Forum - Recent Posts

hammeredhuoh

hammeredhuoh 29.03.2010 in Autojenbongausketju

PetuK wrote: Siis mikä ??
Muistin että se vika vuosimalli olisi ollut 06:D
FINBULLET

FINBULLET 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Valkonen BMW M5 tuli nähtyä.
IIPPONEN

IIPPONEN 29.03.2010 in Autojenbongausketju

näin viime perjantaina lexus IS-F oli hieno ja ne äänet < 3
Hookkis

Hookkis 29.03.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

59.5xx
IL3

IL3 29.03.2010 in Lääkitys Drifting

Arkk1Enkel1 wrote: tätä infoa odotellaan!
Ei ole enään pitkä odotus ;) Vien koirat lenkille ja kun tulen kotiin, korkkaan Foster`sin ja ryhdyn kirjoittamaan ekat infot Lääkitys Driftingistä.
villek00

villek00 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Näinpä oman auton pihalla! Lisäksi bongasin kylällä Nissan GT-R 32 ja Maailman rumimman Subarun. Subaru justyn jossa oli WRC henkiset teippaukset! (otan kuvan kun seuraavaksi näen)
PetuK

PetuK 29.03.2010 in Autojenbongausketju

hammeredhuoh wrote: Viritetty peugeot 306 2006 malli kaiketi.
Siis mikä ??
hammeredhuoh

hammeredhuoh 29.03.2010 in Autojenbongausketju

7pt cruiseria tuli tänään nähtyä. hitto kun on rumia.+ Viritetty peugeot 306 2001 malli kaiketi.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Indiana Hopo wrote: Haluan nähdä kauhean mörskän.
Semmonen kivitalo, minkä sinät kauheeta sammalta täynnä ym.. ainakin on ollut. On voinut rempatakkin, mutta silti.
FINBULLET

FINBULLET 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Haluan nähdä kauhean mörskän.
atomimato

atomimato 29.03.2010 in Autojenbongausketju

El PiNk DeViL wrote: Sama tyyppi omistaa myös Range Roverin, ja Jaguar XKR-S:n. Mutta asuu kuitenkin kauheassa mörskässä :D
Joo onhan noita:)
atomimato

IL3 wrote: Nähty aamulla porvoon motarilla ku V6 tuplaturbo S4 jäi hidastelemaan RS6 Avantin eteen(S4 ajoi mun vieressä) eikä päästäny ohi. Annoin itse RS6:lle tilaa ohittaa jarruttamalla hieman ja RS6 tulikin siihen mun eteen oikeanpuoleiselle kaistalle. Noh, siinä sitten todistin hymyissä suin ku ne lähti kisaamaan. Edessä pitkä suora ja molemmat nappas varmasti sen 250 mittariin :) Roikuin 150 nopeudellani sen verran vielä perässä, että ehdin nähdä ku RS6 jätti S4 lopulta :D Kyllä noi molemmat ihan hyvin näyttää liikahtavan! Tosin RS6 aika paljon paremmin, vaikkakin painavampikin taitaa olla. Loppumatka työmaalle porvooseen tuntu aika löysän laimealta omalla 1.4 hb Almeralla :D
Oliko ihan se uusin RS6? Kyllä se vanhakin kulkee, joskus käynyt koikalla semmosella:)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.03.2010 in Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?

Tuttisoturi on kova :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Itse näin tänään mersun S600, ja Bentleyn (en ole varma onko continental) Bentley sujahti aamulla kouluni ohi, ja mersu oli meidän naapurin pihassa. /// "Continentalhan se":http://blog.niot.net/blog-images/27_Oct/spy-shots-bentley-continental-gtc-speed.jpg Molemmat autot omistaa Seinäjoen rikkain ravihevosten "kasvattaja", ja sioittaja. Sama tyyppi omistaa myös Range Roverin, ja Jaguar XKR-S:n. Mutta asuu kuitenkin kauheassa mörskässä :D
IL3

IL3 29.03.2010 in Autojenbongausketju

Nähty aamulla porvoon motarilla ku V6 tuplaturbo S4 jäi hidastelemaan RS6 Avantin eteen(S4 ajoi mun vieressä) eikä päästäny ohi. Annoin itse RS6:lle tilaa ohittaa jarruttamalla hieman ja RS6 tulikin siihen mun eteen oikeanpuoleiselle kaistalle. Noh, siinä sitten todistin hymyissä suin ku ne lähti kisaamaan. Edessä pitkä suora ja molemmat nappas varmasti sen 250 mittariin :) Roikuin 150 nopeudellani sen verran vielä perässä, että ehdin nähdä ku RS6 jätti S4 lopulta :D Kyllä noi molemmat ihan hyvin näyttää liikahtavan! Tosin RS6 aika paljon paremmin, vaikkakin painavampikin taitaa olla. Loppumatka työmaalle porvooseen tuntu aika löysän laimealta omalla 1.4 hb Almeralla :D
Finski fani

Finski fani 29.03.2010 in Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?

Ac3Way wrote: Sanokaas joku hyvä komedia, minkä voisi katsoa tänään illalla.
Kokeile Don’t be a menace to south central while drinking your juice in the hood:ia. Suht vanha leffa, mutta ihan hauska. Menee kivassa hiprakassa kivasti. Täällä jo maininnutkin tän muutama päivää sitten...
atomimato

Tuossa Kalliossa kävin kaverin luona ja jus kun tulin autosta ulos, valkoinen R32 kiihdytti kivasti sutaamalla. Kivat dumppi äänet:)
Ac3Way

Ac3Way 29.03.2010 in Elokuvat - mitä katsoit viimeksi?

Sanokaas joku hyvä komedia, minkä voisi katsoa tänään illalla.
Schimanski76

Schimanski76 29.03.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

59.2xx oli nappikierros,normikiekat siinä minuutin huulilla.Eilisillä säädöillä.
Zolvi

Zolvi 29.03.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Tsukuban pikainen parin kierroksen pyrähdys 1.00.2xx.