Forum - Recent Posts
TTU Siinä on nuorella miehellä asennetta,
"Yskitti niin kovaa että tuli laatta suuhun ja nivuset taisi vähän venähtää."
"Ikinä en ole antanut periksi enkä Olympialaisissa aloita .."
Joo, son mun kaksoisveli.
On se hurja, tuo Norjan Nortti.
ROVINNSSIIIN!!!
Elikä tänne voipi ilmoitella mihin festareille on menossa.
Ite haluisin mennä Tuskaan, mutta näyttää siltä, että kukaan kavereista ei ole innokas lähtemään... =( Joten jos joku täällä on sinne menossa, niin ilmotelkaa jos seura kelpaa... =) Itselläkään ei ole ihan varmaa sinne pääsy, mutta olisi se Megadethin näkeminen jotain niin mahtavaa!
Böygätti ja Gölf täiköö äjän 1:53 tasan nopealla testaamisella, ei hjyvä..
Northg7 wrote: Mistä lähtiin hiihdossa on ollu Pit Stopit?Keskiviikosta. Ihan oikeasti :) // Ihan finaalissa, ensi viikolla maistuu kyllä uni ...
Mistä lähtiin hiihdossa on ollu Pit Stopit?
Säännöissä ei ole mitään infoa mutta olisiko reiluinta että PI-korotusta ei saa jos tulee kisasta tulee DNF ?
Ranskan huoltojoukkue, EPIC FAIL.
Peukeutti meni mulla parhaimmillaan 02:01.890.
1:59.907
dcftinti wrote: 1:59.998!! :D En enää aja :DHomppelipomppeli!
1:59.998!! :D En enää aja :D
TehBigBunny wrote: Rellu Clio V6 ->> handlinkiä/vaihteet yms. lisää niin on abaut 450. Speed 4.8 Handling 5.9 Acceleration 5.1 Launch 4.6 Braking 6.2Samaa mielt, ois kyl tuo clio v6 hyvä valinta :)
Rellu Clio V6 ->> handlinkiä/vaihteet yms. lisää niin on abaut 450.
Speed 4.8
Handling 5.9
Acceleration 5.1
Launch 4.6
Braking 6.2
Toi oli kyllä aivan loistava eikä arvoa tuntunut vähentävän yhtään se, että noita Hitler-remixejä on entuudestaan jo valtavasti!
Aivan helmi mä en ole vähään aikaan repeilly noin pahasti, oli varmaan helpompi nauraan kun poijilla on mitzut kaulassa...
"Hitler saa tietää Suomen välierästä Vancouverissa":http://www.youtube.com/watch?v=n5fzy_mvPfw
Nipsuhuuli wrote: Sanoisin että SM-sarjassa on riittävästi etuvetoa tälle keväälle, joten siksi pitäisin takavetoa parempana vaihtoehtona. Optimaalisinta olisi, jos auto olisi helposti ajettava takaveto, joka ei korosta liikaa kuskien välisiä tasoeroja. Esimerkiksi riittävän vähän tehoa ja sellaiset säätövarat, että jokainen pystyy tekemään autosta itselleen sopivan ajettavan.Joku mukavan hidas sarja ois kiva.. PI maksimi vois olla alhaisempikin kuin se 450, joku epämääräine luku esim 380 voisi tuoda mukavaa vaihtelua.