Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 27.02.2010 in Modern Warfare 2

Kyä nyt jotain partyä pystyyn tms.. Piä hajjoo täsä ny kivasti jos ei jotain meininkiä saa aikaseks..
Schimanski76

Schimanski76 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

vaiski75 wrote: Mä haluan K18 juttuja!!!
No mie lähetän siulle huomenna Pentlin!!!! Se on K30!!!
vaiski75

vaiski75 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Se on varmaan K12.
Mä haluan K18 juttuja!!!
Jusbazon

Jusbazon 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Se on varmaan K12.
HAHA !
Schimanski76

El PiNk DeViL wrote: Mikä glizirassi?! Lähetä mulle!
Se on varmaan K12.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

Mikä glizirassi?! Lähetä mulle!
Schimanski76

Schimanski76 27.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

No Wittu vierittäkää miun harteille kaikki paska,etenkin huonot urheilusuoritukset,olen ansainnut sen.Kivittäkää vaan,mie oon syyllinen!!!!! Kuka heittää ensimmäisen kiwen? No Bunny tietty! :) :)
SIL0KKI

SIL0KKI 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL wrote: Mistä sä näitä spermapännejä oikein hommaat?!
jaa-a olen tunnettu säheltämisestä ja koheltamisesta. ei o simakalle pännii tulos ja en o lähetellyt/myynyt tai antanut kellekään glizii, TJP ja joku lähetti mulle glizirassin kun ihmetteli että miten vitussa se noin lujaa kulkeepi. sain saman curb weightin saman heppamäärään mut launchia en saanut millään ilveellä samaksi= stokkitranny glizi..
TehBigBunny

TehBigBunny 27.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

!http://img63.imageshack.us/img63/2562/menestys.jpg!
Schimanski76

No on kyä ollut menkat koko päivä,tuppaa vaan vuotamaan väärästä päästä tämä setä.Mie en oo hotläpännä oikein missään eli tuskin tuloo pänniäkään.Mikä auto se oli,ookkonää lähettänä sen mulle joskus?Oonko mie saana pännin jumaaaalauutaaa silokkii!!!!!!! :) :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

Mistä sä näitä spermapännejä oikein hommaat?!
SIL0KKI

SIL0KKI 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

no nyt se myrkyn lykkäs ajoin perkele f-d luokas jonkun radan klizillä. testasin huvikseni mitä höytyy tosta stokkitransmissionista on, joko en osannut tehdä sitä oikein (differentialia ei pystynyt säätämään)tai oli väärä rassi johon sitä testasin=jos se toimii vaan joissain rasseissa? - olis pitänyt kokeilla tesdrvivessä tota. ajoin f-d luokassa jollain radalla 1-2 aikaa muttei o harmainta aavistustakaan mikä rata,luokka/rassi. ja tosta tulee pänni vortsaan. hohhoi toi ei ollut chen mukaan "showstopper" & nyt tuloo permabänni. montakohan kymmentä tuhatta/sataa tuhatta bänniä tulee kun ne jotka ei tiä tuunaksista hevonvittuu ovat latailleet noita storefronteista eivätkä tiä että huristelivat glizillä. vähän epäreiluu. toivottavasti kun ne näkevät paljon noilla stokkitrannyilla on ajeltu niin tyytyisivät putsaamaan pelkän LB, on nimittäin relassa 1 tai 2 muutakin jotka on ajelleet tolla klizillä. tietämättä että se on klizi. lähettivät rassin mulle, testasin saako siihen saman curb weightin saman launchin saman heppamäärän jne muttei saanut eli parille rela-ukolle tuloo pänni. voihan saatana. jaa juomisesta höpistään, kolan litkuu täs kittailen :) saamarin juopot hyihyi viina on myrkkyy! ja tuplahymiöt :) :) kun simankal o näköjään menkat eikä antanut ku yhen hymiön..
TehBigBunny

TehBigBunny 27.02.2010 in Vancouver Olympics 2010

KWAME ! KWAME !!
Schimanski76

Schimanski76 27.02.2010 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Koskenkorva pure cranberry. Erittäin,erittäin hitaasti ja oloa tutkien. Sitten öfftöpic samaan. Tappelin telkkaria auki,notta näen Avaran luonnon,joka on muuten vittu paras.Siinä kun kaukolla sähläsin kanavia niin IHAN VARMASTI LUKI TV YKKÖSEN KOHDALLA LOL!!!! Telkkarikin vitteilee ja nauraa päin naamaa!!!!!
Schimanski76

Haista sinä punni pitkä vittu.Hymiötä ei tipu perään. e/Noh,laitetaan ny vähän. :)
TehBigBunny

TehBigBunny 27.02.2010 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Sappineste.Jännä tuote.Taas sitä tutkiskellut useamman tunnin ja keskustellut itseni kanssa.Parhaimmat itsetutkiskelut tehdään pöntöllä nääs.
Amatööri !
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.02.2010 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Red Deviliä! Pitäs olla pink deviliä :(
Schimanski76

Sappineste.Jännä tuote.Taas sitä tutkiskellut useamman tunnin ja keskustellut itseni kanssa.Parhaimmat itsetutkiskelut tehdään pöntöllä nääs.
Alchemist FI

Alchemist FI 27.02.2010 in F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot

tehot pysy samana painoa tippu muutama kilo
IIPPONEN

IIPPONEN 27.02.2010 in Forza Motorsport 3: After...

No hyvä että oot samaa mieltä :)