Forum - Recent Posts
Ihan yleisinfona, mie en koskaan testaa näitä auto/rata yhristelmiä.
Randomilla tulee.
// Skimmyn pyynnöstä.
Lutis wrote: Bugatti/Bentley- 1:25.544 Catalunya/Pontiac- 1:28.824 Meni itellä vähän turhan pitkää tajuta tuo vaihteiden käyttö Bugatissa.Eikö olekkin mukavan hanakka sutimaan tuo bentley?
Schimanski76 wrote: Kilpparit hei!!! Nyt jotain rotia noihin kierrosaikoihin!!! Ei noissa ole mitään järkeä!!!Olen samaa mieltä,mutta mahtaako tuo japanilaisten suosima soossi pysyä kilpailussa radalla?Viimexikin meinasi käydä vähä kylmät...vai veditkö tahallaan : )
2:14.390 hyvin kulkee vieläkin
TehBigBunny wrote: PäevitettyMissä mun ajat PRKL!?!? // vai johtuuko se siitä, ettei mulla ole tota rataa mainittuna? Fixaan heti sen...
Päevitetty
Näillä aloitellaan
Bugatti/Bentley- 1:26.766
Catalunya/Pontiac- 1:30.331
!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/03/funny-pictures-cat-is-bored.jpg!
Mulla toiminu koko päivän hyvin
hulluseon wrote: 1:27.511 Bugatti/Bentley Tää on kännissä aika kivaa...Kaikki on kivaa kännissä, tai no, ainakin melkein kaikki...
1:27.511 Bugatti/Bentley Tää on kännissä aika kivaa...
Joo nyt näyttäs toimivan
Bugatti/Bentley- 1:25.544
Catalunya/Pontiac- 1:28.824
Meni itellä vähän turhan pitkää tajuta tuo vaihteiden käyttö Bugatissa.
Mulla juu samaa onkelmaa, mutta kaikki kaverit "offlinessä"
Mullakin mesessä tollasta brobleemia.. Sain onnex toimimaan :D
Mulla ei toimi myöskään mese, kaikki näkee meikäläisen kuulemma offlinena. Muilla tällaista? Eikä toimi xbox.com myöskään. Mikkisofta perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeps... eli itse kun ostin toisen xboxsini (vanha meni pikkuveljelle), niin soitin mikrosoftille ja kysyin että miten tiedot saa siirrettyä.... Niin vastaus oli että sellaisella kaapelilla ja mihin osoitteeseen sen voi lähettää?
Noin viikkoa myöhemmin se kolahti postiluukusta sisään ja mikä parasta se oli aivan ilmainen =)
villek00 wrote: Tää on toisaalta hyvä mutta toisaalta ei. Kätsy ottaa kaverille mukaan ku lähtee pelaan, mut sit taas jos se muistitikku hajookin, mitä sit? Siin menee kaikki sit...Noh eikös se ole sama asia Boxin kovon kanssa. Jos se hajoo, niin kaikki data katoaa. Eikä mulla kyllä koskaan ole ykskää tikku hajonnu, ja sentään yksi meni pesukoneeseen farkkujen taskussa. Vähän aikaa kuivasin ja toimi ihan hyvin... Ja ainahan voi luoda kopion tikulle. Ei tartte siirtää niitä tietoja sinne. Jos tikku hajoaa, on kuitenkin kovolla kaikki varmassa tallessa.
TehBigBunny wrote: Kortelaisen serällä taisi olla tua transfer K.I.T.TJuu, ja oikein kaksin kappalein, kun sai niin halvalla (= ilmaiseksi). Noh, sen toisen setin romppu ei pelitä. Eli täältä saa siirtosettiä kiertoon. Mulla ei ole sille enää mitään tekoa. Ainoa vaan, että just nyt en muista, missä ne kamppeet on ja miten erotan, kumpi on se toimiva...
Finski fani wrote: Ja USB muistitikkuja voi kohta kanssa käyttää tallentamiseen. 16giganen tikku tais olla isoin mikä tulee toimimaan... Kyllä siihen jo jotain saa...Tää on toisaalta hyvä mutta toisaalta ei. Kätsy ottaa kaverille mukaan ku lähtee pelaan, mut sit taas jos se muistitikku hajookin, mitä sit? Siin menee kaikki sit...