Forum - Recent Posts
Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.
Lainaus ei ollut oma vaan Ylen sivulta :D
TehBigBunny wrote: Laitetaan uusi niin se pysyy tässä etusivulla jos tulee kommenttia. _"Lisämotivaatiota kuopiolaisille tuo se, että voitollaan se samalla pudottaisi Jokerit varmuudella ulos SM-liigan pudotuspeleistä."_Ja samassa varmistaa Saipan pleijaripaikan....Siis jos Saipa onnistuu ryssimään Ipaa vastaan.Kovasti joutuu tänään Saipan lisäksi myös Kalpaa kannustamaan!!!
Kuuskytyheksän!
Neljätoista!
///.. naamapalmu ._;
Latetzki wrote: Eipäs ku toinen!Ei ku ketjun aloittaja ei voi olla ensimmäinen. Sä oot toka :p
IL3 wrote: Eka! :DEipäs ku toinen!
Eka! :D
Tehdään äänestys, laittakaa tähän viestiin peukkua ylös, jos ette halua jatkossa näitä "kuka on eka"-skaboja ja peukkua alas, jos haluatte :D
lol, joke, vitsivitsi, leikki leikkinä, ei toistu.
Kiitos ja anteeksi..
Meni totaalisesti hermot tähän nelivedon ajamiseen. Takaveto on se ainoa oikea vaihtoehto. aika oli 1:09.060
Koitin tätä jo toissapäivänä melko perusteellisesti hermot lopussa ja päätin hautoa aikaa vielä
vähän. Tänään kävin uudestaan, aika löytyy replaystä.
1:07.518
Laitetaan uusi niin se pysyy tässä etusivulla jos tulee kommenttia.
_"Lisämotivaatiota kuopiolaisille tuo se, että voitollaan se samalla pudottaisi Jokerit varmuudella ulos SM-liigan pudotuspeleistä."_
Ketään en ole enkä halua tavata ! Kaikki ovat hulluja ! HULLUJA !!!
Nonnii. Pääsee taas huristelemaan.
tappileipa wrote: ku et uskaltanu.. :D no en kykllä usko että oot mua ikinä nähny.. E: Kai1989 taitaa olla ainoa kenet oon nähny..Kyllä mä sut sillon näin eijän pihassa kun asuit viellä täällä Hallilanvuoren asuntoalueella.
tuolla kemorassa mä oon varmaan ajamassa kilpaa! se on ainakin tarkoitus ja onhan affenistolla kisoja kans radalle.comin sarjassa! mutta irl nähtyjä on Jupe San, Miqqe, Nipsuhuuli, Tinti, Duze89(jos se on jo kerinny rekisteröitymään) ja jos oon nähny jonkun muun niin se ei ole tapahtunut tietoisesti mutta varmaan moni muu on nähny mut.... kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään....
E:Meikäläiseen voi halutessaan myöskin törmätä pääsiäisenä ACS/TCS jossa tulis viettää koko vkl kun auto on siellä....
1:09.390
Suattaapi olla että tuosta vielä paranee
El PiNk DeViL wrote: Tapin oon nähny, mutta en oo jutellu.ku et uskaltanu.. :D no en kykllä usko että oot mua ikinä nähny.. E: Kai1989 taitaa olla ainoa kenet oon nähny..
kurppak wrote: Kemoralla 12-13.6 nähdään. Siellä on joku RADALLE.comin vestivaalitapahtuma ja onhan sitä jossain käytävä ennen inttiin lähtöä.Olen tuolloin todennäkösesti 10 päivän lomalla joten siellä nähdään. Ja ite olen tavannut IRL: Miqqe, JZX100, tintti, nipsuhyyli, raabforkebab ja sunshinefin.
Aliboz wrote: Voihan vitalis... Huone täynnä rc autoja, ja mikään niistä ei toimi... Nooh, emmä niillä osaa ajaa muutenkaan... Yheksästä autosta lähti osat Pököttiin, jotta sillä voisi ajaa lumessa... Naurettavia leluja nämä ovat.jaa en oo ainoo täältä kellä on sellasii:D
Kemoralla 12-13.6 nähdään. Siellä on joku RADALLE.comin vestivaalitapahtuma ja onhan sitä jossain käytävä ennen inttiin lähtöä.