Forum - Recent Posts
1:30.796, keskimäärin tossa 1:31.2 tuntumassa, ei vaan pädillä tahdo noi shikaanit luonnistua.
Voihan vitalis... Huone täynnä rc autoja, ja mikään niistä ei toimi... Nooh, emmä niillä osaa ajaa muutenkaan... Yheksästä autosta lähti osat Pököttiin, jotta sillä voisi ajaa lumessa... Naurettavia leluja nämä ovat.
TehBigBunny wrote: Ilimaaseksi *D350 Höndä Mügen Integra.*Helev... Siis hirmu hyvä peli oli kurvailla kivasti. Ja vaikka on ratti tune, niin tämä tattitunari tykkäs.
Runkkari666 (asuu ~1Km päässä.ja on samalla luokalla).
NIpsunhan mä ehkä näänkin viimestään heinäkuussa :D
NP: Kato Feat. Ian Dawn - Are You Gonna Go My Way (Ti-Mo Remix) (NERadio Nonstop | The Best of Techno and Trance - www.neradio.fm |) [565:22/Streaming] []
Lasken myöskin civicin tehoja:
teho 189 kW
vääntö 231,3 Nm
Tulkaahan vauhtiajoihin!
Kesällä jonkun ratapahtuman yhteyteen miittinki pystyyn?
Huumepilleet!
//Ketuuttaa kun riftinki-kilipaalut on pohjosemmalla. Ahveniston ja Hesan skabanki jättivät pois ;(
villek00 wrote: Kesällä tarkoitus käydä moikkaamassa porukkaa vähän lisää taas :)Pistetään kunnon miitit pystyyn! Itellä ei ainakaan ole kiireitä, kun ei näytä töitä löytyvän...
Nähtyjä:
The Janne, Northg7, Hookkis, TeroKortelainen, FinBullet, Evobobber, Ipi, KurppaK, Markki, Pottae, Jupe, J4RSK4, Raab, Knoivari, Miqqe, oblikaattori, TehBigBunny, Schimanski, TJP, SVäiski, Capo, Didd, MrD St Jimmy, Velliperse, Draghar, Nipsuhuuli, DonRandom, KoolonD..
Miqen oon joskus vanhan VPD:n luona tavannut, kun kävin korjauttamassa Forza 2:en.
Tietysti olisi mukavaa tavata useampia ihmisiä.
2012 kesäkuun 10-30 päivä FRC miitti Havailla? Kaikilla pakollinen läsnäolopakko!
serpo vasen 30
Muita en ole tavannut.
Onneksi.
Päiveetä vaan FRC:hen. Tässä Tapio pullo menossa eri blandiksilla sekä Leijona Pastilli pullo myös messissä, eiköhän tästä hyvät kännit saa. Ja joo Intissä olin 7päivää, jos vielä joku muistaa että olin sinne menossa
Järestystä en muista mutta:
Knoivari, Miqqe, IL3, Jupe San, Northg7, Kirves, Capo26RS ja Hissikuilu niin ja tietty Huoltohessu(ei kovin aktiivinen jäsen). Muita ei tuu mieleen.. :D
J Dallas Q ja Hammeredhuoh... samalla luokalla koulussa.
Tapin oon nähny, mutta en oo jutellu.
Oma lista tapaamisjärjestyksessä:
- dcftinti
- Miqqe
- jupe
- jzx100
- Sunsh1neFI
- teemu1337
- IIPPONEN
- djrunkkari
Idea lainattu toiselta foorumilta. Tänne siis voi listata kaikki IRL tapaamansa FRC-käyttäjät, jos sellaisia löytyy. Jos listalle kuuluu sellaisia käyttäjiä, jotka on tuntenut jo ennen FRC:tä, niin erittele heidät muista nimistä.
TehBigBunny wrote: Maikilla on kuullema kalenteri täynnä, se otti kevään proggikseksi kaikkien Simo-nimisten hakkaamisen.Ei saa Simoja hakata yhtään!!!