Forum - Recent Posts
Ajoin monta vuotta sitten Crossia radalla, kunnes lopetin. Kivaa oli, niin kauan ku sitä kesti! Aika vain ei riittänyt pidemmäksi aikaa.
Suosittelen suomalaista metallia ja jaappanilaisia samurai lehvoja!
Päivitystä:
Bentli/Bukatti: 1.25:985
Jotenkin en osaa ku driftata tolla pontiacilla... Jääköön toi kehno aika voimaan...
"Diablo - Dancing Queen (ABBA cover)":http://www.youtube.com/watch?v=As-7yRJwN2s
Tampereella majailen tällä hetkellä. Jos vain löydän sen toimivan setin jostain, niin laitan sen ilman kuluja kiertoon Eeegacin kautta, koska hän sattui laittamaan asiasta YyVee:tä eilen.
Käyn tänään varastolla pönkimässä, jos olen jemmannut sen sinne johonkin loogiseen paikkaan. On se mielenkiintoista, kun jonkun tuommoisen harvoin tarvitun jutun laittaa säilytykseen ns. "varmaan paikkaan, jonka muistaa tuosta vaan". Eihän tuostakaan ole kuin puolisen vuotta, kun tiedonsiirron hoidin, mutta nyt ei ole tosiaan mitään käsitystä, missä setti on tänä päivänä...
TRD xMR GREYx wrote: Olen samaa mieltä,mutta mahtaako tuo japanilaisten suosima soossi pysyä kilpailussa radalla?Viimexikin meinasi käydä vähä kylmät...vai veditkö tahallaan : )Hehe, saas nähä jos pysyy pää kasassa suzukassa, motegis tuli joo se pieni ajatuskatkos. Kattelin nii innoissani paskaks mennyttä laatikkoa et pääs jarruttelu unohtumaa :)
Lemans: 1:26.759
Catalonia:1:29.088
edit: parannus track #3
Eeegac wrote: 2:19.XXX morjes.meikä peräs. 2:19.6 med triangeli ja 2:20.3 puhtaana.. Wohoo!
Toyota Corolla :D
Catalunya/Pontiac
1:27.687
Jeps soitan huomenna mikkisoftalle ja anelen lähettämään sen setin... jos ei onnistu, löytyiskö niitä Tero-sedältä lainaan? Voin maksaa postikulut ja vaivanpalkkaa jos setä ei asustele pääkaupunkiseudulla.
Tuo 250gb levy tosiaan kummittelee lähistöllä :P mutta tulipahan nyt ostettua tuo 120gb. Ei varmaan mikään ihme että ne on joka paikasta loppu, jos ms aikoo rullata uuden levyn markkinoille.
EDIT: Eeegac, tuo ja loput vähittäismyynnissä olevista kamoista on noita xbox-to-pc -systeemejä jotka kuulemma ehkä toimii tai on toimimatta. Pitäisi saada hommattua se virallinen xbox-to-xboxhdd -systeemi.
EDIT2: "250 gigatavun levyt länteen":http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/5419/
Loppuu jumaaaalaaauta se kilivan ajaminen !
:)
Catalunya/Pontiac
1:28.051
Lutis radalle vauhdittamaan mua.HETI!!! : )
TRD xMR GREYx wrote: HÄH!!!Mä ku luulin et palkintoi jaettas jo huomenna : ) Sano suoraan jos ajat huimaa jo päätä tai päivitettävää tulee liian ripeässä tahdissa.....hihii.....mimi!!!!!**Heiluttaa -nyrkkiä- käpälää**
TehBigBunny wrote: Näitä on sitten se kaksi viikkoa aikaa ajaa :DHÄH!!!Mä ku luulin et palkintoi jaettas jo huomenna : ) Sano suoraan jos ajat huimaa jo päätä tai päivitettävää tulee liian ripeässä tahdissa.....hihii.....mimi!!!!!
#3 1:26.584
#4 1:28.815
Ei oikeen toi R1 taivu..Uudestaan en kokeile.
edit: Pontiacilla olis vielä saanu pari kymmenystä parannettua, mutta edelleen, en kokeile uudestaan :D Se on 15 kiekkaa per rata ja täts it :D
Näitä on sitten se kaksi viikkoa aikaa ajaa :D
Catalunya/Pontiac
1:28.463
TRD xMR GREYx wrote: Eikö olekkin mukavan hanakka sutimaan tuo bentley?Joo kyllä siinä hermot meinas välillä mennä. Jotenkin ihan älyttömän varovaisesti pitää kaasua painella.
TehBigBunny wrote: Ihan yleisinfona, mie en koskaan testaa näitä auto/rata yhristelmiä. Randomilla tulee.No kyllä se on -saatana- huomattu.