Forum - Recent Posts

TeroKortelainen

TeroKortelainen 02.03.2010 in PPPP

Eilen oli tosiaan jotain laajempia nettiongelmia. Itellä kävi pihalla Livestä muutaman kerran ja ruudulla vilahtavien ilmoituksien määrästä päätellen monella muullakin. Samoin useat perusfoorumit tuuttasivat varattua... Ja Elisan yhteys siis kyseessä.
hulluseon

hulluseon 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Ei mitn Naksu Hondia Nikden kiusaksi :D Mutta tuossa Lexus, Bemmi, S2K tjsp sarjoituksessa voisi ollakin jotain ideaa. Vois vaikka itekin tulla törmäilemään jos muistaa/osaa/jaksaa/löytyy yhtä nåpå kuskeja kuin minä :)
Hookkis

Hookkis 02.03.2010 in (Drift Garage Finland)

DC Drifting on haudattu, nyt uudet kujeet. Mukaan halutaan aktiivista ja osaavaa drifting henkistä porukkaa. Kaikki jäsenet jotka olivat DC:ssä mukana, ovat etusijalla tiimiin. Jäsenet: DCFtinti (leader) Plane pink DJ (member) El PiNk DeViL (member) SergeanTumppi (member) Zolvi (member) Toiminta: Ajellaan kulmassa pääsääntöisesti fujimia, myös muitakin ratoja tulee ajeltua. Ajetaan jäsentenvälisiä kilpailuita, myös isommatkin kilpailut mahdollisia. Ajatuksena oli myös aloittaa drifting autojen julkaisu. Ensimmäiset autot jo kehitteillä. Hakemukset YV:nä minulle.
Mudinski

Mudinski 02.03.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Olisiko onkelmaa Marketplacen kanssa.
Hyvinkin todennäköistä jänöseni ! Kun kerran katosi DB:lta kaikki muu paitsi "My Xbox" osio... No, täytyy kokeilla mennä guiden kautta Marketplaceen niin selviää onko se paskana...
Pottae

Pottae 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Kyästin Vappupallot & Vinkulelut Oy sponssaa..
villek00

villek00 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Musta 3 luokkaa ois hyvä: 1) kytkimen kanssa ajavat 2) ilman kytkintä ajavat 3) heliumit ja vinkulelut :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Molemmat ideat hyviä! Dc:n, ja potan! MUKANA! Olis kans hyvä, jos osallistujia saadaan sopiva määrä, niin saatais ainakin 2luokkaa. Aloitteliat, seniorit, niin kisa olis tasasempaa?
Pottae

Pottae 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Höndä S2K!!! Heti mukana jos nuilla ajellaan..
Hookkis

Hookkis 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Vaikka joku lexuksen tai bemarin takatuuppari? Niin joo, aloittelevatkin tietysti tervetulleita. Kaikki me jostain ollaan aloitettu. Rohkeasti mukaan vaan!
backwood666

backwood666 02.03.2010 in Idea uudesta minisarjasta

Onko täällä kaikki jo kokeneita ratakettuja, vai löytyykö aloittelevia, automaattilaatikolla ruuvaavia tyyppejä? Olisi kiva ottaa osaa johonki sarjaan tai kisaan verkon puolella mutta nuo mun taidot :)
kurppak

kurppak 02.03.2010 in Trials HD Ennätykset

kirves wrote: Mitä siinä muuten pitäisi tapahtua? Itse hyppään aina koneen propellia vasten ja kaadan koneen, josta sitten eteenpäin normaalisti.
Kai sen voi noinkin tehrä, tarkoitus olisi kuitenkin pysyä koneen mukana hyppyriin asti.
Schimanski76 wrote: Hieno on Kurpan rata.Se hissi/linko oli eri kiva keksintö.Se vaan nyt tuppaa toimimaan vähän miten sattuu.Parhaiten se toimii,kun pitää tattia koko nousun aikana oikealle aina linkaisuun saakka. Checkpointtien vähyydestä joudun vähän marisemaan,ainakin sen ekan autokohtauksen jälkeen ja heti hissin jälkeen pitäisi pointit olla.Ja ihan siihen loppuun voisi lisätä jotain kivaa,nyt se vähän loppui kesken koko rata. Aikaa ja hermoja on luultavasti syönyt tuon radan väsäys. Annan 4 ja puoli tähteä arvosanaksi,jos 5 olisi maksimi. :)
Ei pystynyt tehdä pidempää, ei enään palikat deletoitunut. Ja objektirajoitus tuli vielä vastaan. Checkpointteja kun ei pysty laittamaan kuin suorille pinnoille, niin sen takia hissin jälkeen puuttuu se.
kurppak

kurppak 02.03.2010 in Race Pro -sarja.

Noniin, vois tonne FRC:n kisakalenteriin laittaa jonkun RP-kissan ihan vaikka muistin virkistämiseksi. Ajetaan muutama kisa eri autoilla ja radoilla. (Esim: Radicalit, Wanhat WTCC-biilit, ja vaikka joku vormulaluokka). Pitäis vaan joku päivämäärä ja aika keksiä, ei kovin myöhään, että ehditään useampia kisoja ajella.
Hookkis

Hookkis 02.03.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

Mulla muuttu jo viime kisaan.. En ollu muistanut päivittää. Laittelen tänään illemalla uudet tiedot.
Nikde

Nikde 02.03.2010 in F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja

Enimmäkseen meni radan harjoitteluun, on perin vittumaisia kirraavia kurveja kyllä etuvetoselle, samoin pääsuoran jarru on aika kinkkinen ja vikan mutkan ulostulo. Ajaksi sai anyways 1:48.700
TehBigBunny

TehBigBunny 02.03.2010 in PPPP

Olisiko onkelmaa Marketplacen kanssa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.03.2010 in Nyt soi?

"Tämä":http://www.youtube.com/watch?v=KZ2lWyTi0oY&feature=fvw Älkää naurako, mutta "tämä":http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE&feature=related Ja "tuo":http://www.youtube.com/watch?v=TP1KEbxcNIw
Mudinski

Tuohon DB asiaan viellä... statuscode 8007274c ? Siis mitä ? Katotaan auttaisko Kuukkeli... Edit: Ei löytynyt nopealla vilkaisulla mitään kunnon selitystä...
Mudinski

El PiNk DeViL wrote: Mä varastin ne. No ei.. mahtaa PIKKASEN vituttaa!
Ei oikeastaan. No, vähän. Yhden maalauksen takia vain vituttaa.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.03.2010 in PPPP

Mä varastin ne. No ei.. mahtaa PIKKASEN vituttaa!
Mudinski

Haistakoon Turn 10 ja Microsoft jo paskan saatana ! MIHINKÄ VITTUUN MUN KAIKKI MAALIT JA TUNET OVAT KADONNEET ? ...ja sen verran viellä että dashboardilla näkyy enään vain "My Xbox" osio ? Joten WTF ?