 lopulta :D
Kyllä noi molemmat ihan hyvin näyttää liikahtavan! Tosin RS6 aika paljon paremmin, vaikkakin painavampikin taitaa olla.
Loppumatka työmaalle porvooseen tuntu aika löysän laimealta omalla 1.4 hb Almeralla :D
Finski fani
29.03.2010 in
Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?
Ac3Way wrote:
Sanokaas joku hyvä komedia, minkä voisi katsoa tänään illalla.
Kokeile Don’t be a menace to south central while drinking your juice in the hood:ia. Suht vanha leffa, mutta ihan hauska. Menee kivassa hiprakassa kivasti. Täällä jo maininnutkin tän muutama päivää sitten...
atomimato
29.03.2010 in
Autojenbongausketju
Tuossa Kalliossa kävin kaverin luona ja jus kun tulin autosta ulos, valkoinen R32 kiihdytti kivasti sutaamalla. Kivat dumppi äänet:)
Ac3Way
29.03.2010 in
Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?
Sanokaas joku hyvä komedia, minkä voisi katsoa tänään illalla.
Schimanski76
29.03.2010 in
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
59.2xx oli nappikierros,normikiekat siinä minuutin huulilla.Eilisillä säädöillä.
Zolvi
29.03.2010 in
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
Tsukuban pikainen parin kierroksen pyrähdys 1.00.2xx.