Forum - Recent Posts
Kun tämäkin on jäänyt unholaan, niin nostetaan hiukka esille.
"Sijainnit kartalla":http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=fi&msa=0&msid=109338015447514326290.000470ca9180d211d52e4&z=3
On se muuten kumma, kun tossa topic-listauksessa ei oteta huomioon viimeisintä postausta. Sai tämänkin topicin kaivaa monen sivun takaa.
22, lokakuussa 23 :(
backwood666 wrote: 37, olenko kävyin ja greipein? :)Lähellä ainankin..Ihan en oo varma :D
Tän kuun lopus tulee 28 täyteen.
37, olenko kävyin ja greipein? :)
Päivitetty kuljettajien pisteet Silverstonen jälkeen.
No LOL joku synttäri !
Tänään tuli 18 vuotta täyteen :)
OHI ON! Ja nyt koisaan :)
Honda NSX-R ;)
SUOMEN LIPPU ! Täällä ainakin noustiin soffalta...
E: Kiitos Olympialaiset. Tämä poika hiljenee.
Todella hyvä matsi ! Tasainen ja tilanteita oli !
Oli kyllä täydellinen matsi.
tänään meinasi mennä herne nenään kun sanoin f-statseissa että mul on pari rataa on klitsattu. no, siitäkös mekkala nousi oon nyt mr cheater. pistin sitten listan huipputiimeistä jotka ovat kusetelleet S-mazdalla. suuttuivat vielä enemmän koska sehän on sallittu . no, pitää kai olla vaan pää kiinni kun on näköjään niin totista touhua tuo hotläppäys. kumma kyllä tämä herra joka mr cheateriksi mollasi ei laitellut enää mitään viestejä kun herra oli itsekin ziitannut varmaan sata rataa :) juupa juu, kummaa kun joistain virtuaalipisteistä ja -pokaaleista tapellaan hampaat irvessä. mun puolesta tyhjentäisivät koko LBn .
Olipa Nopea Rakkaisu!1
E: CAN siis voitti...
Northg7 wrote: Myönnän! Toivoin, että USA tekee vielä tasoituksen. Mutta vielä enemmän toivon, että CAN voittaa Kultaa. :) Olen sairas, olen jännityksen ystävä. Edit: Laivalta jääneet Fostersit on kuluneet ihan kivasti.Jepulis, kolme laatikkoa kohta juotu ukkon kanssa.
Myönnän! Toivoin, että USA tekee vielä tasoituksen. Mutta vielä enemmän toivon, että CAN voittaa Kultaa. :) Olen sairas, olen jännityksen ystävä.
Edit: Laivalta jääneet Fostersit on kuluneet ihan kivasti.
Nonii ny aletaan pelaamaan :)
sielä!
!http://img203.imageshack.us/img203/2134/meanwhileinfinland.jpg!